Nuffnang Ads

Pages

Sunday, May 26, 2013

Perjanjian Syaitan



Perjanjian Syaitan

Perjanjian Dajjal

Perjanjian Syaitan 405

Najib tidak perlu melayan perjanjian ini

Syaitan tidak ada prinsip

Syaitan tidak ikut peraturan

Syaitan tidak kota janji

Syaitan tidak mahu kalah

Syaitan memuja black 505

Pengikut Syaitan berbaju hitam

Rakyat susah pelabur bimbang

Ingat Najib jangan berjanji dengan Syaitan lagi

15 comments:

Anonymous said...

Baca jua jawapan anwar. Sebelum keputusan najib dah langgar. Media adil? Siapa syaitan.? Confius weh ambo

Anonymous said...

mu lah setan penuh prasangka.

Anonymous said...

Wz yg sebut setan.

Anonymous said...

zuri sebut org setan dia pulok hanturaya bos dia jembalang tanah,habis tanah org jerantut ni dari ulu cheka dan batu balai saaaampai ke ulu tembeling nye sapu habis,org jantut buta mata dan buta hati,dah tau jembalang tanah sokooooonng juge,bapak segala setan bg undi juge,hahahaha tui...

Anonymous said...

menda la sorang cikgu bahasa bodo,mu ajor anok murid gini ke,wei bodo,bhntila jd cikgu,tgk muka je jambu,bhsa mcm zaman batu,basa ulu

syed iskandar said...

dua ekor nangoi ni tahu buat fitnah aje.tanah mana satu jerantut dia sapu? semak la kat pejabat tanah.kalau betul dia sapu repotlah sprm.

aku pernah tanya orang pasir durian bila ada orang buat fitnah kata dia sapu tanah kat pasir durian sampai 250 ekar.

orang pasir durian kata kalau 250 ekar habis dengan tapak rumah dan kebun dia orang lah wan amizan sapu.

fitnah yang dilemparkan kepada wan amizan adalah fitnah dari beberapa orang pemimpin umno jerantut yang tak sukakan wan amizan kerana dengki dan politik semata-mata.

jangan kau orang nangoi tumpang semangkuk dosa fitnah pemimpin umno gila yang dengkikan bangsa sendiri kaya raya.

sang sapurba said...

patutlah allah pelihara wan amizan kerana dia mangsa fitnah pemimpin umno sendiri.

aku kenal wan amizan.dia baik hati.dia akan rasa sedih kalau tak dapat tolong orang.

baru-baru ini masa hampir pilihan raya dia di sabotaj hampir 90% oleh pemimpin umno.

tapi buatlah macam mana pun kalau allah tak izinkan pasti tak berjaya.

dia buat program menghabiskan duit sendiri demi menarik undi pengundi muda tanpa bantuan ajk bahagian pun.

orang duduk goyang kaki tak keluar seposen pun boleh jadi calon.

tapi program yang wan amizan buat tulah yang menambah undi majoriti anak muda untuk kerusi parlimen.

keratlah kau orang setakat mana termampu.alah tetap bersama orang yang sabar!

Anonymous said...

Lah timbul nangoi anak setan, tapi tak kenal. Setan dan iblis baju itam nampok dan ada suara. Tapi nagoi, setan dan iblis tal nampak suara amatlah menyesatkan ramai penyokong dia. Pasal tanah betui apa gon royat tuh. Pasi duit memang betui jika gon kata dia tolong bagi rasuah semasa kempen undi PRU ke 13 dulu. Jika tak caya jom mari angkat sumpah mana2 sejid dalam kawasan DUN Tahan. Aha aha ha ha...
Tanah orang itu dia belai RM350,000/=, tanah orang itu dia beli enam ekar pun RM350,000/= juga. Tanah sawit yang sedang membesar dekat shell jelantut free, tanah saper weh. Ladang sawit 80 ekar kawasan Jerantut free dan Batu berembun sape punya weh. Ladang getah ratus2 ekar lagi tu saper punya weh. Kas tak nak sebut lot2 no berapa nanti kang kang padan muka dema tuh. Sabit nama dah gugur dalam pru ke13, tapi dia berlakon pulok ada dua tiga empat tok empat pegi menghadap paduka kekanda, tok wokil ini orang baik dan katanya bagilah sepenggal dua lagi. Salah satu lagi dia beri lulus prujik pasir. Walhal pasir tu hantu kubur yang punya. Jangan main2 hantu ramai yang kenal dia tapi hantu ni katanya tak main2, tapi katanya nak bawa SPRM (Sapu Perabih RM) ke aper bendernyer tak tahulah kas weh.

Anonymous said...

Kpd adun yg dilantik,jadilah seperti Khairy jamaluddin,jadilah adun kpd semua rakyat,jgn hanya jd adun kpd ahli barisan nasional shj.jawatan adalah tanggungjawab,bukan medium balas dendam.

usin gampang said...

anon 10.35pm ni aku kenal sangat kaki buat surat layang dan kaki tiru tanda tangan orang.

dah kau banyak bukti bawaklah kat sprm.jadi jantanlah jangan jadi pondan.

dia beli tanah bukan pakai duit mak bapak awok.6 ekar rm 350,000 tu biasalah jual beli tanah.bapak kau jual tanah 6 ekar rm 3500 tu bodoh nama nya.

lain-lain tanah yang kau sebut tu semuanya tapping right.kau ada duit kau boleh mohon dengan kerajaan negeri untuk majukan tanah tersebut.tanah tu tetap kepunyaan kerajaan negeri.bukan boleh jadi hak milik pun.

kau ni dengki sangat hasil usaha orang apa hal.kau malas kau punya pasal sebab kau hidup pun bini kau yang tanggung kau.

Kutukan Dewata said...

anon 11.03pm,

bukan dendam saudara,kalau Allah dah peringatkan kita bahawa orang yang tak tahu bersyukur tunggulah azab yang pedih.

kalau Allah nak mengazabkan orang yang tak tahu bersyukur apa salahnya kerajaan buat tak tahu aje kat puak pembangkang.

kalau kau orang cakap itu tak betul bermakna kau orang mengatakan bahawa Allah pun tak betul.jangan main-main dengan janji Allah.

Anonymous said...

sang sapurba said...

dia buat program menghabiskan duit sendiri demi menarik undi pengundi muda tanpa bantuan ajk bahagian pun.

orang duduk goyang kaki tak keluar seposen pun boleh jadi calon.

tapi program yang wan amizan buat tulah yang menambah undi majoriti anak muda untuk kerusi parlimen.

keratlah kau orang setakat mana termampu.alah tetap bersama orang yang sabar!

May 27, 2013 at 12:09 AM

Prujik RM5billion dah masyuk berapalah pulok masyuk ke perut aok. Sabit tulah mempertahankan habisa2 sampai terkeluar lendir di"&&**))=. Udah2lah tu. Bagi ke orang laein pulok.

Anonymous said...

Rasuah - haram,

Tipu orang kampung - haram,

Ambil komisen projek - haram,

Hantar orang gi haji dan umrah dengan wang dari sumber diragui - haram,

Cakap beralasan lain dimulut lain dihati - haram.

usin gampang said...

apa lah kau orang ni.orang buat amal ibadat pun kau orang pertikaikan.itu dia dengan allah punya hal.

yang kau hantar anak kau berjubur di golok tu halal ke?

sang sapurba said...

anon 11.13am,

belajar mengeja dulu baruboleh masuk komen.

aku ni bukan macam kau mintak sedekah.aku tak perlu duit wan amizan untuk hidup.

aku menyatakan yang benar.kau asal kena ke puak kau mulalah melabelkan orang dengan pelbagai label.

itu cara berfikir orang zaman kuno.sekarang ni zaman langit terbuka.

berbeza pandangan bukan masalah besar.tapi kau kalau berbeza pandangan mulalah mengata orang.

kau perlu bijak mematahkan hujah orang dengan hujah kau yang berfakta bukan fitnah dan umpat keji.

belajar jadi cerdik sikit.