Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, May 1, 2013

Gempur Jentera Wanita Jalinan Rakyat DUN Tahan....

WZWH amat mengetahui bahawa Jentera Wanita UMNO adalah sebenarnya tulang belakang bekerja kuat selama 12 PRU sebelum ini dan kini PRU 13 Jentera Wanita dengan produk baru-Jalinan Rakyat adalah senjata ampuh UMNO dan BN menghadapi PRU 13.

Posting kali ini gempur Jentera Wanita Jalinan Rakyat DUN Tahan.


Jentera Wanita Jalinan Rakyat yang tekun buat kerja PRU.


Jentera Wanita Jalinan Rakyat yang rajin buat kerja PRU.



Jentera Wanita Jalinan Rakyat yang gigih buat kerja PRU.


Jentera Wanita Jalinan Rakyat yang pandai memujuk dan merayu undi.


Jentera Wanita Jalinan Rakyat yang sabar dan taat lagi setia kepada pemimpin dan parti.


Dato' Hj Nazri Ngah Naib Ketua UMNO Bahagian Jerantut berpengalaman 30 tahun mengendalikan PRU peringkat strategis dan taktikal.


Suasana penuh semangat bekerja dengan cekap dan berkesan serta laju....buat kerja.


Semua Jentera Wanita Jalinan Rakyat seronok dan ceria untuk bekerja membantu calon BN DUN Tahan.

33 comments:

Anonymous said...

Keseragaman berpakaian yang ditaja... hebat demeh weh.....

Ronaldo said...

Kesian wanita...
Dijentarai sehabis daya...Habis gheng...
Tapi jadi calon pun tak dapat...
Orang no 2 wanita pun terpaksa bertanding tiket bebas...
Ish ish ish....
Tak patut...

Belum habis madu pun sepah dah buang...

Ini kali lah...
Moh wanita semua...
Nasibmu lebih terbela bersama Pakatan Rakyat...

Anonymous said...

Kehkehkeh....

Keseragaman PAS berlandaskan Al-quran

Pilihan generasi berteknologi dan berevolusi

Anonymous said...

Pemimpin PAS ramai tidak mengikut pandangan dan pengajaran Al-Quran. Sebab itu pimpinan PAS sekarang bercelaru dan hilang hala tuju...jika dibandingkan dengan kepimpinan PAS yang terdahulu.

Zamany said...

Mengikut ataupun tidak itu tak penting

Yang penting moh undi PAS weh

Pilihan generasi beriman dan bertahajud

Anonymous said...

kehkehkeh...
Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

Nasibmu wanita lebih terbela bersama PR (Perosak Rakyat). Jika wanita habislah rosak depan belakang.

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 11:50 kah..kah...kah
kelakar sungguh...very funny ekekekkeekke...
WZWH suka ayat yang last tu...!!!

Anonymous said...

Kehkehkeh....
Moh undi PAS deme...
Buat masa ni PAS lah Pembela islam....

Anonymous said...

Tambah 1150, Ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka. ni le ulasan pakatan haram, toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat, balon jubok jantan pun umno suruh balon, stopa henjut dgn GRO pun angkara umno, jalang hisab kote pun salah umno juga ... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le... akai ada ka... Hiburan (PR) Perosak Rakyat buat senyap-senyap bila ada video tapi itu besi bisu, umno juga yang salah - syok ngok ngek sorang2 geli2, berlendir2 tapi nak buat hudud kata stopa tiada dalam Al Quran rupa2nya tutup lubang...

Anonymous said...

Kehkehkeh....
Moh undi PAS deme...
Buat masa ni PAS lah Parti Pilihan ....

Anonymous said...

Kehkehkeh....
Menikah lagi la deme weh....
Dalam kepala Ingat seks je...
ke lemah tenaga batin...

Ke takut bini.....

Jangan pangkah dacing deme....

Anonymous said...

Kita pakoh PR (Pemimpin Ranjang) sedap sokmor pemimpin ni dapat sokongan padu, berdenyut sokmo. Paling lekeh pun macam osrtat bedeghul men, osrtat mat sabun atau osrtat zimee lee.

Anonymous said...

tido la zuan, kirim salam ke cikgu lan sedara kita sekampung lagi, buanglah kesumat tu, yang dah lepas biar berlalu

Anonymous said...

No1 sharizat tak layak bertanding kerana terpijak tahi lembu. Aku rindu pula kat dato kamalia. Wanita diketepikan.

Anonymous said...

Moh undi PAS deme...
Pilihan bijak majority dun tahan

Anonymous said...

Wanita didahulukan dlm umno. Tak caya tanya rosmah.

Anonymous said...

pas jilat jubo kafir.undi pas undi dap kafir.undi pas masuk neraka!!!!!!

Anonymous said...

Apa lagi yg boleh puak2 umno boleh buat lagi untuk merayu undi...
nak berhujah pasal manifesto so rakyat boleh nilaikan..tapi najib kata bukan budaya melayu....
Ajak berhujah pasal pendidikan percuma, pemberian tanah lot untuk rumah dan pertanian, turun harga minyak dan kereta, pasal gaji minima RM1100 pasal isu royalti minyak, pasal isu lembu NFC. Ajak berhujah dan disiarkan secara langsung tapi umno dan najib takut...sebaliknya berhujah dengan tayang isu lucah, seluar dalam, sentimen perkauman dan agama....
Sudah2la....sampai bila minda melayu nak maju...
Orang undi PR tu bukan hanya sebab manifesto yg lebih menarik dari BN tapi menyampah kepada umno yg mengamalkan perkauman sempit dan lucah...

Anonymous said...

Berhujah dgn faktala. Cina doll, spendor, ice cream, depan belakang itu fakta. Tapi umno suruh buat. Sebab depa dok sronok.

Anonymous said...

KEPADA DEME YANG BELAJA TINGGI....KAS TAK TAU NAK CAKAP APE KALO UNDI SEMUA CALON BN JERANTUT.....CONTOH SI DOMPOK..DAPAT IJAZAH TAMPA MENGHADIRI KULIAH......

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing

Anonymous said...

Kehkehkeh...
Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

doakan kemenangan buat Bunga Raya

Anonymous said...

Harap lepas pru ni, pihak berwajib dapat kenal pasti guru-guru di jerantut ini yang tak bersyukur kerana taksub dengan npembangkang dan memburukkan kerajaan sokmo.Kalau boleh tukar je ke kawasan ceruk.dibahagi bermacam keistimewaan tapi tak tau bersyukur.Itulah ajaran puak pembangkang.

Anonymous said...

bodoh dia ni.mana awak tahu guru sokong pembangkang?awak tengok ke undi dia.

guru-guru ni cerdik.dia nampak penyalahgunaan kuasa pemimpin umno peringkat bahagian.guru nampak pembolotan projek oleh anak beranak pemimpin umno bahagian jerantut,contoh terdekat,hj rosdi,bagi projek anak,bini,sepupu ,anak sedara,semua kontraktor pulau tawar.halim mahasan adik beradik dia sapu,adik beradik sesusu dia sharif kasut pun sapu.

haji rosdi sultan jerantut.selalu kacau jabatan kerajaan kalau tak menguntungkan keluarga dia.

ni mat lan bertanding parlimen habis keluarga dia kepung mat lan.nak benda tu???nak kontrol projeklah tu.puak dia aje tau nak makan,puak lain mampus belaka.kesian kat kontraktor lain yang seramai 140 lebih tu.

projek tu mak bapak dia punya ke???

menang mat lan haji rosdi jadi maharaja!!!sebab boleh kontrol mat lan sebab mat lan ni bodo sikit!

Anonymous said...

Kehkehkeh...

wakil rakyat Bunga Raya akan mengagih projek dengan lebih telus

Bijak memilih Bijak berkuasa ghodong weh

Anonymous said...

140 orang kontraktor semua sokong PR...ada yang terang terang sokong dan ada yang senyap senyap sokong...sedara mara mereka lagi...kompem pakatan rakyat menang di jerantut.

Anonymous said...

Skrg puak Umno bwk msuk bangla ke malaysia untuk memenangkan mereka,ptutla tgk tv3 suku najib yakin sgt dia menang

Anonymous said...

bangla tu nak ke duit jer..pangkah belum tentu lagi..bangla pun cedik juga sb tu boleh hidup kat malaysia ni..

Anonymous said...

dun tahan ada bangla,aku amik gmbar,aku suruh nyanyi lagu nedaraku dengan pasih sebutan ,lau x bleh buat aku pijak situ terus apa nak jd jd lah,

Anonymous said...

peti undi mana ada bangla tu? kalau ada akau pun nak pijak sama. dah lama tak tibai org ni.