Tuesday, March 15, 2011

Gerakan Anti Lelaki Y (GAY) - Tempias Demo Arab ke Malaysia.



Pembangkang Pakatan Rakyat sungguh ghairah dengan kebangkitan Arab berdemonstrasi menggulingkan presiden, diktaktor, emir, raja. Pakatan Rakyat mahu rakyat Malaysia berhimpun di jalanraya desak kerajaan BN tumbang.

Namun dengan penuh kehampaan kerana rakyat Malaysia sudah biasa terdidik dengan pemilihan dan penyingkiran kerajaan melalui peti undi. Sememangnya Malaysia negara Islam paling demokrasi dalam dunia.

Apa yang diharap sebaliknya...tempias demo Arab di Malaysia ialah kebangkitan rakyat diseluruh negara mengadakan demonstrasi gerakan anti lelaki Y (GAY) desak Anwar Ibrahim bakal Perdana Menteri bayangan Pakatan Rakyat supaya serahkan DNA kepada mahkamah secara sukarela.

Bersumpah laknat tidak mahu, ujian DNA secara saintifik pun tidak mahu macammana rakyat mahu percaya kerana timbul syak dan wasangka serta fitnah.

Anwar perlu bagi DNA secepat mungkin selesaikan hal ini untuk bersih nama. Pemimpin Pakatan Rakyat sangat terdesak sehingga mahu mengaitkan DS Najib dengan kes yang tiada bukti.

Rakyat Malaysia mahu bakal Perdana Menteri yang jujur. Anwar harus buktikan kejujuran dengan menyerahkan DNA untuk tutup kemuskilan rakyat.

2 comments:

Anonymous said...

satu lagi mana plak lelaki J yang tepuk punggung orang kat kelab kat kl ari tu .... tak nak tunjuk ke muka lelaki J tu

Anonymous said...

Anon 5:55 tepuk punggung tu sunat kalau nak bersama tapi tala punggung sejenis tu takda dalam agama! He he he...

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024