Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, September 13, 2011

Suara Melayu Muda VS Suara Namewee...Mana Najib Mahu Dengar?



Bila Bapak Menteri dan Bapak Perdana Menteri beri lebih perhatian kepada Namewee terdapat respon tidak menyenangkan dari anak muda Melayu yang sekian setia menyokong kerajaan.

Sila baca blog Melayu Muda dan Braveheart.....

Perlu ke kita semua tunduk dengan Namewee? Siapa dia? Banyak ke dia naik kan nama negara? Jaguh yang harumkan negara ke dia ni?

Apa istimewa sangat Namewee ni sampai boleh serbu parlimen jumpa Nazri Aziz, bagi sekeping CD sampah Nazri Aziz terus kata ‘jangan kutuk Namewee lagi’. Habis tu yang dia kutuk negara,kutuk TNB pelbagai tu apa cerita?

Besar sangat ke Namewee ni sampai PM pun setuju nak jumpa dia? Nak buat filem tak dapat dana dari bank buat lagu ‘I wanna meet the PM’. Cakap bahasa kebangsaan pun tak reti boleh dapat pula tu perhatian kerajaan.

Ramai lagi anak muda berbakat yang boleh diberi perhatian tapi kenapa Namewee? PM nak cari publicity murahan ke? Tak cukup lagi dengan isu-isu yang ada sekarang ini?

Cukuplah PM Najib, jangan sampai BN jadi pembangkang lps PRU13 disebabkan Namewee. DENGAR DENYUT NADI AKAR UMBI my dear PRIME MINISTER……

Maaf bapak-bapak menteri, kami melihatnya begini:

1) Menteri-menteri terdiri dari mereka yang penakut untuk bertindak terutamanya Hishamuddin Tun Hussein yang sudah sinonom dengan panggilan Menteri Amaran.

2) Menteri-menteri kebanyakannya lahir di Istana dan rumah-rumah besar dan dari kalangan bangsawan dan kaya raya, kerana itu mereka tidak ada semangat berjuang bersama rakyat, kerana itu mereka tidak berjuang untuk rakyat.

3) Menteri-menteri hanya sayangkan kepentingan mereka sendiri saja dan tidak pedulikan dan perjuangkan rakyat lagi.

4) Menteri-menteri membuatkan rakyat berfikir bahawa untuk mendapat perhatian dari menteri-menteri rakyat mesti membantah dan membangkang. Kerana selalunya pembangkang akan diberi parhatian lebih dari mereka yang jujur dan setia.

7. Saya juga ingin dipanggil untuk bertemu PM, jadi saya mesti bersikap kurang ajar, menentang kerajaan serta rasis.

8. Saya juga mesti tunjukkan tidak menyokong Kerajaan dalam dalam PRU akan datang serta mengajak lebih ramai sanak saudara dan rakan-rakan untuk tidak menyokong kerajaan.

9. Dan, saya bukanlah bersendirian....

10) Mungkin benar bahawa Muhyiddin Yassin lebih bersemangat membela rakyat dan dia tidak duduk dibawah bayangan.

4 comments:

Borokpolitikweh said...

http://borokpolitikweh.blogspot.com/2011/09/wzwh-bloger-yang-boleh-ganti-adun-tahan.html

Borokpolitikweh said...

tolong lin Blog kas ni ye..

Anonymous said...

namewee labih bagus dari bn sial

Kutukan Dewata said...

Sembahlah kafir laknat tu