Thursday, September 23, 2010

Kumpulan Blogger Jerantut Pimpinan Pemimpin Gerila

Di Jerantut ada banyak blog. Blog-blog ini tumbuh kerana ada pemimpinnya yang guna strategi perang gerila. Pemimpin gerila ini sudah kalah perang dan sudah tidak diiktiraf oleh pemerintah. Maka pemimpin gerila ini melepaskan perasaan yang terpendam dan ketidakpuasan hatinya dalam blog-blog beliau dan anak buahnya.

Maka pemimpin gerila ini menggunakan modus operandi perang gerila untuk menyerang musuh-musuh politiknya. Pemimpin gerila ini sudah bersemangat sekarang sejak berlaku perubahan kepimpinan PM kerana pemimpin gerila mendakwa beliau ada hubungan baik dengan PM.

Modus operandi yang digunakan:
  • Tembak sana
  • Tembak sini
  • Bom sana
  • Bom sini
  • Pasang banyak periuk api
  • Buat blog tipu tiru identiti tokoh tertentu
  • Buat blog sayap-sayap UMNO-Pemuda, Wanita, Puteri tanpa kebenaran UMNO Bahagian Jerantut
  • Melatih blogger-blogger yang mental dan psyco sebagai kader
  • Arah anak buah blogger tembak tokoh dan blogger tidak sehaluan-"character assassination"
  • Arah anak buah blogger buruk kepimpinan tokoh
  • Melaga kumpulan-kumpulan politik Jerantut
  • Melapurkan propaganda subversif ala Komunis
  • Kritikan membina kepada Ketua Bahagian oleh blog tertentu dimanipulasi, C n P dan ditokok tambah,diulang-ulang
  • Gambar aksi MB 10 tahun dulu diulangtayang berkali-kali macam berita CNN kerana pemimpin gerila mendakwa dipotong MB
  • Blogger tertentu dikambing hitamkan kononnya menghancurkan politik Jerantut
Apa objektif pemimpin gerila? Pemimpin gerila mahu diangkat sebagai pemimpin tertinggi UMNO semula. Bagaimana mahu mencapai hasrat maka pemimpin gerila perlu bertanding menjadi calon ahli parlimen Jerantut.
WZWH tidak menghalang kalau itu cita-cita dan kehendak pemimpin gerila tapi kenalah berbaik dengan semua pihak dan kumpulan politik Jerantut. Tidak perlu buat modus operandi blog-blog Jerantut yang WZWH bentangkan itu. Tidak perlu takutkan tokoh-tokoh tertentu kalau pemimpin gerila ada kualiti kepimpinan dan kemampuan.
Kepada anak-anak buah blogger pemimpin gerila sokong pemimpin anda dengan cara yang positif dan beretika mungkin jika kumpulan blogger Jerantut pimpinan pemimpin gerila ubah pendekatan mungkin hasrat politik pemimpin gerila ini dimakbulkan oleh Allah.

112 comments:

Helang Buana said...

WZWH, kau dedah kan siapa orang nya, biar semua orang tau. kau dedahkan juga orang2 nya sekali. Aku tau kau kenal orang tu kan.

Anonymous said...

http://spu-bloggers.blogspot.com/2010/09/konspirasi-politik-jerantut.html

Anonymous said...

ko memang suka berkokok dengan teori ko yang ntah apa-apa, ko kan keturunan bendahara. semua betul bagi ko, orang lain semua salah. bila majoriti kata ko salah WZWH ko kena terima hakikat yang ko salah, bukan menegakkan benang yang basah.. aku dah mula muak dengan ko.. aku ingatkan ko ni cerdik, tapi bangang nak mampus..

terus terang aku katakan, jangan sampai generasi baru berhaluan kiri masuk dalam politik jerantut (mungkin generasi ini menjadi pembangkang/sebaliknya yang sentiasa membuka keburukan UMNO jerantut), ko mungkin ada balaci yang menjilat bontot, tapi ko still tak ada kawan kat jerantut untuk mengubah situasi (bagi aku ko ngan Wan mizan dah tak ada apa-apa). terus terang aku katakan kalo orang macam ko dan seangkatan ngan ko bertanding, sure undi aku bukan untuk saper2.. bagi aku ko cuma najis dalam UMNO yang perlu diusir..

aku membesar kat jerantut dan duduk jerantut selepas abis belajar, bukan membesar ditempat lain macam sesetengah orang dan meraih simpati di jerantut. ko sebenarnya tau mengenai politik jerantut jer, bukan hati rakyat jerantut.. ko tak pernah campur dengan keseluruhan masyarakat jerantut di peringat semua golongan dari perniaga benteng, pasar malam, kedai makan, station bus, futsal, padang bola, hoki dan lain-lain.. ko ingat UMNO jerantut kuat ker sekarang. ko silap besar. UMNO jerantut dah rosak disebabkan orang-orang macam KO, WAN MIZAN, DR SHUKRI, HJ NAZRI, WOK HITAM dan lain-lain..

aku suka UMNO, tapi aku benci UMNO disebabkan orang macam ko.. bertempik tak tentu arah, busyuk, kotor dan berbau najis.. ko ngan rakan-rakan ko layak digelar sebagai perosak UMNO jerantut.

GFx.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Haaa ini contoh luahan anak buah kader pimpinan pemimpin gerila Jerantut. Indoktrinasi dan brainwash boleh melahirkan anak buah fanatik yang tertutup mindanya tidak dapat membezakan pemimpin intan dan pemimpin kaca. Satu feedback yang bagus menjelaskan teori baru WZWH.

Anonymous said...

Saudara WZWH,

saya bukan org jerantut dan saya melihat saudara ini terlalu 'carried away' dgn pendapat saudara lantas saudara tidak mahu mendengar pendapat orang lain. Sebenarnya pemikiran saudara yg tertutup dgn teori merapu2 saudara. Ada juga saya nampak org puji mungkin org tu ada kepentingan entah saya tak tau. Apa yg saya nampak saudara terlalu merapu dgn teori2 yg tak munasabah.

Saudara sebagai org politik tidak boleh protes atau bising2 dgn strategi musuh saudara. Inilah politik, penuh dgn sepak terajang. Ini baru sikit dah mengeluh, mcm mana bila level lagi tinggi nanti. Saya rasa saudara tak sesuai jadi org politik sbb tak tahan mental pressure. Dalam usaha saudara nak provoke org saudara terprovoke diri sendiri.

Saya perhatikan saudara terlalu banyak menulis. Saudara tidak ada kerjaya lain ke? Dari profile saudara, saya rasa saudara ini cikgu, tak megajar ke? tak sedia bahan mengajar ke? Jangan lama sangat mengadap komputer nanti saudara jadi anti-sosial dan terlalu serabut kepala coz tak campur org lain. saya nasihatkan saudara sekali-sekala pergi riadah, tengok wayang ke cari girlfriend ke. Get life.

Anonymous said...

WZWH,

Cuba ko cakap sapa terus terang gerila? ko kenal kan ? kenapa ko marah sangat gerila angkat posting cerita Tengku Azlan haaah ? kalau ye pun ko nak alih tempat Tengku Azlan sabarlah. Tapi Orang jerantut tak terima moron gila seperti ko tau ?

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 5:50,
Terima kasih dengan pandangan psycoanalisis Anon.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 6:03,
WZWH tidak faham apa maksud anon. WZWH tiada masalah dengan Ku Lan.

BERFITA PEMUDA UMNO JERANTUT said...

WZWH, blog BERITA PEMUDA UMNO JERANTUT bukan blog Pemuda UMNO Bahagian Jerantut. Itu kena beza. Ada beribu ahli pemuda umno jerantut yang boleh buka blog tanpa kebenaran sesiapa. Apa perlunya minta kebenaran dari puak moron macam WZWH. Pemuda umno Bahagian sendiri mana?.Jangan dakwa BPUJ blog PPUBJ. Bodoh.

Anonymous said...

Mampus lah ameno jtut. Apa yg wzwh bwk kita tau sapa. Cuba jawab kalau betul awk tak seorg yg bodoh. Adakah wan amizan bos aok tu betul. Sy cabar aok bagi tau rakyat jtut yg wan amizan beli sijil utk bertanding adun tahan. Dompok bwk lari anak dara org. Politik yg teruk di bw oleh dompok amat teruk. Tak nak akui ker. Sy cabar sekali lg awk tulis dlm posting aok yg wan amizan bukan anak haram, kerana sy tau kes pernah memgempar balai polis jtut, betul kan. Wan buntat yg akui. Bagi tau yg wan mizan adalah perompak balak, tanah org kampung. Akui wan mizan di hentam oleh kamarul zaman baria dan PM. Politik wang amat teruk sekali. Tak nak akui ker. Sy tau awk akan bela wan amizan sb aok bergantung hidup dgn dompok bkn tuhan kan.

Itulah wan zuri bodoh sampai sudah lah tak tau menilai mana benar mana salah. Sy rasa mulai hari ni wan amizan akan di buka kesalahn dulu di sebabkan kebodohan aok.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam BPUJ,
Apasal dulu BPUJ guna identiti WZWH dan putar belitkan posting blog WZWH. Ekekekeke

BERITA PEMUDA UMNO JERANTUT PAHANG said...

awak memang perasan moron siapa guna nama awak? kalau betul awak boleh repot polis apa? awak kena tahu Blog pemuda ada tiga orang admin kami bergilir buat posting tau? kami tidak ada tuan. Kami tidak percaya adanya ketua kalau selalu alatkan kami sahaja. Kami ada boss kami sendiri.

Anonymous said...

saya pelajar IPT balik cuti raya dan midsem. Saya baca blog-blog jerantut waktu jemu nak habis masa cuti ini. Tapi WZWH blog awak ini meracau sangat tidak sepadan dengan CV awak yang saya baca. Suka membuat spekulasi dan ramalan kosong. rosak dan tidak beretika.

Anonymous said...

wzwh, kuat bebenor lah kalu gerila itu boleh dijadikan ketua oleh seme bloggers 1001 kepala tu. kalu dia boleh kontrol blog pro kerajaan dan Pro pakatan rakyat hebat betol. Tak ada orang boleh buat gitu. Anok-anok buah dengor cakap gerila maca ayoh Pin la gerila tu. Yang aku tau dalam blog itu jerantut tu banyok blog pembangkang contohnya N9 tahan, Awang maseru, Pulau Tawar ( PDO}, jerantut post, pkrJ, Ansrullah, Parlimen 81, Pas jerantut, Pas Parlimen Jerantut dan lain-lain semua blog pembangkang. Mereka tu dah 2004 lagi dah berblog dah. Kalau dia boleh ikut gerila kuat sangat gerila.Yang aku tau gerila tu budok ingus lagi baru belajar berblog.

Anonymous said...

Hahaha....

Kami sokong gerila...... Terus hentam manusia umno yg korup.
Mulai hari blog pembangkang akan hentam wzwh. Tunggu kehebatan kami pembangkang yg bkn bertuan sapa2.

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan awak ni WZWH, awk tembok sana, tembok sini, bom sana bom sini, sbb awak nok famous? Awak famous kerana sbb yg silap, awak ni blog berwajah, awk lwn dgn org awk tak kenal, jaga2 esok ada org buat sesuatu sbb org kenal awak, awk tak kenal org. Lepas tu awk syak org ni, syak org tu tapi tak ada bukti. Sangkakala kata syak boleh jangan tuduh2 tak tentu arah esok kena penampor. Aku boleh gerenti awak dah tuduh org tertentu rasa ada kena penampor jer awak ni esok. Awak berlwan ngan gerila, deme ni wayar putus. Lain la Ku Lan awak mengata dia pun dia tak peduli ajer ke awak tu, ni geng wayar putus esok di bomnya rumah awak baru tau. awak ada anak dara, ingat

Anonymous said...

Woit,,,,,,,,, wan zuri moron. Nak jilat marina azhar. Main dgn moron tak best.

pkr cabang jerantut said...

Kahkahkah, mampos lah UMNO sebab wan zamauri ni, mamp[oslah wan amaizan sebab wan zuri ni, kehkehkeh

chenerong ular said...

salam,sekarang ini siapa sebenar nya yang tak bercakap perkara yang sebenar dan siapa pula yang mempertahankan perkara2 yang tak benar dikata dan di cerita semua benar,cuba jawab,ada kah pemimpin gerila dengan kuncu2 atau juak2nya atau,ada puak2 lain yang mengaku penbela rakyat di dalam blog2 mereka,kita yang berpura pura ini satu hari nanti akan dapat di nilai oleh semua orang,adakah kerana ada sesautu kita menyokong orang tertentu membabi buta,mesti ada sebab,lu fikir lah sendiri

Cawan Tembaga said...

WZWH,

sahlah awak moron of the year! Wahai semua pembaca WZWH, mari jenguk blog saya dan nilai sapa WZWH ni. Kami sedang menjalankan kempen, katakan tidak kepada moron ini.

HABATMAYA said...

HA HA HA HA HA

Mari sertai kempen 'say no to Moron' iaitu WZWH

Anonymous said...

wzwh,
I think from your piece of ugly minded, it seems you was no difference than other short circuit fellow that try to determine of what A state Of War is in Politic! Of all your write out, it were so unrealistic for people in Jerantut to accept. Your execution to the motherland bloggers is way from destination.
As an intellectual, your posting must more about with facts:
1) The corruption politics in UMNO Jerantut
2) The failure of K.Pemuda UMNO Jerantut - the truth
3) The overseen of UMNO Jerantut collapse in the hand of Chinese communities and some betrayed UMNO leaders
4) The numbers of malay in town Land owners compared with Chinese - who behind the blind
5) etc with facts on the rising of Opposition

Please mingle with all these bloggers bro, they at least try to find out the truth and answers......do not under estimated their capabilities bro!
From my observation they seems like a new UMNO generation that love UMNO to be clean and at least at PAR with the Opposition criteria.

Just a tot!
Liverpool 2pm

muarasat said...

tadi WZWH tanya muarasat mengapa sokong Tengku Azlan. Dia benci Tengku Azlan sebab itu dia masarh pada blog-blog yang siar berita Tengku Azlan. Dia marah sebab dia dah bongkar macm2 kelemahan ku Lan termasuk Tengku Azlan main politik wang pilihan 2008. Dia marah sebab Tengku Azlan mahu Dr sukri MP Jerantut.

Anonymous said...

wzwh saya orang luar jerantut saya bukan nak campur tapi wzwh saya lihat pemikiran sdr ni serabut sangatlah.

Anonymous said...

WZWH,

Politik yg berasaskan syak wa sangka, tekaan sembrono, tembak2, bom2, psiko2, provoke2 adalah politik kelas rendahan. saudara mengecewakan saya dengan profile saudara lulusan oversea tapi cara berfikir tidak ada mantik, mcm lulusan SPM saja.

Anonymous said...

hey WZWh you r basted moron. You should take arest and stop writting for awhile to relax your mind n be clear !. You r teacher isn't it ? How do you use all your time n day to focus your blog only ? Do u ?

Anonymous said...

kah...kah...kah... wzwh...wzwh...ko frust betina yang kou nak tu sebab ayah budak tu warning kau dah ada bini kan WZWH. Ko kondem bini kou pada orang lain depan anak2 ko yang dah besar tu lepas tu anak2 ko repot pada maknya kan? jadi kau pening ko tulis blog ko kondem seme2 orang kan? kah....kah... kah...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam pembaca blog WZWH,
Demikianlah luahan perasaan anak-anak bloggers didikan pemimpin gerila Jerantut generasi baru UMNO yang dikaderkan oleh beliau. Thesis WZWH ada kebenarannya.

Anonymous said...

Hal ini hanya antara blogger2 yg dichop gerila oleh WZWH. Dato' Wan Amizan, kami tetap respect anda so anda better jangan campur. Biar kami mengajar WZWH yg dh melampau ni

Anonymous said...

Sapa pelik ke awak, nak suruh pembaca tengok tesis kepala hotak awak, idupla dgn angan2 konon awak tu intelectual. Intelek mende gini gaya kepalanya. awak dgn gerila ni sma saja. wayar putus. Bodoh, moron, bahalul

HABATMAYA said...

baca posting terbaru:
http://habatmaya.blogspot.com/2010/09/twin-program-antara-school-of-harvard.html

Anonymous said...

ingat wan amizan jgn campur. Kah kah kah.

sangkakala said...

WZWH sengaja rosakan Wan Amizan. Ko sakitkan bos ko buat apa? Apa ko kata semua orang anggap Wan Amizan yang suruh ko ni bodoh betul lah. Nanti orang usik wan mizan ko kata orang jahat. Sapa pelik dengan ko punya thesis bangang tu. Kadang kadang cara ko bukan mahu jaga nama baik boss ko sebab muka ko tu ada cop boss ko tau ? Tengku azlan pun marah boss ko sebab lancang mulut ko tau? sedara mara ko marah ko sebab suka buka aib keluarga ko aku yang tak de kena mengena dengan gerila budak tengku azlan tu ko pukul semua ko memang banganglah moron patutlah ada kempen anti moron aku pun dah pasasang poster anti moron pada blog aku ko datanglah lawat blog aku pergihh...

bangdin shah alam said...

wzwh, saya pun tak faham mengapa sdr suka provoke sana provoke sini dan tuduh orang ramai sekali gus. Saya hairan sudara boleh terima reaksi ramai orang kata sudara macam2 termasuk peribadi sudara yang seluruh pembaca blog sudara boleh menilai diri saudara macam mana. Sudara seperti sudah tidak ada perasaan dan maruah. Saya bukan orang jerantut, saya nasihatkan saudara supaya bertenang dan tulislah baik2. Saya bukan blogger hanya pembaca tapi saya nampak saudara tiada etika. Penulis blog yang saya tahu apa yang ditulis selalunya ada asas walau pun kadang2 tidak tepat. Ia tidak buat tuduhan melulu. Perkara dalam 'agakan' jangan luah tersurat atau barang yang was-was. Bukan tujuan saya ingin campur, saya cuba memberi tunjuk ajar yang baik untuk menjadi penulis dihormati. Blog yang tidak berwajah adalah blog hantu tidak boleh disamakan dengan blog saudara yang.

baikilah diri masih ada masa saudara masih muda

meran mk said...

Bangdin Shah alam,

Wzwh orang jerantut tahu dia tak ada maruah, dia hanya suka tengok blog dia ramai orang komen. Dia ini mengalami simptum 'masalah ingin dikenali atau pengiktirafan' dia sanggup telanjang kalau orang tak ambil perhatian kat dia keh keh keh.

Anonymous said...

datanglah melawat habatmaya menulis tentang wzwh datang beramai

wanitajerantut said...

Zuri tak payah libatlah blog wanita. Wanita tidak ada pengaruh sesiapa kerana wanita ada stand sendiri. Janganlah rendah2kan kami hingga seolah-olah wanita tidak mampu kendali blog. Jagalah mulut sikit.

Anonymous said...

Ini maklumat yg baru. WZWH, awk cuba bertanding AJK Bahagian dalam pemilihan akan datang, berjuta org akan kerat awak kerana mulut celupar awak. Org Pulau Tawar tak akan beri undi sbb awak hina keturunan diaorg, org damak tak bagi undi sbb awak kata diaorg sakai, org tembeling yg mana sedara mara awak yg awak telanjangi dan laga2kan tidak akan bagi undi marahkan awak. Kalau duit Wan Amizan ditabur pun, duit ambik tapi awak tak dapat undi. Ini sepakat semua godfather Jerantut dan Wan Amizan juga kena akur utk sembelih awak utk jaga politik dia. Awak dh jadi liabiliti kepada wan amizan sbb tabiat awak duk hina org tu org ni dan dok bangga keturunan awak. Awak kata org ni sakai, org ni kutip kayu api org ni masak air dan minum air kaki keluarga awak. Maruah dan harga diri org tak boleh ditutup dgn duit! Wan Amizan tak sekolah tinggi pun tau menda tu sbb tu dia sendiri tak pernah hina org mcm awak. Mungkin dia suruh awak buat kalau lumat pun awak. Lupakanlah cita-cita awak nak jadi Pemimpin Agung WZWH. Pastikan jer anak dara awak dua org tu dapat lulus cemerlang. Dengarnya hak sulung tu pun gagal mencapai 5A dalam UPSR. Awak cikgu, anak sendiri pun tak dapat nak bentuk, konon nak bentuk masyarakat.

Charity begin at home kata org putih. Kalau rumahtangga berterabur tok sah cakapla nak jadi pemimpin agung

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Inilah sikap keterbukaan kumpulan blog Jerantut pimpinan pemimpin gerila. WZWH baru tegur sikit untuk kebaikan kumpulan pemimpin gerila, dah masing-masing mula melatah dan meracau. Moral of the story ialah bila kita seronok usik dan sentuh orang kita kena fikir kalau orang balas balik. He he he

Anonymous said...

salam,
siapa makan lada tentu terasa dengan teori wan zuri.kesian.mengapa marah-marah sangat ni?biasanya bila orang marah tentu dia terkena atau terlibat.blogger jerantut memang bodoh dan makan tahi tuan dia.Berita pemuda umno jerantut jangan angkuh sangat.saya ni baca blog nasional setiap hari.apa yang saya perhatikan blog saudara bukan lah karya asli.boleh dikatakan keseluruhan posting awak di ceduk bulat-bulat dari blog orang lain yang lebih terkenal di malaysia.sampai dengan gambar-gambarnya sekali diceduknya.idea sendiri kurang.orang jerantut boleh awak tipu.sebab dia orang hanya terbatas kepada blok gerila.orang jerantut yang bijak banyak melayari blog-blog nasional.jangan marah ya bpuj (palagiat blogger yang tersohor.)
ni sekor lagi burung terkukur dr shukri.burung terkukur nangoi si cawan tembaga.baca blog dia lagi sampah.dahlah takada fakta malahtak angka dan statistik.maknanya blog dia tak ada homework.banyak merapu.otak dia satu aje.benci wzwh dan wan amizan.yang sekor lagi habat perangainya.sesuai dengan nama nya habatmaya.rasmi aje blog dia terus mengata orang.hoi,habatmayat,awak ingat semua orang suka ke baca benda benda mengumpat ni.awak ni serupa aje dengan patpat sikuberulat.ada pulak yang suka nak menampar orang,mungkin dia ni anak buah pembunuh sosilawati.ada yang sekor tu otak bangang.nak marah wzwh usik pulak anak dara wzwh.cara cakap tu macam nak merogol anak wzwh.sah dia ni perogol bersiri.yang sebut nama wan buntat tu aku tau dia sape, kaki berhutang tapi tak nak bayar.minta duit wan amizan tak bagi.sebab tu marah sangat.tak dapat nak bayar hutang.haru-haru.semua yang marah dengan wzwh ni adalah orang yang ada masalah peribadi terhadap wan amizan.ayuh saudara gunakan lah blog untuk menjana fikiran bukan upat keji.kalauwzwh kemukakan teori bermakna dia mengajak kita berfikir.maka kita berhujahlah dengan fakta untuk menolak teori dia.bukan dengan cara menjerit-jerit dan melalak macam kelasi tak dapat ..... selama 6 bulan.barulah kita dikatakan blogger profesional.bukan blogger kedai kopi.aku tengoklah mental kau orang ni kelas ketiga tak layak lalu jadi blogger.nak marah?marahlah peduli apa aku!

matnyerweh!!!!!!

chenerong ular said...

ITU SEBAB SAYA SELALU TULIS DAN INGATKAN PADA SEMUA,JIKA NAK MENULIS,NAK BRECAKAP,TULIS,CAKAP FAKTA ATAU BERITA YANG BENAR,JANGAN MELAGALAGA,MENCACI,MENGHINA SESAMA KITA,SELALUNYA YANG MEMPUNYAI KEPENTINGAN LAH MEMUTAR BELIT FAKTA UNTUK MERAIH SIMPATI,NAK MENUNJUK KEBENARAN KITA.ORANG LAIN SALAH,ORANG LAIN TAK LAYAK,TAK KIRA DARI BLOGER MANA,PRO WZWH KE ATAU BLOGER GERILA,KALAU NIAT KITA BAIK,TAK JADI SEMUA INI,NAK JADI PEMIMMPI ATAU CALUN,BUAT AJA KERJA,JIKA PIMPINAN FIKIR KITA TERBAIK AKAN ADA REZEKI KITA DAN KUNCU2 PENYOKONG KITA,BUKAN TAK ADA DI MALAYSIA INI SESAORANG ITU MEMEGANG JAWATAN POLITIK SAMPAI MATI DI KERUSINYA,BEGITU LAMA BEKHIDMAT,MUNGKIN TERLALU BAIK KHIDMATNYA ATAU SEBAB LAIN,SEGALA REZEKI KITA INI ALLAH YANG MENENTUKAN,JIKA HAK KITA,TAK USAH ORANG NAK PANCHASLAH,AKAN MENJADI HAK KITA ATAS IZIN ALLAH S.W.T.TAK PERLU KITA MENGHINA,MENGEJI,MENGUPAT,MEMBUKA AIB ORANG,MENYUMPAH,...BILA MASA KITA DAPAT MEMOHON MAAF DARI MEREKA2 YANG KITA KATA MACAM2,JIKA LEPAS MENULIS INI UMUR KITA TIADA,APA JADI,RENUNG2KAN LAH WASALLAM.

Anonymous said...

Sapa usik sapa WZWH yg bahalol, komen yg pro awak tu pun awk tulis sendiri. Sapa yg nak sokong awk, boss awk pun takut menda mmg semua kami ckp tu fakta - mmg awk suka hina org, anak awk mmg tak perform, dato sharif mmg check kelulusan awak sbb buat kerja macm taik, ni pun nasib kerja ngan gomen, tu pun buat kerja mcm taik. Awk tak kenal sapa2 yg awk tembak tu, org semua kenal awak so sapa bodoh?

AWAS jgn tuduh2 tak tentu arah, salah org kome kerja ke awak ramai2. Dato Wan Amizan yg mulia, baik dato' jgn campur sbb kami sayangkan dato'. kami meluat ke wzwh beruk mak yeh ni aje. bior kome mengajornya. dlm blog kome kome tembok jer dr shukri maknanya kome pro awak, wzwh ni konon pandai2 nak provoke org.

MORON!

SPU said...

Salam WZ,
saya tk nak melibatkan diri tapi cuma nk bg tau perjumpaan kami dulu tidak melibatkan Azizan yaakob seperti yg ditohmahkan itu. Bukan setakat muka azizan yg tak ada, bontot azizan juga saya tak nampak. kalau dia ada sudah tentu saya akan kenal walaupun bontot dia, hehehe

Anonymous said...

sendiri tulis,sendiri komen,sendiri lawan la.Anom 9:32=wzwh sendiri.what a loser

Anonymous said...

spu,
jaga-jaga nanti patpatsikulipat bantai buntut kau sebab aku dengar orang kata dia ni gay betul ke?awak tentu kenal dia sebab dia pun blog gerila.
awok ni bagus sebab awak tulis guna fakta macam wzwh.hak lain termasuk anon anon di atas tu langsung tak guna bengong tahu maki hamun aje,langsung tak ada hujah yang berilmu untuk mematahkan hujah wzwh.saya dapat menilai bagaimana orang berilmu dan orang bodoh berhujah.agak nya deme semua tu tak sekolah gamoknya.heheheheheheheheheheheh!

Anonymous said...

ni sekor lagi anon nangoi 11.39,
suka sangat berprasangka.aku ni sokong kepada apa yang benar dan logik.awak tu nangoi sebab di arahkan oleh bos awak yang bengong tu.aku ni tak terlibat dalam pertelagahan kau orang sebab aku tak nak campur dengan puak-puak umno bodo jerantut.ahli umno bodo.aku cuma mahu jadi referee dan aku pun komenlah mana yang benar.dah memang sifat nangoi tak boleh nak dinasihat.ya allah cepatlah pru ke13,tak sabar aku melihat pr pulak memerintah.jemu aku dengan umno bodo ni.sama sendiri pun berperang.hampehhhh!

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 11:39,
Demi Allah dan Rasul, WZWH tidak tulis sendiri komen yang Anon 9:32 tulis. Jika WZWH mahu komen, WZWH guna nama WZWH sendiri. Sorry ye!

Anonymous said...

WZWH moron of the year.

Anonymous said...

WZWH, jangan cabar blog pemuda. WZWH pernah clop ioo% blog pemuda, masuk dalam blog wzwh kan? bodoh. Diakui ada sebahagian dari blog pemuda c n p, peranan berita hanya menyebar, bukan artikel pribadi bodoh. Menyebar berita kerana pembaca banyak tidak sama. Bodoh. Semua akhbar untuk berita cilop dari berbagai sumber tau terutama bernama berita rasmi kerajaan. Jangan jadi bodoh. Kalau tak tau tentang konsep berita jangan cakap moron.

Anonymous said...

hahaha nampaknya gerila Tengku Azlan sharp shooter belaka.
WZWH yang disokong oleh ular kian melepek. Sekali lagi awak usik semua bloggers boss yang susah !. Ingat bila-bila bom c4 akan meletup.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 1:16,
Bila menulis kena kurangkan perkataan bodoh, moron baru nampak beretika dan bermoral. WZWH puji blog BPUJ bagus persembahannya.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 1:20,
Lepas nih, WZWH minum kopi dengan Ku Lan. Wow, Ku...dashatnya sharp shooter dan bloggers pro Ku..habis tembak ke WZWH. Jawab Ku Lan, "WZWH ingat I takda die hard supporters ke? he he he.

Anonymous said...

WZWH said...

Haaa ini contoh luahan anak buah kader pimpinan pemimpin gerila Jerantut. Indoktrinasi dan brainwash boleh melahirkan anak buah fanatik yang tertutup mindanya tidak dapat membezakan pemimpin intan dan pemimpin kaca. Satu feedback yang bagus menjelaskan teori baru WZWH.
September 23, 2010 5:22 PM

ko ni bodoh saja dibuat-buat, bangang tak habis-habis. aku tidak bertuanlah tak aku tak melibatkan diri dalam pemimpin-pemimpin gerila jerantut. satu lagi aku nak beritahu ko, aku baru jer balik ker jerantut selepas merantau lama kat negeri orang. aku banyak ambik tahu pasal politik malaysia, tapi sejak akhir-akhir ni aku mula ambik tahu pasal politik jerantut disebabkan beberapa perkara, salah satu pasal aku pernah ditipu oleh pemimpin UMNO jerantut semasa aku bergelar pelajar U dulu dan pemimpin tu still berada di jerantut dan ada kes 4 tahun tak bayar sewa. aku malas beritahu sebab apa aku dikencing.

kan aku dah cakap, aku suka lagi ngan ideologi UMNO, tapi bukan orang dalam UMNO macam ko. bila majoriti kata ko salah WZWH ko kena terima hakikat yang ko salah, bukan menegakkan benang yang basah. that y, aku anggap ko ko hanya sampah dan najis yang merosakkan UMNO.

pasal aku.
- aku hanya berniaga sendiri yang bukan melibatkan sector kerajaan dan tiada kepentingan dalam politik jerantut.
- aku bukan ahli UMNO atau pembangkang (atas pagar)
- aku tidak bertuan, tuan aku hanya satu, yang diatas bukan dibawah.
- walaupun aku duduk daerah jerantut, aku still tahu pasal luar disebabkan kawan aku banyak bekerja dalam bidang profesional seperti doctor, jurutera, peguam, pensyarah, PTD, setiausaha kerajaan negeri dan lain-lain. (ko salah bila ko kata aku tertutup minda, bagi aku ko yang tertutup minda) sebab aku bersijil, bukan sijil beli atau pun berdasarkan ticket.
- dalam jerantut, aku bercampur dengan semua golongan tidak kira tua dan muda. semua tempat di jerantut aku lepak termasuk benteng, padang bola dan hoki, gym jerantut, bus station, dan lain-lain sebab aku dibesarkan betul-betul dikawasan bandar jerantut bukan memilih kawan berdasarkan taraf hidup/level.

satu soalan bonus untuk ko? ko pergi tanya rakyat jerantut saper suka ko ngan wan mizan? ko jangan tanya penjilat bontot ko dan dia. ko tanya rakyat yang hari-hari ada dikedai kopi, apa pandangan diaorang? that y, aku cakap ko tahu pasal politik, ko tidak tahu kehendak rakyat. apa rakyat mahu? bukan cakap kosong dengan projek berbilion-billion, ko ingat senang ker dapat duit berbillion dari kerajaan. idea ko memang bagus? tapi dari mana datang duit ko? ko bukan PM yang boleh luluskan projek. buat apa rakyat perlu dululah bai! jangan omong kosong. orang sekarang tidak suka orang cakap banyak. orang sekarang mahu lihat apa yang dia buat.

WZWH, sori aku cakap, walaupun aku kelulusan malaysia dan ko kelulusan luar negara, tapi pemikiran ko setara dengan budak yang berkelulusan SPM hanya hanya suka membuat spekulasi murahan bertaraf sampah terhadap orang lain, baru aku tau ko suka menuduh orang termasuk aku. betul kata blog-blog jerantut pasal ko, tak dapat dinafikan lagi.

patutlah pelajar UK dalam politik malaysia tak boleh diterima pakai termasuklah KJ. pemikiran macam sampah bila masuk politik, baik bekerja makan gaji dan duduk diam-diam, tidak perlu berkokok sana dan sini, bunyi hebat tapi macam haram.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 5:07,
Terima kasih kerana mencurahkan pendapat dan perasaan di blog WZWH. WZWH minta maaf kalau komen WZWH menyinggung Anon. Terima kasih lagi sekali kerana anon menyatakan:

"idea ko memang bagus? tapi dari mana datang duit ko? ko bukan PM yang boleh luluskan projek."

Ini yang WZWH buat meyakinkan PM untuk meluluskan projek-projek yang WZWH cadangkan. Betul buat apa rakyat perlu dulu tapi kita kena kreatif dan inovatif menarik minat PM dan kerajaan supaya buat projek-projek itu demi kepentingan negara disamping memajukan ekonomi Jerantut dengan lebih cepat dan pantas.

Anonymous said...

Ini yang WZWH buat meyakinkan PM untuk meluluskan projek-projek yang WZWH cadangkan. Betul buat apa rakyat perlu dulu tapi kita kena kreatif dan inovatif menarik minat PM dan kerajaan supaya buat projek-projek itu demi kepentingan negara disamping memajukan ekonomi Jerantut dengan lebih cepat dan pantas.
September 24, 2010 5:57 PM

saper awak WZWH? adakah awak menteri? ahli parlimen? atau sebaliknya? siapakah awak nak menyakinkan PM? siapa awak? sekarang pegang jawatan dalam UMNO belum kuat bro..

GFx.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam GFX,
WZWH faham realiti yang GFx katakan itu. Sebab itu WZWH kempen sama orang Jerantut 6 bulan dulu, WZWH bawa usul dalam mesyuarat Pemuda dan UMNO Bahagian Jerantut, WZWH sampaikan nota kepada PM, WZWH cakap kepada Ku Lan, Kita ada advantage kita ada Ku Lan, MB dan PM orang Pahang dan Kita ada Tuanku Sultan Pahang. Kita mesti katakan apa kita mahu. Insyallah MB, PM , Tuanku Sultan dan Ku Lan akan merealisasikan apa yang WZWH cadangkan. Jerantut ada kekuatan politik sebenarnya. kita boleh buat dan kita kena yakin.

Anonymous said...

tapi masalahnya.. adakah idea WZWH diterima ramai? masih banyak lagi jalan kat jerantut yang perlu dibaiki dan perlu buat. bukan buat benda tak penting dulu.. tak perlulah cerita tentang berbillion-billion cerita tentang projek jalan yang berjuta-juta dulu..

idea itu kehendak WZWH bukan kehendak rakyat. so sila ambik perhatian sebab apa saya cakap idea WHZH bagus, tapi tak ada nilai ibarat sampah. idea kosong.

"Kita mesti katakan apa kita mahu". saya minta buat dulu mini stadium. itu tak memerlukan billion, saya rasa itu salah satu keperluan rakyat. kalo berjaya. saya akan respek WZWH, kalo tidak, saya anggap WZWH hanya omong kosong. jalan jerantut benta tu bila nak siap? jambatan dah naik jalan dah rata. tarnya mana? aku ingat dah naik pokok2 kat jalan tu.. bila nak siap?

Anonymous said...

tapi masalahnya.. adakah idea WZWH diterima ramai? masih banyak lagi jalan kat jerantut yang perlu dibaiki dan perlu buat. bukan buat benda tak penting dulu.. tak perlulah cerita tentang berbillion-billion cerita tentang projek jalan yang berjuta-juta dulu..

idea itu kehendak WZWH bukan kehendak rakyat. so sila ambik perhatian sebab apa saya cakap idea WHZH bagus, tapi tak ada nilai ibarat sampah. idea kosong.

"Kita mesti katakan apa kita mahu". saya minta buat dulu mini stadium. itu tak memerlukan billion, saya rasa itu salah satu keperluan rakyat. kalo berjaya. saya akan respek WZWH, kalo tidak, saya anggap WZWH hanya omong kosong. jalan jerantut benta tu bila nak siap? jambatan dah naik jalan dah rata. tarnya mana? aku ingat dah naik pokok2 kat jalan tu.. bila nak siap?

GFx

Anonymous said...

wahai wan zurik...

jgn ditakuti makhluk2 anon yg jahat2 di atas,ketahuilah olehmu bahawasanya yg sebenarnya mereka adalah org yg sama..
org gerila itu mmg cetek fikiran dan emosinya..
komen dia semua komen2 menjengkelkan..
tak tuduh pun tapi dia tetiba boleh mengaku plak..
sakai sungguh gerila itu..patut la dia semacam gorila bentuk rupanya..

Panglima Hitam said...

Salam perjuangan sahabat..
Aok jangan takut,puak2 pemuda kas di pulau tawar akan back up aok..
kas tau aok bukan menghina puak pulau tawar tapi mmg ada sedara kas yg suka start menghina aok tu..
sabar je n teruskan perjuangan demi agama,bangsa dan negara..
persetankan puak gerila2 itu..
betul sangat komen anon September 24, 2010 10:01 PM, beliau itu rupa paras seperti gorila yg sembelit..

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 6:36,
Sila baca balik posting blog WZWH bertajuk "Collateral Pembangunan Lembah Tembeling". Kekuatan Jerantut terutamanya Lembah Tembeling adalah sumber "renewal energy"-tenaga diperbaharui seperti hidroelectric dan nuclear power plant. Negara sangat perlu kepada tenaga. Sebab itu PM dan TNB sangat menyokong usaha ini. Kita ada barang nak di offer kepada kerajaan dan kerajaan pun tahu pelaburan ini menguntungkan dari segi jangka panjang. Win-win situation. Yang penting limpahan projek-projek bersaiz mega itu memberi impak yang besar kepada ekonomi jerantut, menggerakkan ekonomi Jerantut, memberi peluang pekerjaan kepada anak-anak muda Jerantut. WZWH bersetuju dengan Anon, majoriti rakyat Jerantut dan pemimpin masyarakat dan politik perlu bersatu berkata kepada kerajaan yang Jerantut mahu projek-projek ini. Semua orang fokus kepada Jerantut sekarang. Jika Ku Lan, MB, PM dan Tuanku Sultan bersetuju dan meyokong wawasan ekonomi kita ini, SIAPA MAHU MENGHALANG? kecuali ALLAH YANG MAHA BESAR SAJA.

Anonymous said...

salam bro..
jgn dipelik "orang itu" mmg itu lah kerjanya..jwtn xdapat ke dia jd dia haruk org lain..
ini org byk busuk..
group2 blogger berhaluan kiri ini mmg reform satu group utk menjatuhkan seseorang..
bila diaorg ni dah berjaya dan merasakan diaorg ni pejuang rakyat,barula mereka akan tujukkan jubur taik mereka di khalayak ramai..
ala bro,pemikiran diorg tinggi skit je dr budak tadika..
tak setaraf dengan lu pun..anggaplah blogger2 bacul itu sebagai lintah yang menggigit darah kotor lu..sihat badan lu woo...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Panglima Hitam,
WZWH ada ramai sedara di Pulau Tawar. Tambah pula isteri WZWH orang Pulau Tawar. Dan anak-anak WZWH ada darah Pulau Tawar. Tidak ada sebab WZWH nak menghina puak Pulau Tawar. Terima kasih memberi sokongan.

Anonymous said...

jangan takut wzwh,kalau dia ada geng,engkau pun ada geng yang akan pertahankan engkau..

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 6:36,
Mini Stadium diluluskan sendiri oleh YAB PM sendiri. Itu yang Ku Lan minta kepada DS Najib. Tentang Projek Jalan Benta gagal kerana kontraktor yang dulu bid under budget maka kontraktor tidak mahu nak buat sebab rugi. WZWH tidak mahu ulas tentang projek ini kerana terletak di DUN Damak. WZWH percaya kerajaan akan tender semula projek itu. Insyallah.

Anonymous said...

Anonymous said...

wahai wan zurik...

jgn ditakuti makhluk2 anon yg jahat2 di atas,ketahuilah olehmu bahawasanya yg sebenarnya mereka adalah org yg sama..
org gerila itu mmg cetek fikiran dan emosinya..
komen dia semua komen2 menjengkelkan..
tak tuduh pun tapi dia tetiba boleh mengaku plak..
sakai sungguh gerila itu..patut la dia semacam gorila bentuk rupanya..
September 24, 2010 10:01 PM
(SORILAH AKU BUKAN HINA NAK COMMENT BERMUKA-MUKA, TANIAH KERANA FITNAH ANDA. TERBAIK! METALITI STILL DUNIA KELAS KETIGA. SEJAK BILA AKU MENGAKU? BACA COMMENT AKU BALIK, KALO ADA TOLONG COPY N PASTE KAN? ATAU KO YANG CETEK PEMIKIRAN SUKA MENFITNAH? CUKUP-CUKUPLAH)

Panglima Hitam said...

Salam perjuangan sahabat..
Aok jangan takut,puak2 pemuda kas di pulau tawar akan back up aok..
kas tau aok bukan menghina puak pulau tawar tapi mmg ada sedara kas yg suka start menghina aok tu..
sabar je n teruskan perjuangan demi agama,bangsa dan negara..
persetankan puak gerila2 itu..
betul sangat komen anon September 24, 2010 10:01 PM, beliau itu rupa paras seperti gorila yg sembelit..
September 24, 2010 10:11 PM
(AKU DAH CAKAP, KETEPIKAN PUAK GERILA, AKU BERCAKAP ATAS DASAR SEORANG RAKYAT YANG BAKAL MENGUNDI. SEBAGAI RAKYAT AKU ADA HAK BERSUARA PENDAPAT AKU, KALO BERSUARA SIKIT PUAK GERILA.. KEBAL LAH KORANG KALO MACAM TU.. TAK BOLEH DISENTUH LANGSUNG. KAT MANA LETAKNYA OTAK KO, BILA ORANG BERSUARA SEMUA PUAK GERILA).

Anonymous said...

salam bro..
jgn dipelik "orang itu" mmg itu lah kerjanya..jwtn xdapat ke dia jd dia haruk org lain..
ini org byk busuk..
group2 blogger berhaluan kiri ini mmg reform satu group utk menjatuhkan seseorang..
bila diaorg ni dah berjaya dan merasakan diaorg ni pejuang rakyat,barula mereka akan tujukkan jubur taik mereka di khalayak ramai..
ala bro,pemikiran diorg tinggi skit je dr budak tadika..
tak setaraf dengan lu pun..anggaplah blogger2 bacul itu sebagai lintah yang menggigit darah kotor lu..sihat badan lu woo...
September 24, 2010 10:50 PM
(KO BACA BALIK SIAPA AKU? AKU RASA AKU DAH BERITAHU. AKU PERNIAGA. KENAPA LER KORANG NI SUKA BUAT SPEKULASI MURAHAN. AKU DAH BERITAHU AKU BUKAN PENCACAI YANG SANGGUP MENJILAT BONTOT ORANG SEPERTI ORANG LAIN, SETAKAT 5K ,10K DAH BOLEH DIBELI, SORILAH.. NTAH-NTAH ADA JUGAK SETAKAT 500 RATUS DAH JADI PENJILAT, DASAR TAK ADA MARUAH. BIASALAH). "ORANG ITU?" ADAKAH UMNO JERANTUT MACAM ITU, BILA TAK DAPAT JAWATAN TERPEKIK TERLOLONG. PERGH! DARI COMMENT KO PUN DAH MENUNJUKKAN UMNO DAH NAZAK. SEDAR-SEDARLAH, JAWATAN HANYA PINJAMAN DAN TIDAK AKAN KEKAL.

Anonymous said...

jangan takut wzwh,kalau dia ada geng,engkau pun ada geng yang akan pertahankan engkau..
September 24, 2010 10:56 PM
(AKU RAKYAT BIASA, TAK ADA GENG-GENGNYA. AKU BERDIRI ATAS KAKI SENDIRI. AKU DAH CAKAP KENAPA AKU BLAME UMNO JERANTUT, KO BACA COMMENT AKU BALIK DARI 1ST COMMENT SAMPAI HABIS)

WZWH adakah ini UMNO jerantut? apabila ada orang bersuara dikatakan tidak dapat jawatan, dengki, puak-puak gerila dan macam-macam lagi. metaliti mak ai! teruk giler. kalo aku bagi kat member-member aku sure diaorang gelak.. ha3x.. sorilahlah aku tak dapat nak follow pemikiran macam ni, sangat rendah bagi aku.

aku rasa aku dah cakap, aku suka UMNO, tapi golongan dalam UMNO yang macam nilah merosakkan UMNO. bersihkan dulu UMNO jerantut. buang mana yang tidak berkualiti. sepatutnya nak ikutkan level IQ WZWH yang berkelulusan luar negara faham apa saya cakap. tapi saya kecewa dengan saudara.

jika itu jawapan WZWH tentang stadium dan jalan jerantut-benda. saya tunggu? sampai bila saya pun tak pasti. zaman sekarang orang tak suka cakap banyak tanpa tindakkan, jika tiada tindakkan maka ilang satu undi.. sama ada ilang kepada pembangkang atau tak keluar mengundi. itu aja..

GFx

Anonymous said...

Zurik, aku nak ingat ke om..baik lah om tumpukan fikiran dan tenaga mendidek anak bangsa disekuloh om, supaya jadik uraq cerdik. Itu kan core bussiness dan periuk nasik om. Percaya lah kateq akuk ni, bila bos om pergi om punturut pergi, sejarah jadik ingatan urag.

Satu lagi ukug pelik sunguh, macam mana om kateq, projek hidro sg .tekal dan Luji Nukelear ada dalam Program Transformasi Ekonomi, ETP, tak ade pun projek yang om sebut tu tersenarai dalam EPP,. Om tahu ke 92% ETP dibiayai oleh Swasta dan 8% saja dibiayai oleh kerajaan. Akuq ada pegi harik terbukeg tu , nork tengok ape om kateg beto ke tidork. Om pedooh......pedooh, zurik pembohong....zurik mimpi dan mengadakan cerita...keletong ye. Zurik2222222222222222222.
Om nork bobok sapeg zurik ooi. Jeratek tu 2-3jam doh sampai kl. Opp ... aku lawat booth mempamer projek dibawah oil&gas, tenaga, yang ada selain minya,gas ialah solar.....nukelear yelik@tak ada..makna om nork tipu maklumat uraq Jerantek, ini bukan zaman Nazi hitler ..popkgandal.....sekali lagik zurik......kkkkkkkk.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 1:15,
Bagus Anon nih bersemangat. Projek hidroelektrik Sungai Tekai dalam proses kelulusan EPU, Suruhanjaya Tenaga, Kementerian Tenaga telah bagi lampu hijau, TNB sudah team partner dengan syarikat. Nuclear power plant tu tunggu masa DS Najib announce nanti, dah ada pihak di Pahang stanby. Sebenarnya WZWH tidak boleh cakap ini rahsia. Ok itu saja WZWH boleh cakap.

Anonymous said...

aku dah cakap ke om dumpok jgn masuk campo kumen ni akuq baceq2 dia ada selit jegek !. Aku nak tanya om nape dumpok tak buleh wali adek die kawen dulu ? cubeq om jelass.

Anonymous said...

Hoi Anon September 25, 2010 4:52 AM,

apeq ke ong ni budo yg amat,urag ceriteq mendeq lain,ong kaji ke mendeq lain..
ong ni sukeq betul nok aibkan uraq lain.padahal dia tuh anak sah wei,cukup cukuplah buat perangai begituq..ingat Allah banyak banyak.

Anonymous said...

GFx (menatang mende ni?) September 25, 2010 12:35 AM,

hoi badigol,yg lu panas tetiba apahal???yg lu terasa apahal??kalau komen kira lu la paling handal la,org lain xleh challenge la?
lu perasan otak lu bergeliga la,klau lu nak tau lu punye komen mcm najis,ntahape hape.
sayangkan umno konon,boleh jalan la.apsal nk salahkan zuri pulak kalau umno lingkup?zuri ni insan kerdil je,xde effect pun kalau dia tak pegang jwtn dlm umno.
nampak sgt lu jeles kat zuri,ni blog zuri,segala apa dia nak tulis dia punya pasal la.Yang penting dia berani melontarkan apa apa isu pun..Lu ada blog bro??
lu penakut tapi nak jadi hero,gua cabar lu expose sapa lu ni.setakat guna nama GFx apa kejadahnya..heh dasar lelaki takde batu..hahahaha..

Anonymous said...

satu lagi bro GFx,gua ni baru balik noreh getah,gua bukan orang cerdik,tp sebodoh bodoh gua pun gua paham apa yg zuri cuba sampai dan perjuangankan.
Lu plak apa yang lu bikin?takde kan sebab lu tau kritik je.gua pikir better lu tumpukan pada perniagaan lu saja.soal lu nak undi umno atau tidak,itu pergi mampos sama lu.
BRO GFx,LU MEMANG INSAN MENJENGKELKAN..

Anonymous said...

Ong September 25, 2010 4:52 AM
saya rasa cuba awak tanya mak ayah awak,adakah awak ni anak halal.saya rasa awak ni sebenarnya anak haram sebab tak habis habis dan tak pasal pasal cerita pasal menda ini.awak ni dugong la.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon-Anon semua,
WZWH harap semua Anon bincang hal yang berkaitan politik, ekonomi, blog Jerantut sahaja. Bagi hujah, fakta dan pandangan. WZWH terima semua samada sokong atau tidak menyokong. Jangan bincangkan hal-hal peribadi dan personal yang tidak ada kena mengena. Harap dapat kejersama dari semua.

Anonymous said...

Anonymous said...

GFx (menatang mende ni?) September 25, 2010 12:35 AM,

hoi badigol,yg lu panas tetiba apahal???yg lu terasa apahal??kalau komen kira lu la paling handal la,org lain xleh challenge la? (GUA TERASA APA BILA RAKYAT DIBODOH-BODOHKAN, GUA TERASA APABILA HAK RAKYAT DIAMBIL, GUA TERASA BILA GUA NAK PERGI KEBUN JALAN RAYA BERLOPAK DAN BERLUBANG, GUA TERASA BILA RAKYAT TAK DAPAT AIR, GUA TERASA BILA ADA KAWASAN KAMPUNG TIDAK MEMPUNYAI JALAN RAYA DAN SEBAGAINYA.

lu perasan otak lu bergeliga la,klau lu nak tau lu punye komen mcm najis,ntahape hape. (KOMEN GUA, KOMEN LU? HEBAT KOT?)

sayangkan umno konon,boleh jalan la.apsal nk salahkan zuri pulak kalau umno lingkup?zuri ni insan kerdil je,xde effect pun kalau dia tak pegang jwtn dlm umno. (SEBAGAI ORANG UMNO YANG BERJAWATAN WALAUPUN SEKADAR AJK DIA SEPATUTNYA BERHAK BERSUARA BAGI MEMBETULKAN UMNO JERANTUT. LIHAT BERMACAM-MACAM KES DIJERANTUT SEKARANG YANG UMNO LAKUKAN TERMASUK RESTHOUSE, APA TINDAKKAN KORANG SEBAGAI ORANG UMNO?. TERUS TERANG AKU CAKAPKAN AKU SUKA UMNO, TAPI BUAT MASA SEKARANG AKU LEBIH SUKA DUDUK ATAS PAGAR.)

nampak sgt lu jeles kat zuri,ni blog zuri,segala apa dia nak tulis dia punya pasal la.Yang penting dia berani melontarkan apa apa isu pun..Lu ada blog bro?? (MEMANG BLOG DIA, TAPI GUA RASA TAK SALAH LONTARKAN PENDAPAT NGAN PANDANGANKAN? THAT Y AKU CAKAP "jika itu jawapan WZWH tentang stadium dan jalan jerantut-benda. saya tunggu? sampai bila saya pun tak pasti. zaman sekarang orang tak suka cakap banyak tanpa tindakkan, jika tiada tindakkan maka ilang satu undi.. sama ada ilang kepada pembangkang atau tak keluar mengundi. itu aja.." APA BILA WZWH TERANGKAN ADA SAYA MELENTING? SAYA CUMA INGATKAN JIKA APA YANG DIA CAKAPKAN ITU TIDAK BUAT MAKA ILANG SATU UNDI. SALAHKAH SAYA BERKATA BEGITU? KALO SALAH SUNGUH CETEK FIKIRAN SAUDARA?)

lu penakut tapi nak jadi hero,gua cabar lu expose sapa lu ni.setakat guna nama GFx apa kejadahnya..heh dasar lelaki takde batu..hahahaha.. (LU GUNA NAMA APA SEKARANG? AHMAD, ABU, ALI ATAU ANONYMOUS? LU CAKAP ORANG TAPI LU PUN TAK SEDAR DIRI. KALO GUA TAK ADA BATU LU DUA KALI TAK ADA BATU. LAIN KALI JANGAN MENGATA ORANG BANG TUHAN BAYAR CASH!.. GUA TAK NAK JADI HERO, GUA TAK SUKA GLAMER.. HE3X..)
September 25, 2010 7:12 AM




Anonymous said...

satu lagi bro GFx,gua ni baru balik noreh getah,gua bukan orang cerdik,tp sebodoh bodoh gua pun gua paham apa yg zuri cuba sampai dan perjuangankan.
Lu plak apa yang lu bikin?takde kan sebab lu tau kritik je.gua pikir better lu tumpukan pada perniagaan lu saja.soal lu nak undi umno atau tidak,itu pergi mampos sama lu.
BRO GFx,LU MEMANG INSAN MENJENGKELKAN..
September 25, 2010 7:24 AM

patutlah takdir lu sebagai penoreh getah jer.. mengikut jer, tidak boleh berfikir. asal kritik jer tak betul, kritik jer tak betul.. susah la macam ni.. ko tau tak salah satu cara untuk meningkatkan produktiviti adalah dengan cara mengkritik. kritikan boleh jadi membina atau sebaliknya. tak per.. gua tak marahkan lu, gua paham level lu sedang mana..

Anonymous said...

Anonymous said...

GFx (menatang mende ni?) September 25, 2010 12:35 AM,

hoi badigol,yg lu panas tetiba apahal???yg lu terasa apahal??kalau komen kira lu la paling handal la,org lain xleh challenge la? (GUA TERASA APA BILA RAKYAT DIBODOH-BODOHKAN, GUA TERASA APABILA HAK RAKYAT DIAMBIL, GUA TERASA BILA GUA NAK PERGI KEBUN JALAN RAYA BERLOPAK DAN BERLUBANG, GUA TERASA BILA RAKYAT TAK DAPAT AIR, GUA TERASA BILA ADA KAWASAN KAMPUNG TIDAK MEMPUNYAI JALAN RAYA DAN SEBAGAINYA.

lu perasan otak lu bergeliga la,klau lu nak tau lu punye komen mcm najis,ntahape hape. (KOMEN GUA, KOMEN LU? HEBAT KOT?)

sayangkan umno konon,boleh jalan la.apsal nk salahkan zuri pulak kalau umno lingkup?zuri ni insan kerdil je,xde effect pun kalau dia tak pegang jwtn dlm umno. (SEBAGAI ORANG UMNO YANG BERJAWATAN WALAUPUN SEKADAR AJK DIA SEPATUTNYA BERHAK BERSUARA BAGI MEMBETULKAN UMNO JERANTUT. LIHAT BERMACAM-MACAM KES DIJERANTUT SEKARANG YANG UMNO LAKUKAN TERMASUK RESTHOUSE, APA TINDAKKAN KORANG SEBAGAI ORANG UMNO?. TERUS TERANG AKU CAKAPKAN AKU SUKA UMNO, TAPI BUAT MASA SEKARANG AKU LEBIH SUKA DUDUK ATAS PAGAR.)

nampak sgt lu jeles kat zuri,ni blog zuri,segala apa dia nak tulis dia punya pasal la.Yang penting dia berani melontarkan apa apa isu pun..Lu ada blog bro?? (MEMANG BLOG DIA, TAPI GUA RASA TAK SALAH LONTARKAN PENDAPAT NGAN PANDANGANKAN? THAT Y AKU CAKAP "jika itu jawapan WZWH tentang stadium dan jalan jerantut-benda. saya tunggu? sampai bila saya pun tak pasti. zaman sekarang orang tak suka cakap banyak tanpa tindakkan, jika tiada tindakkan maka ilang satu undi.. sama ada ilang kepada pembangkang atau tak keluar mengundi. itu aja.." APA BILA WZWH TERANGKAN ADA SAYA MELENTING? SAYA CUMA INGATKAN JIKA APA YANG DIA CAKAPKAN ITU TIDAK BUAT MAKA ILANG SATU UNDI. SALAHKAH SAYA BERKATA BEGITU? KALO SALAH SUNGUH CETEK FIKIRAN SAUDARA?)

lu penakut tapi nak jadi hero,gua cabar lu expose sapa lu ni.setakat guna nama GFx apa kejadahnya..heh dasar lelaki takde batu..hahahaha.. (LU GUNA NAMA APA SEKARANG? AHMAD, ABU, ALI ATAU ANONYMOUS? LU CAKAP ORANG TAPI LU PUN TAK SEDAR DIRI. KALO GUA TAK ADA BATU LU DUA KALI TAK ADA BATU. LAIN KALI JANGAN MENGATA ORANG BANG TUHAN BAYAR CASH!.. GUA TAK NAK JADI HERO, GUA TAK SUKA GLAMER.. HE3X..)
September 25, 2010 7:12 AM




Anonymous said...

satu lagi bro GFx,gua ni baru balik noreh getah,gua bukan orang cerdik,tp sebodoh bodoh gua pun gua paham apa yg zuri cuba sampai dan perjuangankan.
Lu plak apa yang lu bikin?takde kan sebab lu tau kritik je.gua pikir better lu tumpukan pada perniagaan lu saja.soal lu nak undi umno atau tidak,itu pergi mampos sama lu.
BRO GFx,LU MEMANG INSAN MENJENGKELKAN..
September 25, 2010 7:24 AM

patutlah takdir lu sebagai penoreh getah jer.. mengikut jer, tidak boleh berfikir. asal kritik jer tak betul, kritik jer tak betul.. susah la macam ni.. ko tau tak salah satu cara untuk meningkatkan produktiviti adalah dengan cara mengkritik. kritikan boleh jadi membina atau sebaliknya. tak per.. gua tak marahkan lu, gua paham level lu sedang mana..

GFx

ayoh said...

Tutuplah blog om ni zuri.rosak. ayoh tak nampak langsung cerdik om ni

Panglima Hitam said...

Salam GFx,
Teruskan kritik yang membina secara professional.Pandangan dan kritikan saudara sangat berbeza dengan anon anon yang lain.But don't be bias k.
Kami penggemar blog ini tidak suka komen2 di luar tajuk.

Anonymous said...

Sudahlah Panglima Hitam Penjilat WZWH, dh kutuk org nak buat baik pulok. Ko nak gemar blog sampah ni gemar la aku peduli hape

GFx

Anonymous said...

Anonymous said...

Sudahlah Panglima Hitam Penjilat WZWH, dh kutuk org nak buat baik pulok. Ko nak gemar blog sampah ni gemar la aku peduli hape

GFx
September 25, 2010 2:34 PM

PENCACAI MANA LAK GUNA NAMA AKU NI.. HA3X.. MANUSIA.. BEB! TAK BAIK, NANTI TUHAN BAYAR CASH!

GFx.

Anonymous said...

GFx buat bukak akaun google la.Dah start dah komen pandir pandir ni.

Anonymous said...

Anonymous said...

GFx buat bukak akaun google la.Dah start dah komen pandir pandir ni.
September 25, 2010 3:19 PM

thanx. sebenarnya kurang berminat. komen apabila perlu jer.. INSYALLAH akan buat.

GFx

rafipr0jek said...

terus terang saya cakap... umno jerantut sekarang teruk sgt terutama selepas wan amizan jd YB. dulu penduduk kg tempat kelahiran wan amizan angkat amizan sbb ingat boleh bantu rakyat kat sana tp ternyata wan amizan mengaut keuntungan utk diri sendiri.. byk org2 kg spt kg jong berlaboh, chebong, air hitam, selimbar, kuala tahan blh kata semua kg tembeling tengah dah hilang kepercayaan pd datuk wan amizan...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Rafiprojek,
Saudara perlu turun ke kampung-kampung Tembeling Tengah siasat samada apa yang saudara Rafiprojek cakap ini betul. kalau boleh ambil tandatangan semua orang kampung, buat memorandum, JANGAN BUAT SURAT LAYANG, buat surat betul secara rasmi hantar kepada MB Pahang. Kalau betul dakwaan saudara Rafiprojek itu, WZWH boleh jamin YB Dato' Wan Amizan hanya sepenggal sahajalah maka orang lainlah bertanding di DUN Tahan nanti. TAPI saudara Rafiprojek buat homework betul-betul. Ok.

Anonymous said...

WZWH awak lihat sendiri ramai bukan golongan awak tuduh gerila bersuara. Fikir balik tuduhan awak tu. kpd anon 3:19, awk nasihat org buat akaun google awak sendiri pakai anon, ngapa?

Kalau penyokong WZWH yakin WZWH benar mengapa pakai anon kecuali Panglima Hitam(Legam). Ini nampak sangat awak setaraf dgn gerila. Aku pakai anon sbb aku mmg group gerila

Anonymous said...

salam anon gerila September 25, 2010 4:58 PM,
org gerila aok pun nak jadi gerila jugek la..ntah kebende aok ni..

Anonymous said...

Kalau blogger lain ada hardcore fans,wzwh ada diehard fans..apa masalahnya??anon pun anon la..kita tengok komen fans mana lebih berilmiah dan membina.komen dr group gerila atau wzwh..

Anonymous said...

mcm2 hal.... bertekak la korang..

Anonymous said...

hahaha

Anonymous said...

apa2 hal, wzwh tetap MORON

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 11:08,
Kenapa blog SPU blog induk kempen MORON tidak boleh diakses kerana The blog you were looking for was not found. Kena gam dan blok oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia ke. Sekarang siapa yang blog MORON? Ekekekekeke...

Anonymous said...

salam anon2 semua.
setelah membaca dan menilai hujah2 yang dikemukakan oleh saudara2 semua maka dapatlah saya rumuskan bahawa amat mudah wzwh mengenal pasti watak2 dan sifat2 seorang gerila.mungkin kerana wzwh mempunyai ilmu psikologi maklumlah guru mesti belajar itu semua.wzwh saya lihat menggunakan kaedah psykoanalisis yang berkesan.beliau tak perlu tulis sifat2 blogger gerila kerana gerila sendiri mendedahkan sifat dan kelakuan mereka melalui penulisan mereka.
saya kadang-kadang hairan mengapa gerila2 ini melenting.kalau kita bukan golongan gerila mengapa kita marah sangat kepada wzwh.duduk dia aje la. jadi jelaslah kepada kita bahawa mereka ini memang sah gerila vietcong.
MANUSIA YANG TIDAK MAMPU ATAU TIADA BERUPAYA BERHUJAH MUNGKIN ATAS SEBAB KETIDAKMAMPUAN BERFIKIR ATAU KETIDAKTENTUAN DAYA FIKIR MEREKA SERTA KURANG ILMU DAN MUFLIS MINDA SELALUNYA MELEPASKAN PERASAAN MEREKA MELALUI MAKI HAMUN DAN KATA-KATA KESAT.MEREKA TERPAKSA MELAKUKAN DEMIKIAN UNTUK MEMPERTAHANKAN EGO MEREKA.KALAU MEREKA BIJAK PANDAI TENTU AKAN BERHUJAH SECARA FAKTA TANPA MAKI HAMUN UNTUK MEMATAHKAN HUJAH ORANG LAIN.
jadi saya sudah dapat menilai setakat mana daya fikir anon-anon diatas yang membela blogger kesayangan mereka tanpa ilmu langsung.yang amat dikesali terdapat anon yang berada pada zon pemulihan atau LINUS(buta huruf)sudi juga mencelah tapi lari dari tajuk.lain orang bincang lain pula dia komen.sentuh peribadi orang yang langsung tidak terlibat dengan isu yang dibincangkan.sah dia ni orang kuat bekas yang berhormat yang membuat aduan dibalai polis.muka mereka hampir kembar seiras.jadilah manusia yang baik kerana di dunia ini sudah ramai yang jahat.

matnyerweh!
pYAKorAN.

Anonymous said...

WZWH said...

Salam Anon 11:08,
Kenapa blog SPU blog induk kempen MORON tidak boleh diakses kerana The blog you were looking for was not found. Kena gam dan blok oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia ke. Sekarang siapa yang blog MORON? Ekekekekeke...
September 27, 2010 1:00 AM

mesti ada sebab kenapa di gam. mungkin ada sifat dengki kerana banyak isu yang telah didedah di jerantut. kadang-kadang aku tak paham jugak sesetengah orang, bila orang lain ketengahkan isu yang tepat ada unsur-unsur khianat. bagi akulah, jika seseorang itu melakukan kesalahan, maka haruslah ada pihak lain yang membaikinya, sama ada melalui kritikan atau sebaliknya. sampai bila mahu jadi macam ni? jika kritik tidak betul, jika bercakap mengenai pemimpin yang tidak bertanggungjawap tidak betul. sebab itu, mengapa orang makin membenci UMNO, kerana pemimpin-pemimpin yang tidak boleh bertolenrasi terhadap sesuatu isu.

orang yang buat report itu telah melakukan kesalahan besar terhadap UMNO. ini kerana orang yang celik pemikirannya akan berkata, jika isu itu tidak betul, maka tak ada orang yang melenting, jika isu itu isu betul, maka ada pihak yang tidak bertanggungjawap akan menghapuskannya melalui pelbagai cara. orang yang macam ini sangat rendah pemikirannya. dia bukan berdebat untuk sesuatu isu, tetapi merosakkan blog orang lain. dimanakah tahap dan nilai orang itu. adaah serendah sampah yang jijik.

kadang-kadang aku tidak paham kenapa harus begini? setiap manusia ada hak kebebasan bersuara. dan kebebasan itu tidak seharusnya disekat, so terpulan sama ada individu yang hendak menyokong atau tidak, tapi bukan dengan cara yang keji dan hina.

mungkin komen aku ini dianggap barisan gerila. sedangkan aku hanya pemerhati. maka hilang satu lagi bahan bacaan di jerantut blog.

kepada yang bersifat keji. taniah, anda telah berjaya merosakkan barisan anda dan melahirkan banyak blog yang anti anda, percayalah.

taniah kepada SPU kerana telah banyak membuka minda warga jerantut. semoga anda akan terus aktif melahirkan blog yang berwajah baru.

Anonymous said...

matnyerweh.
baca balik comment terhadap WZWH. adakah ramai orang meyokongnya atau sebaliknya. bila ramai menyokong WZWH maka apa yang diperkatakannya adalah betul. tapi jika tidak maka sebaliknya.

apa kata-kata rafiprojek? memang tidak dapat dinafikan lagi. kenapa sentiasa menegakkan benang yang basah atau matnyerweh ada kepetingan peribadi yang tidak ada pada orang lain. hehehehehe. .

aku tidak suka apabila semua orang yang ada didalam blog tidak bersetuju dengan WZWH dianggap gorila. seharusnya sebagai bakal pemimpin seperti WZWH haruslah menjawap soalan dengan bijak, bukan menunding jari/memberi tuduhan terhadap sesiapa. jika macam ini, aku tidak nampak sejauh mana boleh pergi WZWH. cuba lihat Tun M dan Najib, adakah mereka melenting terhadap isu yang dibangkitkan terhadap mereka. mereka jugak tidak marah jika ada manusia mengkritik terhadap mereka. cuba lihat betapa profesionalnya mereka.

jangan jadi KJ, sikit-sikit melenting. last-last apa yang tinggal? hampas maaa..

matnyerweh. bagi aku pemimpin adalah orang yang bertanggungjawap terhadap kawasan mereka, bukan apabila dbila ditanya tentang air paip, bukan bidang kuasa. bila ditanya apasal hutan digondol, bukan bidang kuasa, apabila ditanya pasal rest house, bukan bidang kuasa walaupun sudah 4 tahun tidak dibayar kepada MDJ, dan apabila ditanya jalan raya berlubang atau rosak teruk, bukan bidang kuasa. abis tu kalo bukan bidang kuasa baik tak payah jadi pemimpin, jadi sampah lagi bagus. peranan pemimpin tak ada, pemimpin tak produktif mengangkat isu tersebut pada MB atau sebagainya.

matnyerweh, kita bagi otak untuk berfikir bagi sesuatu isu, bukannya terus menyokong. kalolah benda basic kat jerantut pun tak boleh nak baiki apa ntah lagi ngan projek-projek yang diwar-warkan oleh WZWH, baiki dulu kemudahan kat jerantut dan buang pemimpin yang tidak bertanggungjawap. barulah WZWH boleh bercerita tentang pembangunan yang berbillion.

mungkin matnyerweh pro WZWH, mungkin tidak saya kerana saya rasa keperluan saya masih tidak mencukupi berbanding dengan projek-projek yang berbillon.

matnyerweh... berapa dapat sebulan dalam poket (kalo matnyerweh boleh fitnah saya sebagai gorila kenapa tidak saya? -sebagai contoh, jangan terasa beb!)

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam blogger jerantut semua,
WZWH tumpang simpati kepada apa yang berlaku kepada blog SPU. Mungkin Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia ada peruntukan perundangan yang membolehkan blog SPU ditutup. Ini di luar bidang kuasa WZWH. Apa pun WZWH ucapkan selamat bersemadi kepada blog SPU di "alam barzakh" maya cyber. Semoga SPU berehat dengan aman selama-lamanya.

Anonymous said...

memang diluar kuasa WZWH. tapi siapa yang makan cili dia yang terasa pedas. Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia tidak akan sekat mana-mana blog kecuali ada orang yang..... hurm... fikir-fikirkanlah.. kita bukan budak kecik, orang malaysia sudah semakin bijak, bukan semakin bodoh dengan apa yang berlaku.. benda yang berlaku kepada SPU akan melahirkan ramai lagi blog yang berwajah baru.. sekali kena gam, tak bermakna tidak boleh berkarya..

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 3:14,
WZWH rasa sunyi juga bila SPU sudah tiada untuk kritik WZWH lagi. Sebanarnya WZWH suka bertaki dan berhujah dengan orang. Pengarah SKM Pahang ada brief WZWH bahawa blogger ada panduannya. Ada artikel 132 yang melarang blogger sentuh. SPU ada keluar gambar aksi MB 11 tahun dulu, kononnya majalah antarabangsa gambar-gambar ADUN Tahan dan ADUN Pulau Tawar dan WZWH. Juga kempen menghina WZWH MORON. Mungkin ini sebab-sebab mengapa SKM gam dan blok blog SPU. Siapalah WZWH di Jerantut, orang yang tidak dikenal orang, selalu pula dihina oleh blog-blog Jerantut. Anon fikir WZWH ada kuasa dan pengaruh ke? Tentu Urag Drrulug gelak dengan anon! Ekekekekeke

Anonymous said...

kenapa gambar aksi MB 11 tahun dulu hanya SPU sahaja yang kena gam sedangkan blog pembangkang yang lain tidak kena. adakah wujud pilih kasih dikalangan SKM? sedangkan bagi saya, SPU banyak memberi kritikan terhadap UMNO jerantut supaya lebih bertanggungjawap. siapalah SPU jika hendak dibandingkan blog pembangkang yang ada diseluruh Malaysia.

kenapakah WZWH mudah terasa/melenting apabila dihina sebagai MORON, itu hanya mainan politik. sedangkan Tun M, PM, dan menteri lain pun dikutuk. tidak ada pulak keseluruhan blog yang ada di Malaysia kena gam lebih-lebih lagi blog pembangkang.

orang yang mudah terasa/melenting adalah orang yang takut pada bayang-banyang mereka sendiri. orang macam ni tidak layak menjadi pemimpin kerana tiada sifat sabar. mereka seharusnya menjawap persoalan apabila dikritik bukan penakut yang menutup kelemahan sendiri. gambar MB pahang adalah gambar yang betul, bukan salah. so gambar itu tidak dapat dinafikan.

barisan yang takut pada bayang-bayang adalah barisan yang lemah. bagi saya jika seseorang itu kuat, maka dia tidak risau walaupun sejuta kritikan, kutukan mahupun fitnah dari pihak lain.. berani kerana benar, takut kerana salah.. sampai bila pihak tak bertanggungjawap akan menafikan kebenaran? satu hari nanti satu persatu akan terbuka. contoh yang baik telah ada, lihat saja wok hitam. habis semua telah ditelanjangkan.

WZWH baru saya tahu betapa hebatnya SPU sampai kena gam, baru saya tahu bahawa WZWH lebih hebat dari Tun M dan PM. sampaikan orang kutuk PM dan Tun M pun tak kena gam. sedangkan kempen WZWH MORON dan gambar MB pun boleh kena gam. ha3x. taniah saudara telah bangkitkan kesedaran rakyat, bahawa jangan sentuh UMNO walaupun mereka melakukan kesalahan. ibarat malaikat.

orang yang takut pada bayang-bayang macam itulah. biasanya tidak akan selama-lamanya diatas, akhirnya jatuh kebawah jugak. masa itu baru dia sedar apa yang telah dilakukan.

WZWH boleh fitnah saya kumpulan gorila tapi dengan nama tuhan yang satu dan maha Esa, saya hanya pemerhati politik yang sudah muak dengan politik jerantut, lebih-lebih dengan sesetengah orang yang terpekik terlolong, tapi habuk tiada.

Anonymous said...

anon September 27, 2010 6:21 PM
Contoh orang terpekik terlolong mcm engkau lah..habuk pun tarak.
Engkau mempunyai mental yang lemah,dalam Pahang politik Jerantut paling hebat sekali..Jangan sekali kali muak.

Anonymous said...

sila pergi ke blog Urag Drulug, ada undia sedang diadakan antara wzwh dgn urag drulug, sapa lebih mewakili ulu tembeling. buat masa ini 26org mengundi, 26% memihak kpd wzwh dan 74% memihak ke urag drulug. mungkin blog UD juga akan ditutup sbb WZWH akan gunakan kuasa kuku besi dia utk menutup semua blog yg tak pro dia. Mmg WZWH kuku besi dan tak demokratik

Anonymous said...

anon 27,2010 7:19 PM.
saya memang habuk pun tiada (tidak dibayar gaji dan tidak mempunyai kepentingan dalam politik mahu pun sebagai pencacai dan jugak penjilat bontot), tapi sekurang-kurangnya saya mahukan pemimpin yang bersih dan jujur dalam melaksanakan tanggungjawap. saya dah bosan dengan jalan yang teruk (harapkan jalan jerantut-temerloh jer ok, selebihnya.. haish! faham-fahamlah?).. belum becerita tentang benda lain lagi yang berlaku dalam politik jerantut..

saya tidak hebat dalam jerantut atau pahang, saya bersuara kerana keperluan saya tidak dipenuhi seperti yang diharapkan. itu baru saya, macam mana dengan rakyat lain yang tidak mempunyai air dan jalan?

yer mental saya sangat lemah, tidak seperti saudara yang mampu mengunakan infrastuktur yang tidak lengkap.. sekarang zaman 2010, sampai bila saya mahu kuatkan mental saya dengan keadaan sekarang?

saudara mungkin dapat guna jalan yang elok, tapi bagaimana dengan saya yang kadang-kadang terpaksa berulang dari jerantut ke benta mengikut jalan damak? fikir-fikirkanlah...

Anonymous said...

anon September 27, 2010 7:46 PM

jika blog UD juga di gam, ini akan menguatkan lagi teori saya bahawa ada barisan yang takut pada bayang-bayang mereka sendiri. bagi saya mereka tidak profesional dalam bidang politik lihat sahajalah tahun berapa mereka mula menulis dalam blog? seperti yang kita ketahui, tahun penulisan menunjukkan kematangan seorang blogger.

apa yang saya nampak, hanya benda yang remeh temeh pun sudah di gam.. ha3x.. sunguh kelakar.. ini mencerminkan perangai kebudak-budakkan (tidak matang)..

mungkin mereka tidak tahu, sampai bila mereka mahu gam kan blog, sedangkan boleh di create pada bila-bila masa..

Anonymous said...

Huh power btol WZWH..haa tulah,lain kali jgn mengata org..urag lain nak berbelog,deme pun nak belog jugek..padan muka kena banned..finally the truth is revealed..

Anonymous said...

budo amat si anon September 27, 2010 7:57PM,bukan wzwh yang banned,SKM yg banned.bila SKM siasat maka betol lah ianya blog yg suka memfitnah..wzwh bukan ada power pun..budo amat ong ni..

Anonymous said...

Anonymous said...

Salam UD,
Akug nak bagi tahu ke om dalam masa 2-3 hari ni om kutuklah WZWH puas-puas sebabnya akuq dengar blog UD akan ditutup oleh SKM seperti mana nasib blog SPU. Oh akuq nak UD mengucap banyak-banyak sebelum UD mati di alam barzakh maya. Akuq dapat tahu Pengarah SKM Pahang kawan baik WZWH. SPU dah mati...lepas nih om pulak mati. Baik om ubah tektik, om puji WZWH kuat sikit.
September 27, 2010 3:16 PM


DIAMBIL DARI BLOG URAG DRULUG..
betulkah WZWH? hanya orang bersalah yang takut pada bayang-bayangnya.

Anonymous said...

lain kali jgn mengata orang,itu padahnya..
entah2 si SPU ada kat balai skang ni,tgh bagi statement..jaga2 la blog2 jahat yang lain..giliran anda akan tiba..

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon-anon semua,
Bertenang semua. WZWH tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku pada blog SPU. Ada kemungkinan blog SPU sedang buat maintenance atau merestruktur semula design blog SPU. Kita semua maklum, SPU ada beritahu kita bahawa blog SPU diambilalih pengurusan baru. Jadi jangan buat apa-apa sepulasi dan termakan provoke. Kita tunggu 2-3 hari tengok macamana. Macammana pulak blog UD kena gam mustahil. Logik ke WZWH begitu berkuasa menutup blog-blog? WZWH tahu Menteri yang berkenaan ialah Dato' Rais Yatim. Harap semua bersabar. Sesiapa yang rapat dengan SPU tolong beritahu apa yang berlaku. WZWH pun nak dengar cerita juga. Sampai hati Anon 7:46 cakap WZWH kuku besi dan tidak demokratik! Sedih WZWH dengar. Betul ke WZWH berkuasa boleh tutup dan gam blog orang? logik ke?

Anonymous said...

ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,!!!!!!!
sakit perut aku baca komen2 kau orang.mungkin tolol atau bengong.blok spu tu bukan kena gam tapi sedang dalam penambahbaikan.aku suka baca blog spu sebab isi ceritanya bagus dan kadang2 melucukan.
jadi anon anon yang bodoh tu duduk diam2 dan mainlah dengankambing yang sama bodoh dengan kamu2 tu.ada ke patut dan logik wzwh boleh gam blog kesayangan aku tu.kepada sara pudin usin,mari la kita gelakkan anon2 yang bodoh tu.UD cipta peti undi nak tengok siapa popular antara dia dengan wzwh.sekor lagi manusia bodoh.tentu la dia menang sebab blog tu blog dia tentu peminat dia dia yang undi.peminat wzwh jarang kunjung blog dia sebab kurang kualiti dan kurang isi bernas.ingat ini akademi fantasia ke.rendah sangat tahap pemikiran UD.wzwh tak perlu layan si moron UD.kepada peminat UD sila terus mengundi.anak habis anak beranak mengundi dan UD akan menang akademi blog pantatsial.ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,!!!!!!!!!!

Anonymous said...

nangoi september 27 1.30,
asal orang berbeza pendapat dengan nangoi yang sorang ni maka habis dituduhnya dapat wang.kepala otak dia hanya nampak wang.sebab dia yang biasa makan upah zizan yaakob.nangoi ni selalu minum bersama zizan di kedai kopi.jangan marah ye, kalau marah sah lah awak upahan zizan atau orang kanan abu busu dan wan izam gila glamor.

Anonymous said...

anon September 28, 2010 1:42 PM

orang yang last tu memang celaka sikit.jaga jaga,beliau pakar surat layang.sekarang ini dia memang jadi buddy zizan.mentor and protege.murahan betul.....

tosmeau said...

c4w75w7y00 s8m32g6f56 w7c73e0j47 u2o19t2u85 e3b68j1x71 z2h74r0n72

Anonymous said...

bape outlet
supreme outlet
off white nike
cheap jordans
kevin durant shoes

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024