Nuffnang Ads

Pages

Thursday, April 18, 2013

Baka Politik Yang Baik Walau Dihalang Satu Hari Akan Bersinar Jua...


50 comments:

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing deme..

Anonymous said...

Setuju. Buat apa pangkah dacing parti rasuah. Kehkeh

Anonymous said...

Hajat kwn ni nak la jgk jd petugas ameno dlm pru13 ni tp mengenangkan kes lembu NFC Shahrizat tu, terus x jadi niat kwn tu. Malu kat orang. Kang x pase2 orang tuduh kwn lembu jgk. Dulu kwn ni sekeluarga di kota gelanggi 1, mmg ngundi ameno. Rasanya utk pru13 ni, nak tukar la plk. Bilik gerakan disini pun dipenuhi oleh JKKK je. Aktiviti x de. Nak galmour jawatan je yang lebih. Menyampah. Sorry la Cikgu Nazlan dan Dr Shukri. Kwn sekeluarga nak ngundi PR bukan kerana x suka ke wokme tp menyampah sgt2 kat geng2 Jkkk tu.

Anonymous said...

anon di atas sekali tu,bukak blog sendirilah.ini tumpang blog orang buat macam blog sendiri.malulah sikit.

dah dasar kaki bangkang,guna orng punya kutuk orang.

Anonymous said...

ridzuan puteh tu memang gitu

Anonymous said...

Kehkeh dah gitu tapis dulu comment msuk. Tanya bn ke bukan. Kalu boleh tanya nak undi parti mana.

ketua kumpulan anti penyamun bandar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

adik dia bendahari pas

Anonymous said...

jangan kerana marahkan monyet, pokok pula yang kita tebang

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Lupa nk pesan, kita listkan nama langau2 yg follow Hj Nazlan, pastu kita check diaorg ni dapat projek tak dari hj nazlan akan datang, sama ada company sendiri atau proxy, kita banteras penyalahgunaan kuasa dari awal. Kita yg mengundi Hj Nazlan maka kita lah yg membantu dan menjaga Hj Nazlan dari langau2 puaka itu.
- Kesatuan Anti Tini Lambung

Anonymous said...

Lawa sangat tini kan.. Kau mesti geram punya

Anonymous said...

Haji Rosdi Awang Polong. Kihkihkihkih. Jgn sampai aib anda diketahui umum, kelak malu dapat, sakit pun dapat. Sedar2kan diri tu jgn nk kejar duniawi sgt.

Anonymous said...

kehkehkeh

nanti kome tolong tarbiah tini tu

ABCD weh

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

kesian ke hj rosdi diumpat dicela, dia pun baik juga, anak-anaknya dididik ke arah dakwah islamiah, susah senang adik beradiknya sentiasa dia jaga, dia senang dan berharta hasil dia usaha, rezeki

Anonymous said...

dun damak tak tau lah entah berapa penjuru pru13 ni nanti, dap nak, pkr nak, bebas nak, bekas cikgu saya dato lau lee juga yang akan menang nampaknya, melepaslah zuan puteh

Anonymous said...

kehkehkeh

moh undi pas deme

islam sebenar

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing belaka deme....

Kehkehkeh.....

Anonymous said...

WELKOM MY FRIEND UMNO
YOU ALL NOW JADI DAP ( DUDUK ATAS PAGAR )
KITA SEMUA SAUDARA
JOM UNDI PAS

ABU
ABU
ABU

Anonymous said...

Pas parti pilihan.

Anonymous said...

PAS = Parti Angkatan Sependor a.k.a pemimpin atas sokmor

Anonymous said...

swan puteh ada sokmo, pagi, tengahari, petang, senja, malam, tengah malam, dinihari , entah bila hidup dia fokus ke perkara lain: solat, kerja, keluarga, memandu kereta, makan, berak, tidur, senggama, taksub sangat dia

orang cerita hal bola, dia sampuk hal pas
orang cerita hal drama, dia sampuk hal pas
orang cerita hal kenduri kawin, dia sampuk hal pas
orang cerita hal kerja, dia sampuk hal pas
bini cerita susu habis, dia kata moh undi pas
orang tanya zohor dah masuk ke, dia kata moh undi pas
tak kira lah amende orang tengah bercerita, datang dia terus menyampuk ajak undi pas, dah lah salam pun tak bagi, kata pas cerdik, orang cerdik tak begini, yang begini ialah orang gagap iaitu dia kena ulang-ulang kalau nak cakap sesatu perkara

begitulah dia di blog, tweeter, facebook, juga di alam realiti, dah gaya orang mabuk

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Anon 10:15AM ialah orang pas yang cuba menyamar jadi orang umno kononnya sampai sanggup minum air kencing, nak tunjuk betapa hinanya orang umno, beginilah sikap penyokong pas akar umbi yang sering mengadu domba

Anonymous said...

kawe bukan org pas atau umno tapi kas dah minum kalau awok nak cuba minum boleh jugak

Anonymous said...

Betapa jinya minum air kencing. Itu belum jilat lubang jubur dia lagi. Metaliti parti angkat spendor...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

kehkehkeh

jangan undi dacing

Anonymous said...

Apa cerita Kuala Lipis?

Anonymous said...

moh undi pas weh

jangan malu jangan segan

Anonymous said...

Moh undi UMNO/BN weh.

Jangan malu jangan segan.

Anonymous said...

JANGAN BIMBANG SAUDARA2 UMNO BN AKAN TERLINGKUP DAN BERKUBUR DI JERANTUT KITA TUNGGA SAHAJA! JANJI JANGAN PANGKAH DACING! - (PPJ)

Anonymous said...

kehkehkeh

moh undi pas deme

islam sebenar

Anonymous said...

Karpal singh umumkan dap akan guna simbol pas ekoran isu ROS. Kesilapan strategi terbesar BN. Penderaan ini akan menyebabkan kesemua kerusi bercampur akan tumpas kerana simpati org cina kepada dap. Isu ROS ini lebih besar dari isu Kak Ros. Saya penyokong Bn tapi saya berani potong rambut Bn akan tumpas dan kjaan pakatan di putrajaya selepas 5 mei. Kita tunggu.

Anonymous said...

kehkehkeh

moh undi pas deme

sang sapurba said...

kehkehkehkeh

perdana menteri-gay,biseksual

timbalan pm 1- rasis tua anti melayu

timbalan pm 2- kaki jual kalimah allah

menteri diJPM- mah bulu mah lekat kat
rengkung abang,

menteri dalam negeri-ais krim
dalam tandas

menteri penerangan-jual spender
putih.

menteri prtahanan- juara buang kakitangan awam.

menteri agama- kaunselor rumah tangga jam 2.45 pagi

menteri perusahaan utama-perempuan kaki kangkang.

yang bukan MP akan dilantik senator.jd menteri.

hebat kan kabinet PR.kabinet seksual dan pedagang akidah!

tahniah kerana mengundang bala.kabinet bayangan mat periba yang tak reti melihat intan atau kaca!!!!!!!!!!!!!!!!

aliya subang jaya said...

ye ke kau orang ni sanggup minum air kencing perempuan?sedap sangat ke?mcm tak caya aje,minum ludah tu penah dengar dan saya alami sendiri.

ulu teh mari said...

Anonymous ulu teh mari said...

inikalilah memang bengong.orang jantut mana ada lesen kelas A wibawa.macam mana nak agih projek.drp orang kuala lumpur,johor atau lain-lain orang luar dapat lebih baik wan mizan dapat.boleh juga dia bantu anak jerantut.orang luar dapat 5 sen pun kita tak merasa.lagi pun tiada larangan adun berniaga.

minda tu jangan terkurung bawah tempurung.selama ini wan amizan bantu orang dun tahan,damak,dan p.tawar tu guna duit untung projektu lah.yang bising2 tu kontraktor kelas f,e,d.mereka ni tak layak buat kerja kelas A.buat jamban gali longkang bolehlah bagi hj rosdi dan halim mahasan.sebab tu sebahagian besar projek di jerantut dua orang ni sapu habis bagi bini,anak,sepupu sepapat,adik beradik.punya tamak puak jerantut hilir ini.

ajk bahagian semua puak ni nak.jadi calon puak ni juga berebut nak sampai dua beranak dari kawasan yang sama.langgar dun orang.dulu dua bersaudara mat jaafar dan dr shukri dari kampung yang sama langgar dun orang lain.sekarang melalui pelobi yahudi jerantut dari jerantut hilir berjaya menggertak najib dan mb bodoh piang pilih calon pelobi yahudi.

ingat jerantut ni mak bapak jerantut hilir punya ke?apa hal nya anak peneroka dun p.tawar?bodoh belaka.

puak jerantut hilir puak yang tersangat-sangat tamak.

dah tiga penggal pun tak mau berundur.

tamak,rakus,mafia,baghal,gengster semua orang jantut hilir.

ketua wanita,naib ketua wanita orang jantut hilir.

hantu raya hj rosdi jantut hilir,hantu tinggi halimmahasan jantut hilir.

sekarang kepung calon parlimen dengan tujuan kalau menang kontrol projek.kontraktor lain biar mampus belaka!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Saya penyokong PAS tapi dengan apa yang terjadi dengan PAS yang kini tidak lagi perjuangkan Islam dan melayu maka saya dan keluarga akan mengundi UMNO/BN kali ini..Kami tahu PR akan kalah teruk.

Jom kita Undi UMNO/BN weh...

Anonymous said...

Jom kita undi kalahkan bn. Parti kontraktor.

Anonymous said...

Teruk amak ye pemimpin umno begitu, kalau mcm tu kita pakat mengadap MB terus, takpun SPRM. Nampak je diorg dapat projek kita bantai repot terus, haji2 marlboro sekalian, kp puteri, jaga2, anda akan senantiasa diperhatikan. Hahahaha, tggu dan lihat

Anonymous said...

Kehkehkeh......

Moh undi PAS deme....

Anonymous said...

Umnongok

Anonymous said...

Apa kau orang ni, tak habis cerita pasal projek dan projek. Kerajaan dah beri peruntukan untuk bersekolah untuk meningkatkan ilmu masing2. Dengan harapan supaya berdikari. Perlung diberi tapi tak muhu belajar bersungguh. Lepas itu dah bodoh, nak salahkan kerajaan, salahkan orang yang dah berjaya. Orang yang dah berjaya dituduh cronilah, rasuahlah, makan duit rakyatlah, penipulah dan lain2. Apa ni?

Anonymous said...

Tak kesah parti mana yang menang di Jerantut. Tetapi tiap2 satu undi kepada Barisan National membawa keamanan Negara.

Anonymous said...

Dengarnya PAS akan menjadi parti rojak.Tak dapat nak dibayangkan sekiranya DAP guna logo PAS kerana senario berikut akan nampak sangat lucu:-
1. LKS berkempen di hadapan ribuan penyokong cina di Gelang Patah dengan lantangnya berkata “PAS telah menandatangan agar tidak akan melaksanakan Islam dan Hudud sekiranya menang PRU13. Maka kaum Cina tidak perlu risau – rujuk buku Jingay”. Maka kedengaran lebai2 PAS yang hadhir dengan penuh semangat melaungkan “takebeer” tanda setuju.
2. Karpal Singh berkempen di hadapan ribuan penyokong bukan Islam dengan lantangnya berkata “orang melayu perlu langkah mayat saya dulu kalau mereka mahu laksanakan Islam di Malaysia ini”. Maka kedengaran lebai2 PAS yang hadhir sambil mengebarkan bendera PAS dengan penuh semangat melaungkan “takebeer” tanda setuju.
3. LGE berkempen di hadapan ribuan penyokong cina kristian dengan lantangnya berkata “Jangan Risau; itu Kalimah Allah sudah pasti boleh pakai dekat mana2 gereja dan tok kong2″.Maka kedengaranlah lebai2 PAS yang hadhir berkobar2 melaungkan “takebeer” tanda setuju.
Reply

Kampong man said...

Salam,

Lim Guan Eng terus mempolitikan berbagai isu.Terbaru menuduh ROS tidak adil pada DAP kerana tidak mengiftirafkan 20 CEC DAP yang dipilih Dec lepas.LGE melempar tuduhan pada UMNO/BN dan ROS menyebelahi BN dan ini adalah satu sabotaj. Realitinya :

1.LGE gagal sebagai Setiausha Agong DAP bekerjasama dengan ROS atas kesalahan DAP itu sendiri ROS adalah bebas membuat apa apa jua keputusan deem fit.ROS pernah membatalkan UMNO dahulu.ROS tidak memilih bulu.

2. Pandangan saya UMNO/ BN tidak campur tangan isu dalaman pemilihan CEC DAP.Ketidakpuasan adalah datang dari 753 ahli DAP yang gagal dijemput membuat pilihan dan laporan telah dibuat oleh ahli DAP sendiri.DAP dilihat tidak mengamalkan KEADILAN dan DEMOKRASI dalam parti itu.

3.LGE terlalu lemah dari segi pengurusan sebagai KM Pulau Pinang .Beliau harus berlaku adil pada semua rakyat P.Pinang kerana masih berfikir sebagai pembangkang dan tidak sebagai satu kerajaan, lack experience.

4.Kita mahukan pilihanraya yang adil, saksama dan telus.Jangan terlalu cenderung menyalahkan ROS, PDRM, SPR dan agensi kerajaan kerana mereka menjalankan tugas.Mereka(DAP) juga jangan salahkan parti lawan terutama UMNO atas kesalahan sendiri.Masih ingat dengan apa yang pernah saya katakan di blog lain yang ini ?

"MY CATS DIED, I BLAME UMNO !!"

5.Is it difficult to have another CEC election ?.It is not a deregistration mind you.DAP takut dengan bayang bayang.

Harap DAP gunakan lambang roket bagi menuju ke bulan dan tidak menggunakan lambang bulan.Salahkan diri sendiri.

Tentukan sebelum mengundi kita berautur baik baik ikut BARISAN .Selamat mengundi dan kita hormati apa juga keputusan dan move on.Pada saya BN relevan.Teima kasih.

Anonymous said...

Kronisme ada dalam ajaran Islam