Nuffnang Ads

Pages

Friday, April 5, 2013

Dikir Serabut Weh...Bose...Bose...Bose...!!!



Sekali sekala bila mahu kepala relax dengarlah lagu dikir barat moden 'Serabut Weh'. Ini lagu dirakam di Selatan Thailand disadur dari lagu Indonesia 'Bete' nyanyian Manis Manja.

Lagu ini WZWH tujukan khusus untuk 7000 pengundi orang Kelantan Jerantut semoga terhibur...

13 comments:

Anonymous said...

Klate sano demo dok celo.. klate sini demo duk puji payoh nok buleh cayo dengan demo lagu nie....

Anonymous said...

Wz bertanding sure undi org kel out. Aku dlm rumah yg boleh undi tak ramai. Ada le 5 org. Meme kecik nak lingkupkan. Jgn main hina org isu negeri.

Anonymous said...

Jgn hisap dada..ayat sammy vellu yg aku rindu. Knapa la dia tak bertanding ni.

Anonymous said...

Yg pandai masuk pas. Yg bijak msuk pkr. Yg cerdik msuk dap..ayat madey. Yg sokong bn katogeri mana,?

Naim Turki said...

manala...wzwh ari ni...
gi lancar manifesto ke?....
senyap je ari ni....
harap2 wzwh sihat selalu....

Anonymous said...

Menifesto ciplak..turunkan harga kereta jugak. Dulu kata akan bankrap industri kereta. Tiada idea bn.

Anonymous said...

Itu namanya menipusto ghodong. .

Kehkehkeh....

Jangan pangkah dacing

Anonymous said...

Dari pangkah dacing baik pangkah pakatan. Kita serupo.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Naim Turki,
Ye WZWH kat Stadium Bukit Jalil tengok DS Najib lancar manifesto BN Janji Ditepati.

Anonymous said...

Semua kelurga aku tolak Anuwar dan tolak Pakatan Rapuh dan parti ajaran sesat...

Anonymous said...

pr peka pada keperluan rakyat, bn juga peka pada keperluan rakyat. sebab tu manifesto nampak sama.

pr kata manifesto mereka bukan janji maka bila tidak dilaksana rakyat tak boleh salahkan mereka

bn kata manifesto mereka ialah akujanji, nanti kalau tak dilaksana rakyat boleh ungkit akujanji ini.

untuk selamat, manifesto siapa yg patut kita percayai

Anonymous said...

kalah lagi puak pas jerantut ni esok

Anonymous said...

penyokong pas bawahan ni boleh dikategorikan sebagai penyokong haprak, semua jenis keras kepala, jenis apa orang kata semua tak betul, dia je yang betul, bukan bab politik je, dalam semua bab pun sama, contoh orang kata aiskrim tu sedap pun dia akan tetap kata tak sedap, nak suruh orang ikut kata dia je, penyokong haprak begini yang buat oap rasa menyampah