Saturday, April 20, 2013

Strategi PAS Jerantut Letak Calon Muda Bolehkah Menarik Pengundi Muda?

PAS Jerantut semakin cerdik. Kalau dulu letak tipikal calon tradisional kini PAS mencuba calon-calon muda lagi belajar universiti punya.

WZWH lihat calon-calon PAS :

  • Dr Hamzah Jaafar 48 calon parlimen Jerantut
  • Yohanis Ahmad 35 calon DUN Pulau Tawar
  • Zakhwan Badardin 34 calon DUN Tahan

Belajar universiti itu WZWH mahu PAS Jerantut buat biodata calon-calon semula. Tidak jelas sebab kalau lihat biodata di FB Jerantut baru sila klik siniklik sini dan klik sini. Semua ada ayat PERNAH MENUNTUT DI UNIVERSITI...PERNAH MENUNTUT DI UNIVERSITI...PERNAH MENUNTUT DI UNIVERSITI...

Lagi sekali klik sini sebab FB Jerantut baru telah putuskan link.

Pernah menuntut universiti ini ada dua makna LULUS ke TIDAK LULUS?

OKlah WZWH malas nak berpolemik dengan hal ini. Itu urusan PRO PAS supaya buat semula biodata calon-calon PAS supaya semua pengundi tidak keliru!

Strategi PAS Jerantut letak calon muda bolehkah menarik pengundi muda? Kalau dilihat tadi masa Hari Penamaan calon memang ramai anak-anak muda menyokong calon-calon PAS.

Masih terlalu awal untuk mengetahui respon pengundi muda Jerantut di parlimen dan DUN-DUN.

65 comments:

Anonymous said...

Orang muda ramai.. Harapan pas menang

Anonymous said...

Orang muda tak pangkah dacing...

Anonymous said...

Pakatan hebat

Anonymous said...

penyokong pas di sekitar dun damak kecewa bila cikgu koh di potong oleh calon pkr, tak sangka kuat sungguh minat penyokong pas pada cikgu koh, tapi bagi kami orang atas pagar tak kisah pun, lagi bagus boleh undi orang melayu calon pkr. juga kepada penyokong pas, tolong sampaikan kepada dr hamzah, bagitahu kat abang dia kenapa diganggu pengundian dun damak, dia menjadi calon bebas cuma akan memecahkan undi, kalau undi pecah maka susahlah nak kalahkan dato lau lee. kata abu, kalau abu kenalah akur pada pilihan pr, bila tak terpilih cbuk pulak nak jadi calon bebas, ke mana pergi slogan abu yang dilaungkan selama ni, nampak sangat cuma inginkan jawatan, ingin terpilih, ingin berkuasa

Anonymous said...

dompok pernah menuntut dimana?

Anonymous said...

Dompok darjah 6 melayu diraja aje.

Anonymous said...

Ini kali la .
PRU13 di jerantut
Dun menang PAS
Parlimen menang BN
Ada setuju?

Anonymous said...

Orang Umno yang perjuang bangsa Melayu boleh la undi calon Melayu lepas ni.Ada 2 orang tu.Apa lagi? Boleh la buktikan yang Umno benar2 menyokong Melayu.Apa kata?

Anonymous said...

sudah-sudah cikgu lau lee ...dah lima penggal naik muak keh tengok awok...dun damak majoriti melayu yang umngok letak MCA pasai apa?tak sedar lagi orang melayu dun damak...kata pejuangan melayu...hok duk kampung jer jadi pandir...

Anonymous said...

Salam ...Takpe,org muda memilih parti yg tak amalkan rasuah ..tak macam WZWH yg jadi PENCACAI umno dari dulu sampai skrg ...dah tahu umno tu parti upahan british,rembat harta rakyat dan negara,gadai tanah(tanahair) ke bangsa lain ....PAS tak mcm umno,umno atas nama melayu tapi memusnahkan melayu ..kesian Wan Zamzuri jadi pencacai umno selamanya ..berubah la wan zamzuri,sebelum negara ni di gadai oelh pemimpin umno tu sendiri ....

Anonymous said...

pas dipimpin oleh pemimpin kaki seks.macam mana kami nak pilih pas yang kaki seks,balun bini orang pulak tu.belum campur lagi pemimpin pkr yang sama aje perangainya.

allah suruh ke sokong pas yang dah rosak ni?

Anonymous said...

Lain kalilah...semua menang BN kalau diizin Allah.

Anonymous said...

Mu masih seks seks seks, guna hujah ilmiah la wei. Otak dok dalam burit.

Anonymous said...

Pas bersekongkol dengan DAP..DAP sosialis. Siapa yg menjual masa depan negara sebenarnya?

Anonymous said...

Dah itu mmg hakikatnya PR ada kaitan ngan sekandal seks. Mane org tak bising weh.

dobit127 said...

salam.

Jika dilihat trend pengundi muda, maka rasanya BN perlu berbuat sesuatu untuk mengatasinya.
Dalam hati, PR untuk golongan baru manakala BN hanya terhad untuk golongan tua sahaja. Sebab itu, pad PRU lepas, Kebanyakkan besatnya, saluran 1 & 2 dimenangi oleh BN manakala saluran 3 dan 4 dimenangi oleh PR..

Kawan melihat kelembapan gerak gempur Puteri dan Pemuda untuk menyaingi kesungguhan Pemuda dan Pemudi PAS dalam melancarkan gerak saraf PRU ini. Jika meronda sekitar FELDA, terasa persaingan sengit akan berlaku. Seharusnya BN dapat melihat perkara ini dengan lebih mendalam.

Hari pertama sudah berlalu. Tinggal lagi 14 hari untuk berusaha ke arah kemenangan.

Anonymous said...

kas ni ngaji tak tinggi cuma stakat M.A je.bila WZWH tulis fasal PERNAH ... dan mempersoal entah lulus entah tidak.nampak sgt WZWH bodoh tahap gaban atau buat2 bodoh.
contoh kes Dr Hamzah. kan dia dah cakap pernah bertugas sebagai tenaga pengajar di Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya dan Supervisor Guru Pelatih UIA.
WZWH tau tak nak ngajar Universiti kena ada ijazah kepujian lebih2 lagi nak ngajar Guru Pelatih Diploma Pendidikan yang dah ada ijazah pertama. tak kan Dr Hamzah boleh ngajar pelajar yang ada ijazah dan dia pulak tak ada ijazah. boleh ke org yg ada SPM ngajar org yang ada ijazah. Org yg ngajar di universiti mesti ada M.A atau / dan Ph.D.
minta maaf lah WZWH hari ni kas nak sekolahkan awok.
Dulu Dr Hamzah dah cabar buat debat terbuka awok tak nok. bg alasan banyok pulok.
Yohanis pulak dia pernah bertugas sbg Pengurus Pentadbiran Firma Guaman yg ada di dalamnya lawyer.
Tak kan lah dia nak uruskan lawyer tapi dia sendiri ada SPM je.

Adui bgini lah di bwh UMNO yg didik dgn kebodohan.

Anonymous said...

Wzwh ni suka buat perangkap ke diri sendiri sebenonya. Dia cerita pasal isu tahap pendidikan. Habis orang persoal tahap pendidikan wan dompok plk. Kalau dulu tahun 2008 ada yang mengatakan (dr orang2 ameno sdr) bahawa wan dompok kabo dia lulusan university of brazil. Lps tu kecoh dlm surat kabo sendiri, geng2 ramai yang terlibat dgn ijazah beli. Dlm artikel tu kata, salah seorangnya ahli politik dr jerantut. Sekarang dah kena kat batang hidung sendiri plk

Anonymous said...

WZWH DAN ANOM BUDIMAN DI ATAS,

CALON BN PARLIMEN DAN DUN JERANTUT SEMUA ADA SEKURANG-KURANG NYA IJAZAH SARJANA MUDA KECUALI CALON DUN TAHAN ( DATO' WAN AMIZAN). AKU DENGAR SUMBER BOLEH DI PERCAYAI TINGKATAN 2 PUN TAK HABIS, MAKNA NYA SRP ATAU PMR PUN TAK ADA,TAPI TELAH ADA DIPLOMA MUNGKIN MELALUI PENGAJIAN LUAR KAMPUS, MAKNA JUGA DAPAT PMR DAN SPM DAPAT MELALUI USAHA DUDUK PERIKSA SEMASA SUDAH LEPAS SEKOLAH. INI SATU USAHA.CALON BN UNTUK PARLIMEN MANTAN CIKGU NAZLAN ADA IJAZAH SARJANA MUDA, CALON BN DAMAK(DATO'LAU LEE) ADA IJAZAH SARJANA MUDA DAN CALON BN PULAU TAWAR(DATO' DR SHUKRI) ADA IJAZAH PERUBATAN (MD) DARIPADA UNVERSITI CAIRO, MESIR.

MANAKALA CALON PAS BAGI TAHAN ( MOHD ZAKHWAN),PULAU TAWAR (YOHANIS) DAN PARLIMEN JERANTUT (DR HAMZAH) ADA IJAZAH TERTINGGI DOKTOR FALSAFAH (PhD) DALAM BIDANG UGAMA ISLAM.

KESEMUA CALON BERKENAAN ADALAH ANAK TEMPATAN. YANG BERBEZA HANYA LATARBELAKANG.

TARAF PENDIDIKAN DAN PENGALAMAN ADALAH PENTING DALAM DUNIA ABAD KE-21.CARA BERFIKIR DAN MENGANALISIS ADALAH CERMIN TARAF PENDIDIKAN SESEORANG. NAMUN DEMIKIAN TIDAK BERMAKNA ORANG KURANG DAN TIADA IJAZAH TIDAK KURANG DUNIA PANDANGAN DAN CARA BERFIKIR KERANA INI PERLU KEMAHIRAN MELALUI PENGALAMAN.

YANG PENTING JANGAN LAH CAKAP TAK SERUPA BIKIN, PEMBOHONG, TIDAK TEPATI JANJI, MENYELEWENG DAN SALAH GUNA KUASA DAN MEMENTING DIRI SENDIRI. INILAH MEMBEZAKAN.

FIKIRKAN LAH WEH.

habib abdul majid said...

pas hebat dalam pendidikan mencela orang.bahasa kasar dan kurang ajar.tak guna ada ijazah MA kalau tak tahu memilih bahasa orang berilmu.

orang cerdik berbeza dengan orang bijaksana.orang cerdik ramai tak berakal.orang bijaksana pandai mengolah akal.

ramai usahawan ternama yang tak ada ijazah.namun dia bijaksana dalam mengolah hidup.

dalam jerantut ramai orang cerdik tapi tak menyumbang pun pada orang ramai.

yang ramai menyumbang membantu orang susah,oku,ibu tunggal orang bodoh tak ada ijazah macam kami ni lah.

jadi biarlah orang cerdik yang ramai komen dalam blog ini aje yang keluar mengundi.

kalau kami mengundi pun nanti kami akan undi orang bodoh macam kami juga
kami tak akan undi orang pas yang cerdik tapi angkuh dan hina orang bodoh macam kami.

ingat,orang bodoh macam kami lebih ramai drp orang cerdik macam orang pas.orang pas semua nya cerdik.ahli syurga pulak tu.orang lain semuanya salah.orang pas semuanya betul.angkuh sombong takbur pakaian allah.tapi orang pas suka pakaian allah!!!

Anonymous said...

KUALA LIPIS – Calon Barisan Nasional (BN) untuk Pilihan Raya ke-13 bagi kerusi Parlimen Lipis yang digugurkan pada saat akhir walaupun setelah menerima watikah pencalonan menyatakan kesedihan dan marah dengan apa yang berlaku namun tetap reda.

Bekas pensyarah, Datuk Dr Mohamad Shahrum Osman, berkata, beliau berasa marah dan dukacita kerana watikah yang sudah ada dalam tangannya bertukar tangan dengan menggunakan teknik sabotaj.

“Saya marah sebab watikah sudah ada pada saya tetapi dirompak oleh Ketua Bahagian Umno Lipis dan kumpulannya.

“Bukan saya sahaja yang disabotaj tetapi turut sabotaj parti,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Namun begitu, beliau tetap menyatakan penghargaan kepada Perdana Menteri (PM), Datuk Seri Najib Tun Razak dan Menteri Besar Pahang kerana melayakkannya menjadi ‘calon boleh menang’ bagi BN.

Beliau turut menyatakan hasrat akan turun berkempen membantu calon BN bagi Dun Ceka dan Benta selain melahirkan harapan agar BN menang pada PRU13.

Anonymous said...

Jangan Pangkah Dacing deme

Anonymous said...

Habib Abdul Majid mungkin berketurunana Tuan Habab Abdul Majid menantu Sultan Mahmud mangkat dijulang...Ini maknanya beliau berketurunan raja yg bergelar Tengku atau che Wan.

Orang berketurunan Wan/Tengku memang merasakan diri mereka sentiasa sebagai tuan..miskin jiwa hamba. Jadi jika ada sesiapa orang ajjam yg berniat mahu mejadi ketua atau pemipin melalui pilihanraya maka ajjam ini dan penyokongnya cuma dikira cerdik tetapi tidak bijak'sana'.







Anonymous said...

Habib Abdul Majid mungkin berketurunana Tuan Habab Abdul Majid menantu Sultan Mahmud mangkat dijulang...Ini maknanya beliau berketurunan raja yg bergelar Tengku atau che Wan.

Orang berketurunan Wan/Tengku memang merasakan diri mereka sentiasa sebagai tuan..miskin jiwa hamba. Jadi jika ada sesiapa orang ajjam yg berniat mahu mejadi ketua atau pemipin melalui pilihanraya maka ajjam ini dan penyokongnya cuma dikira cerdik tetapi tidak bijak'sana'.







Anonymous said...

Tuan-tuan harap dapat buat pilihan yang terbaik...
Wakil rakyat yang baik berkhidmat untuk rakyat...
Bukan setakat datang makan kenduri...

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing

Anonymous said...

APA FAEDAHNYA KETURUNAN HABIB,
RAMAI ORANG TEMBELING BERTURUNAN TERUS DARI SRIWAJAYA, TAK PERLU HEBOH PUN.
SEMUA TU DAH BERLALU.

Anonymous said...

Tok Wakil (YB)yg baik bukan sekadar menggantikan kerja2 Tok4 atau tukang edar beras super 5% hancur. Tok Wakil yg hebat ialah bilaman mereka berupaya mewakili suara rakyat diDewan Rakwat atau Dewan Undangn Negeri berbahas isu2 yg boleh membawa kemakmuran kpd penduduk setempat. Maksud makmur bukan hanya hal2 yg berkaitan dgn peningkatan taraf hidup semata2 tetapi juga meliputi soal pembangunan insan dan jati diri.

Kita try Tok Wakil baru dari parti baru pulak kali ini...tak rugi apa2. Pokok sawit tetap berbuah dan pokok getah tetap mengeluarkan getahnya.

Anonymous said...

Yg paling bengong di msia ialah mahyidin. Ada ke patut dia umum di jb bgtau tv3 bn menang satu kerusi di johor tanpa bertanding. Spr umum tiada yg menang tanpa bertanding! Kat mana tpm amik sumber dia? Masa pergi toilet.? Budak toilet bgtau tpm? Bodoh betul dpt jadi tpm spesis camni. Malu aku yg sokong umno tegar. Kehkehkeh

Anonymous said...

Lima aku jumpa, 3 sokong PR, 2 rahsia.

Anonymous said...

Pemimpin yg baik beramanah dan pengundi yg baik btnggungjawab...ubah sekarang bersihkan jerantut...

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing wei

Anonymous said...

Aku berkesempatan hadir sama di Hari Penamaan Calon di Jerantut pada hari sabtu lalu..... Keadaan meriah dengan kehadiran penyokong kedua-dua belah pihak.... tapi yang rasa terbakar dalam hati apabila penyokong-Penyokong PAS yang mengusung bendera DAP. Ni Jenis MELAYU CELAKA... ISLAM yang nork menghapuskan ISLAM..... Malam tadi dengan angkuhnya Si laKNAT Karpal membuat kenyataan yang DAP tak pernah dan tak akan setuju dengan cadangan PAs nork melaksanakan Negara ISLAM dan melaksanakan HUDUD.. SEDARLAH wAHAI Penyokong PAS Yang mengusung Bendera DAP tu.... dari ketololan diri sendiri......

Anonymous said...

Kehkehkeh....

Dacing hak dah Ada kuasa tak buat jugak.....
Baik kome sokong dap....

Jangan pangkah dacing weh...

Lembayung Sejam said...

Hahehihohu

Kahkehkihkohkuh

Kiukiukiu

Anonymous said...

Anon 8:52

Karpal tu bukan orang Islam. Apa nak dihairankan jika bukan islam tak setuju dgn perlaksanaan negara islam dan hukum hudud. Aku ingat kamu nie bukan saja terbakar hati malah boleh meletup hati kamu jika ada orang islam yg tak terima hudud serta perlaksanaan negara islam. Betul tak?

Anonymous said...

pangkoh PAS Weh

Anonymous said...

Ijazah dianggap satu kelebihan kepada calon. Namun perwatakan, akhlak yang murni , sikap dan pengalaman seseorang calon itu  untuk menjadi wakil Rakyat khususnya dianggap lebih penting. Kerana tiap tiap wakil rakyat itu dituntut oleh pengundi bahawa saorang wakil rakyat itu mesti beramanah, ikhlas dan berpengalaman. Apatah lagi calon itu anak tempatan, berkhidmat dan hampir hayatnya berkeluarga di situ. 

Cikgu Ahmad Nazlan bekas Guru Besar anak tempatan masuk dalam acuwan itu. Beliau adalah calun  yang layak  untuk mewakili Jerantut dan beliau adalah pilihan pengundi. 

Sudah pasti dan jaminan beliau diberi akan membangun taraf pendidikan anak anak Jerantut. Lain daripada pembangunan pusat pelancongan, Jerantut akan lebih segar apabila Jerantut akan menjadi pusat pelajaran di Negeri Pahang.

Pelajaran diutamakan untuk sumber manusia yang kukuh apabila Cikgu Ahmad Naslan mewakili Jerantut nanti.

Anonymous said...

Pernah bertugas sebagai Tenaga Pengajar Jab. Dakwah,
Universiti Malaya & Supervisor Guru Pelatih Fakulti
Pendidikan, UIA.
Seorang Ahli Perniagaan dan Aktivis Parti.
Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang (2007 hingga kini),
AJK Lajnah Politik Dewan Ulamak PAS Pusat,
YDP PAS Kawasan Jerantut (sejak 2007) dan
Pengerusi Majlis Pakatan Rakyat Jerantut.
Pernah muncul sebagai Panel Al Kulliyah TV3 dan
Rancangan Dinamik Radio 1 RTM (1998-2000)
wan zurik bodo

Anonymous said...

Jikalau Mu kata Pas itu hendak Negara ini menjadi Negara Islam, Dap dan Pkr menentang..... itu baik... Undilah Pas.

Jika Pas mahu laksanakan undang hurduh,  Dap dan Pkr  menentang... itu baik... Undilah Pas.

Pas menharamkan Umno (orang Umno beragama Islam Dan Melayu) dan Dap dan Pkr ikut sama itu baik.... Undilah Pas 

Pas mendoakan hancurkan Umno, tumbangkan BN, Dap dan Pkr mendoakan bersama....itu baik.....undilah Pas.

Pada mula Pas turut sama membenarkan kalimah Allah diguna pakai dalam Bible berbahasa Melayu yang utuskan oleh Dap dan Pkr...itu baik...... Undilah Pas.

Pas Mengeluarankan fatua, solat orang Umno itu tak sah, Pkr dan Dap berdiam diri....itu baik .......undilah Pas.

Anonymous said...

Moh undi PAS....

Anonymous said...

wzwh,

sila jawap bos awok si dompok tu bila dapat diploma. feelnya dah berubahke daripada pemungkar dan lain-lain. Baru ini8 dia ada buat janji.... bahawa... dia tahu lah. sila jawap .

Anonymous said...

pas jerantut semakin cerdik, ameno jerantut je yg semakin bodusss...:p

Anonymous said...

Lor lepah nik jadi ketua bahagian gone pandai2lah cari sendiri prujit. Sebabnyer amender PR naik, prujit deme tu gomor pulok seropa gone puak2 emeno buat masek inih. Banyak sanget2 prujit gone ameno buat tapi nyer tipu belake2 macang prujit ladang herba rakyat ntoh kemanae2 tok tauw. Bila kome mintok tanah sikit semua prujit kerajaan belake. Tapi serikat hok kater mengurusnye kena keluarga kite juger dempok. Lor katernya menaggis baru2 nih sebab namanyer tak adaer, tapi last2 ada dua biji beg berisi "bomb" menjadi pulok. Selamat berjuang...

Anonymous said...

Anon 2.51,

Kamu berguru dgn TV3, suka fitnah PAS...semua dakwaan kamu adalah persepsi yg tidak berdasarkan fakta. Kalau kamu cerdik...cuba tengok berapa ramai yg menjadi calon PAS dlm PRU kali ini..takkan ustaz ni bodoh2 belaka...fikirlah.

Mati dah semakin dekat tetapi suka fitnah bukan2...insaflah. Taubatlah sebelum terlambat...

Anonymous said...

Lor gone nih tok baper fahang jugerk. Yang diciterkan pasai prujit tapi gone citer pasai calonglah pulok. Ramei maner calong pas yang berdiri sebagai ostart. Gone tinguklor sendiri ostrat stopali ada perujit sendirilar pulok. Nyer berguru dengan ularmar ostart fuck neck tielor tuh. Maklumlah boleh kerjesamer dgn setonirujem...

Anonymous said...

anon 10:34 pm , tak cerdik...

Anonymous said...

salam semua.
amaran kepada semua pengundi di dun tahan. sekiranya anda memangkah dacing yg diwakili dompok bermakna anda menyembelih leher sendiri dan memberikan segala harta tanah pusaka anda kpd syarikat dato dompok. saya merayu kepada pengundi dun tahan, undilah Pas yg diwakili ustaz zakuan. sudah terang lagi jelas beliau seorang yg tidak menipu rakyat, berbudi bahasa dan bersopan santun.

Anonymous said...

ana setuju...pangkah bulan mengambang weh... suka amat nengok cincin besor 24juta kat peri tu..hahaha
kite pakai cincin coklat je

Kutukandewata said...

apalah kau orang ni sibuk-sibuk buat fitnah antara satu sama lain.

duduk diam kat rumah.taklah bertambah dosa tu.

hari mengundi gi undi.malam hari mengundi tahu keputusan siapa yang menang.

yang menang balik rumah.esok lusa mula laksanakan tanggung jawab dan amanah yang di beri.

yang kalah balik rumah.esok lusa teruskan bekerja untuk sara hidup keluarga.

politik 24 jam tak boleh beri makan anak bini kita.tak kerja tak makan.

Anonymous said...

pandir aok ni WZ, post bnde hok mkn diri... calon aok tu ade kelulusan mende weh? 24/7 nmpk muke kt sini.. bile mse yg amk ijazah... lain kali nk meludah biar bertempat, jgn meludah ke langit, nti jatuh ke muke sndiri weh.. pandir sgt....

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

di cetak dari : Pakatan Harapan RakyatBerikut adalah beberapa sebab mengapa masih wujud penyokong BN .-Takut pada ugutan pemimpin (perkauman)-Tidak faham agama sendiri (Islam)-Terlalu fikirkan khidupan keduniaan (Pembangunan)-Ada kepentingan peribadi dgn pemimpin (Projek)-Tidak mempunyai kelengkapan internet dirumah -Tidak tahu untuk menggunakan internet-Sumber media hanyalah (TV 1, 3 & Utusan Malaysia)-Tidak pandai mencari maklumat yang betul-Stuju? sila LIKE, Ada tambahan? (sila komen dibawah)*Ada bangkangan? bincangkan dgn penuh ilmiah, jagan caci mencaci, hina menghina, kita smua mahukan objektif yang sama utk Malaysia.

Anonymous said...

LIKE anon 8.19am.
Btul3x.

Aku betobat la bangun tok nenek aku dalam kubur ataupun kena kerat 16 skali pun, aku dan keluarga aku tak pangkah dompok perompak harta rakyat. Jangan pangkoh dacing deme.

Anonymous said...

SALAM SEMUA PENGUNDI DUN TAHAN,BETUL KATA ANON DI ATAS 2,ORANG BODOH BAHALOL JE YANG BAGI UNDI PADA WAN AMIZAN,KUTUKAN DIWATA SUKA SANGAT LA SEBAB SEDARA DIA WAN AMIZAN TU,GOLONGAN WAN PUN MENYAMPAH KE WAN AMIZAN NI SEBAHAGIANYE,SEBAB DIA ORANG CAKAP WAN MIZAN BANYAK MEMALUKAN GOLONGAN CIK WAN,KEJAP2 DIA TALIPON DATOK NAJIB,HARI ESOK NAJIB TALIPON DIA,HARI LUSA MINUM PULAK DENGAN ABISIT PM TAILAND,PAS 2 MINUM TEA PULAK DENGAN OBAMA,PAS 2,JADI IMAM PULAK DI MEKAH,WAN ANUAR HAKIM CERITA KAT AKU,HAI TEROR BETUL WAN AMIZAN NI,AKU INGAT KEPALA DI NI DAH BIOL MALIOL LA AGAKNYE

Anonymous said...

Undi BN memang di takuk yg same je,yg bodek dptla habuannya tp yg tau bsalam je dgn wakil rakyatnya dptla gula2 cikit,kesian org jantet ni buta hati lg nok ke wan amizan,mcm org tua blhla dema pujuk tu pun sb ikhlas berparti,jenis buta internet,org muda mcm kas kirim salam la,undila pakatan rakyat,ini kali tukar la,asyik dema je merasa,undi ustaz zakuan dan dr hamzah

Anonymous said...

Cg Zuri sibuk dgn kelulusan, ngaji sapa Phd kalu ilmu yg ada dok digunakan dengan jalan yang lurus dok guna jugak. Hilang roh ilmu itu. Kawe sokong Pas biarpun ngaji sekolah pondok sebab nak menegakkan hukum Allah.

Pas Menang Kat Jerantut tAHUN NI bOH, ZURI KITA ATAR ngajor kg Labian SABAH BIAR DEKAT DENGAN Kiram n keturunan brunei dia......

Anonymous said...

Benar sungguh Pak KD, nampak banyak dia orang berpolitik 24 jam, buat fitnah tak habis. Tak kerja ke mereka ni ?

Anonymous said...

Ini kali ust lah dema weh...

Anonymous said...

w zuri awk duk ramal menang dun tahan,awak tau tak orang ramai dah menyampah dah ke atan dompok tu,jangan duk ramal mengikut ilmu palak awak tu,ketua kampung pun awak x abis kenal,ketua cawangan lagi pulak,jgn tengok senarai plak?

anti li garuk said...

Anon 9.19am,

awok ni bodohlah.cakap-cakap kat kedai kopi pun nak ambil kira sangat.cakap2 kat kedai kopi habis situ aje.bangun dari kerusi habis cerita.

macamlah awak gi dangdut dengan kawan awok.kawan awok keluar aje dari dangdut dah tak ingatdan gro yang dia booking.
tapi awok ni keluar dari dangdut masih ingat gro yang awok booking.siap mintak no phone tangkap cintan.awok jd gila becinta habis duit bagi kat gro.

itulah awok yang bodoh tak tahu cakap mana yang main2 dan cakap mana yang
serius.

sah lah awak ni mentaliti macam kamaruzaman barua yang angkuh dan sombong sampai cerita pungkur pun bawak ke dalam ucapan mesyuarat agung umno.nothing tak isu pun untuk di perjelaskan.kamaruzaman memang manusia yang memporakperandakan umno bahagian jerantut sekarang ni.
era kamaruzaman,wan bakar,dan bazain mahmud sudah berlalu.jangan sibuk2 nak mencatur politik jerantut lagi.

kamu bertigalah punca umno berpecahbelah dari dulu sampai sekarang.syiiuuuuhhhh!!!gi sana jauh2.

Anonymous said...

Kehkehkeh

Anonymous said...

anon 8.55 macai bn memg cmtu,x sedor diri,dia yg bodo tak sedo,keh3,ckp mcm org bodo,nmpokbsgt slalu g dangdut

Anonymous said...

hai anon di atas kan awok gi dandut dengan aku dulu,tak ingat ke,yang awak nampak aje amy terus awok terkam geram sangat!!!mudah sangat lupa.

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024