Nuffnang Ads

Pages

Saturday, April 20, 2013

Hari Penamaan Calon PRU 13 Jerantut



















Hari Penamaan Calon PRU 13 Jerantut dengan rasminya:

  • Tn Hj Ahmad Nazlan bin Idris calon parlimen Jerantut
  • Dato' Lau Lee calon DUN Damak
  • Dato' Dr Shukri Ismail calon DUN Pulau Tawar
  • Dato' Wan Amizan Wan Razak calon DUN Tahan

Ahmad Nazlan berlawan dengan PAS.
Dato' Lau Lee berlawan PKR lawan Bebas (DAP) lawan Bebas- 4 penjuru.
Dato' Shukri berlawan dengan PAS.
Dato' Wan Amizan berlawan dengan PAS.




















Suasana penyokong BN.



















Suasana penyokong Pakatan Rakyat.



















Tan Sri Dato' Sri Tengku Azlan ibni Almarhum Sultan Abu Bakar, Ketua UMNO Bahagian Jerantut berucap di hadapan jentera DUN Tahan di jamuan tengahari Resthouse Jerantut mahu Dato' Wan Amizan calon hierarki simbol UMNO Bahagian Jerantut menang di DUN Tahan.



















WZWH bersama Tengku Azlan mantan ahli parlimen Jerantut yang masih lagi Ketua UMNO Bahagian Jerantut.

25 comments:

Anonymous said...

Sayang sedara kast wzwh x bertanding klau tidak suasana tentu meriah

Anonymous said...

Lebam aje dah muka calon UMNO di kedua dun berkenaan takut ker???

menyampah kat pas said...

pas aje la baik dan bagus buat awok.awok aje la masuk syurga.sebab kunci syurga ada pada tok guru awak yang dia sendiri belum tentu syurga dan nerakanya.awak aje mudah kena tipu.

Anonymous said...

Sedara awk tu wzwh selalu terjumpa kat kuantan, elok ngat berborak bila terjumpa tu, keknye kas balik jerantut minggu lepas terjumpa dia tgh minum dgn geng2 dia kat kedai imai boleh dia buat tak kenal ke kas ni. Kas beri salam n bersalaman dgn diorang ni tapinya pandang kas ni mcm org bangsat je, bangsat betul diorang ni..
Kas ni org pulau tawar jati takde campur2nye, rasa panas hati tu mmg membuak2 lah bila dia buat gini ke kas.
Nasihat kas pd wzwh ni, kalau nak cebur dlm politik zaman sekarang ni kena lah buanglah sifat sombong n angkuh tu. Cuba lah beramah mesra dgn org lain walaupun awk rasa diorang tu takde kepentingan bagi awk..

Anonymous said...

Perangai ginilah yg merosak umno..

Anonymous said...

Muka wzwh tu hehehee, muka kaki bodek..
Langau..

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

BUNCIT AMAT DAH PERUT BLAKE YAK SUDOH2LAH... PERUT DOMPOK DAN SHUKRI POPALIT HAHAHA...WHWH TAK KURANG JUGA :)

Anonymous said...

Hari koi pertama kali tengok penamaan calun untuk PRU di bandar kuantan. penyokong BN sekali ganda lebih ramai dari penyokong PR, tapi dukacita lepas penamaan calon penyokong BN rupa2nya bebudak mat rempit, heboh merempit dlm bandar kuantan habis dilangagar nya lampu merah jalan. Dahsyat hebatnya bebudak didikan umno, katanya deme ni dapat upah olih umno. Rosak bebudak melayu kita...

Anonymous said...

Anon 3:48pm, Lu betul berok buah besar, itu makna bodek, tahu tak! Orang Umno ada bahasa, kita ada budaya mehormati Pemimpin.

Anonymous said...

Anon 3:18 pm , mu ni buta, yang lebam muka ialah Mustapha Ali(pas) bukan muka je, mata dan lidah pun lebam. Tak caya lihat vedio.

Anonymous said...

Dato' Wan Amizan calon hierarki simbol pungkor perut besor

Anonymous said...

MAK KAU SIMBOL BURIT BESAR,

Anonymous said...

penyokong pas di sekitar dun damak kecewa bila cikgu koh di potong oleh calon pkr, tak sangka kuat sungguh minat penyokong pas pada cikgu koh, tapi bagi kami orang atas pagar tak kisah pun, lagi bagus boleh undi orang melayu calon pkr. juga kepada penyokong pas, tolong sampaikan kepada dr hamzah, bagitahu kat abang dia kenapa diganggu pengundian dun damak, dia menjadi calon bebas cuma akan memecahkan undi, kalau undi pecah maka susahlah nak kalahkan dato lau lee. kata abu, kalau abu kenalah akur pada pilihan pr, bila tak terpilih cbuk pulak nak jadi calon bebas, ke mana pergi slogan abu yang dilaungkan selama ni, nampak sangat cuma inginkan jawatan, ingin terpilih, ingin berkuasa

Anonymous said...

Dorg fobia ngan kaler hijau kot.sal 2 x tunggu lampu hijau baru nk jalan.

Anonymous said...

I'm coming..i'm coming..

ahli umno derhaka said...

anon 3.41,
aku tahu siapa awak.buruk2kan orang.aku ada situ masa tu.kau sengaja nak mencemar nama baik orang.sekarang bila calon pilihan awok naik sibuklah awok menunjuk muka yang selama ini bertahun-tahun melarikan diri.cakap orang bangsat.sebenarnya awak lah yang bangsat kerana berprasangka buruk kat orang lain.sebab itu orang tak layan awak sebab perangai awak sejak dulu lagi suka mengata orang dan menghina orang macam perangai pujaan awak kamaruzaman barua.kamaruzaman barua,wan bakar,bazain mahmud adalah mubarak three stooges yang menghuru harakan umno jerantut yang menyebabkan umno jerantut akan tumbang dalam pru 13.

hidup dr hamzah!!!

Anonymous said...

tuaku wzwh,

nampak muka dompok, laulee macam risau tak ceria je. macam petanda di pencen olih sang pangkah pada tanggal mei5. peluang cik gu nuzelan 40 persen .muka sakri ceria amat macam menang besar. tak ape xdapat jadi YB dapat jadi YBB atau BCYB pun jadi lah. Lepas awok ke mana WZWh. Cik gu NUzelan lepas ini kalau jadi YB kenali lah diri dan orang keliling dan kelalang mu terutama yang kategori wzwh serta ada DNA tengiling.

Anonymous said...

EH...eh... LAU LEE tunjuk jari itu nak warning ke atau dia tunjuk aku ada lanchau tak potong punye. Aku ada salam dan tabik punya. manyak syiok loh. suadah le urang jerantek terutama DAMAK ber YB kan OPIE ( YB orang pendek). AKu nak jadi Exco tapi lawam ku tokeh kedai ubat.


ORANG HULU CHEKA.

Anonymous said...

ramai org umno yang mengerat
pru kali ni..gerenti pakatan rakyat menang besar..

Anonymous said...

UNTUK ORANG PAKR TEMBELING, TEH DAN PEDAH,
STATUS PAKR MASIH TIDAK BERGERAN DAN TIDAK ADA STATUS UNTUK HAK MILIK LAGI.
SAMA SAMA KITA BERJUANG UNTUK KEARAH ITU.
JANGAN SOKONG ADUN BN TAHAN KERANA MELALAIKAN PERKARA PENTING INI.
SAMA KITA MENUNTUT DAN BERJUANG.
JIKA TIDAK,
KITA
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU
ABU

sang sapurba said...

baguslah dun tahan wan amizan kalah.
dua tahun lagi felcra ulu tembeling akan di serahkan kepada peserta.10000ekar semuanya.

apa yang berlaku masa malik menang dulu,akan berulang.felcra di dun tahan banyak dapat kepada orang luar dun tahan bila dr shukri take care pemberian felcra.

jadi jangan salahkan orang lain kalau orang dun tahan tak ramai yang dapat felcra.

adun lain yang take care pasti utamakan pengundinya sendiri.

kesian orang dun tahan.

Anonymous said...

nampok nye wan amizan nark kaloh weh. tak merasa kita pergi umrah percuma, tak dapat btanah 1 ekar, x dapat saham felcra. Ini kah cara si dompok nak dapat undi. janji sana, janji sini dan janji senon. TRy yang baru weh .. yang bercahaya menyinari wktu malam yang gelap gulita. sang punguk pun merindu bulan apa pula kita manusia, nak berbulan madu, nyayi lagu terang bulan, pantai cahaya bulan, gerhana bulan, berbulan-bulan. mari lah mari kita memangkah, pangkah lah itu bulan di DUN tahan weh.

Anonymous said...

Like anon 4.11

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing