Nuffnang Ads

Pages

Thursday, April 25, 2013

Kempen Politik Ulu Tembeling Kesinambungan Harapan Masa Depan

DUN Tahan tidak mampu untuk mengulangi kesilapan PRU 1999 bila kalah kepada PAS. Sebab itu pengundi DUN Tahan reverse balik menyokong BN pada PRU 2004.

PRU 2008 sokongan diberi lagi dan bermulalah harapan dan masa depan yang boleh direalisasi walaupun tidak sepenuh tapi sudah mula boleh dicapai.

Beberapa projek pembangunan infrastruktur direvolusikan pada era 2008 hingga kini...lebih banyak peruntukan mencurah.

Itu semua pengundi DUN Tahan boleh menikmati bila sokongan kepada BN ditunjukkan dan kesinambungan harapan masa depan DUN Tahan yang gemilang.

WZWH percaya dan yakin selepas PRU 13 jika pengundi DUN Tahan boleh beri kemenangan majoriti yang lebih besar kepada BN sebagai bukti rakyat DUN Tahan menyokong BN ...

Lebih banyak harapan dan impian 55 tahun dulu boleh direalisasikan.

WZWH berharap pengundi DUN Tahan jangan mudah terpedaya dengan dakyah pembangkang.

BN berjanji BN buat dan tepati.

Sedikit laporan calon BN DUN Tahan:

Semalam calon BN DUN Tahan berkempen di Tembeling Tengah melawat Kg Merting, Kg Labu, Kg Jong Berlaboh, Kg Chebong.

Sebelum itu sudah banyak hari berkempen di Felda Sungai Retang dan Felda Padang Piol.

Juga melawat Kg Feri, Kg Paya Garok, Kg Gajah Mati.

Hari ini calon BN DUN Tahan berkempen di Ulu Tembeling melawat Kg Pagi, Kg Kuala Sat, Kg Asli Kuching, Kg Bantal, Kg Gusai dan Kg Mat Daling.


Calon BN DUN Tahan Dato' Wan Amizan Wan Razak dan Datin bersama kanak-kanak Orang Asli Kg Kuching Ulu Tembeling.


Kg Kuching penempatan Orang Asli Ulu Tembeling.


Orang Asli berkumpul meraikan calon BN DUN Tahan.


Ini anak-anak Orang Asli Ulu Tembeling yang akan ditransformasi menjadi jurutera, doktor, arkitek, saintis dan profesional satu hari nanti...menunggu pemimpin harapan mereka.


Rakyat menyokong calon BN DUN Tahan kerana kesungguhan BN mensejahterakan.


Keceriaan anak-anak muda bersama pemimpin harapan.


Ya 1Ulu Tembeling...1Malaysia...semangat kanak-kanak Ulu Tembeling.


Makan tengahari di Kg Kuala Sat.


Calon BN DUN Tahan adalah pemimpin yang boleh bersama dengan rakyat diakar umbi.


Calon BN DUN Tahan berkempen di Kg Kuala Sat.


Calon BN DUN Tahan berkempen di Kg Pagi.


Penyokong BN DUN Tahan.


Penyokong tentera-tentera semut calon BN DUN Tahan sudah mula merayap dan keluar dari sarang...


Calon BN DUN Tahan harapan penduduk Ulu Tembeling. Calon BN DUN Tahan yang bukan sahaja berperanan sebagai seorang ADUN tapi boleh juga "berperanan sebagai ahli parlimen". Trek rekod prestasi yang cemerlang adalah bukti.


Welcome to Kg Bantal city centre of Ulu Tembeling...


Perhatikan bahawa banyak bendera-bendera biru yang lebih kelihatan di Kg Bantal Ulu Tembeling...

41 comments:

Anonymous said...

usah pangkoh dacing...bukan nak nolong sangat ...nak ke balok jer tu...bile la nak insaf ..dompok...kat alam ader lagi duk nunggu,,,tqvm...ABCD

Anonymous said...

Bete tu ghodong....
Jangan pangkah dacing

Anonymous said...

musim orang gila merayau-rayau.tiada percambahan ilmu langsung.

Anonymous said...

Moh undi PAS belaka....
Pilihan pengundi bijak...

Anonymous said...

berangan jela...

Anonymous said...

Kome dacing tu la. asal waktu nk pangkoh'tu..mesti pangkoh ke dacing.suruh angkasawan negara je la urus hal bulan deme tu. aku tak layok. tetap dacing.

Anonymous said...

bru2 ni aku ke hlu tmbling ats urusan keje,cma xsngah kg pg je..smpat jga brtnye org2 mda kg bntal sal pru13 nt,pru kali ni mmg untk pas,biar ank drah urang mogoi untk dun than.haha..2 kta org muda kg bntal..w.mizan kmi xmboh dah!bior org tua je kne tpu..yg knyg t4 mabo je..ni kta org mda m.dling,kt gsai pn sma jga,cma org mda gsai msh rmai yg blm leh mgndi,org k.sat,cmfrm und pas...haaa..tmbang la BN ini kli...bgus org mda ulu tmbling!!!..sedar pn dme...5HB nt dme undi pas..bior BN menungkiq..haha..ayt org tua gsai 2..

Anonymous said...

Moh undi PAS deme...
Bekas embi & menteri pun masuk PAS...
Mende la sangat kita ni dak?

Anonymous said...

baca 2 WZWH..2 kta2 org muda ulu tmbling,dma dok d ulu,awok dok bndor,dme yg rasa smua bnde,klau msih dok d ulu,mukin awok pn buat bnde yg sma..bgus org mda ulu tmbling,sdar dh pn dme..ini kli org dun than tkar yb,buang BN gnti PAS...org2 muda ulu tmbling,tkar la ini kali untk kmjuan di hulu,kas pn hrap jga kt p.twr ni..hdup pas!!!!

Anonymous said...

org asli pn dh bjak da skrg...jngn mimpi la...bukn asli dlu2..sbb 2 w.mzan nk sngt dok prlmen,sbb dh gyang kt dun.......lau xcye tgu 5hb nt......

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

Org dok bandou bilo kg mato dio ngitai2 senalor, hok mano nok amik pulok mano "buritan" come, mano "patat" come kat kawsn mano ado banyok "bulu" tok cabot lg aku nok kosek pabih belom aku jatoh nih. Ha ha ha lepas puok kawe pulok gome weh, bior rakyat tok leh supo dgn hok deme buat ke rakyat maso kini dan selamo2nya...

Urg kg Sat...
Paling ramai tok suko

Anonymous said...

Aku tidak hairan jika Tan Seri2, Dato2, Pegawai2 Tinggi Tentera, Pegawai2 Tinggi Polis dan Pegawai2 Tinggi Kerajaan bagitu berminat kpd 'Parti Ajaran Sesat' tetapi yang aku sangat hairan ialah MENGAPA HAMPIR SEMUA PARA2 USTAZ dan USTAZAH YG MENJADI IKON MASYARAKAT yg sering muncul di TV seperti Ust Azhar Idros, Ust Dr.... Mohd Khairuddin bin Aman Razali at-Takiri, Ust Syed Abdul Kadir Jofri, Ust Haslin Bahrim (Ust Bolywood), Ust Abdullah Mahmud, Dr Azhar Yaakub, Ustazah Norhafizah Musa, Ustazah Sharifah Zaharah dan ramai lagi tak rasa takut kpd parti HiJAU ini...

KESIMPULAN: Kita orang biasa2...kerani, operator, peneroka, oarng Asli, pemandu bot, penjual asam rong, pengail ikan lampam, derebar kereta Dato' Wan.....kamu semua memang bijaksana..MOH! pangkah HUJAU.

Anonymous said...

Jom kita semua undi UMNO/BN.Lupakan Pas kerana mereka nampak jadi kuda Anwar dan DAP.Kehkehkeh..

Anonymous said...

mapuh kali nie dompok.............

Anonymous said...

kali ni moh pangkoh pas.tgk betul tak janji dia,biar Pakatan Rakyat rasa susahnya tadbir negara.
padan muka Pakatan Rakyat.deme rasa lah guana keadaannya bila merintah.

Anonymous said...

ramainya ALLLAH dalam blog ini.kun paya kun!!!nauzubillah!!!

Anonymous said...

Salam 4 all kerana Allah,

Subhanallah... ,,,Alhamdulilh,,,,Allahhuakbar,semuaqnya hak Allah,,,,,Sangat benar,,,,,,,,100 peratus benar,,,,,,.

Allah tak berskutu dalam apa perkara
sekalipun,,,,.
Allah sumpurna dan jauh sekali drp unsur keji....

Bagiman ya ,ada ulama kata,,,,
Allah pun mencarut,gedibing,,,dan yang paling hina telah setuju kelimah Allah digunakan oleh Agama2 lain dalam kontek geopolitek Malaysia,,,,,,.

Perkara2 yang diatas sangat jelas menuju kapada syerik yang amat sangat.....minta jauhkan drp kita yang beriman dan sangat yakin dengan shadat yang kita lapaz .....

Jangan jual syurga keran pangkat dan harta,,,,,,
Jangan sekutukan Allah keran nak kuasa,,,,
Malikun Ridzun menjaga syurga....
ada yang aku tahu Zakuan salah seorang malai8kat jaga neraka....jaukan ya...

Wahai pengumen yang bijak bistari,
tolong bincang hal yang cerita ini,
Supaya kita mati diredhai..
takan nak mampus free macam babi...

Mat Periba tentu bijak.
boleh kupas boleh jawab.
Jangan jawab dan kupas cara budak,
Baru cerah kepal otok.....

Selamt berkimping semua...tapi jangan sokong puak2 yang menghina Allah dan Nabi......kerana pangkat dan herta......

Gasing Toyong.

sang sapurba said...

aku dapat maklumat puak pas mengupah beberapa orang untuk mengadap komputer melayari internet.tugas dia orang buat komen sebanyak2nya dalam blog,face book dan twitter.

ayat2 power dibekalkan.mereka hanya tulis.jadi nampaklah ramai sangat pada hal seorang berdua aje.

dalam blog ada sorng.usah heranlah.

Anonymous said...

Kehkehkeh

anak muda sokong pas weh

Anonymous said...

Salam tuan sang sapurba, saya rasa betul maklumat tuan tu. Bercupak juga agaknya org paS yang dibayar untuk menulis dan komen di blog. Tapi saya agak org umno berkepok-kepok mencari makan dgn cara yang sama termasuk menyediakan filem porno. salam.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon-Anon semua,
Anda bebas mengeluarkan pendapat anda dalam blog WZWH tanpa sekatan asalkan jangan cerita aib peribadi individu-individu tertentu dengan melampau.

Tidak kira apa parti dan ideologi, jika anda mahu komen dan bersuara maka nyatakanlah.

Blog WZWH adalah suara rakyat Jerantut. WZWH menerima semua pandangan.

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing
Muktamad

Anonymous said...

wzwh,
wa respek keterbukaan lu.
wa lagi respek jika lu join pas.
"pas untuk semua"
anak muda akan bersama wzwh jika joint pas.

Anonymous said...

Kome masih menunggu kanopy yang dijanjikan kepada SK Tanah Rom... jangan deras ngat lupa zurik... cepat sikit....

Anonymous said...

Kehkehkeh

semudah ABCD

jangan malu jangan segan

Anonymous said...

fuyyooo ramainya peminat UMNO...kalau macam inilah gayanya ada can UMNO bungkus tahun ni....hehe

Anonymous said...

jgn haraplah PAS,berapa kerat sgt org pas di jerantut ni?sangkup menyokong bunga raya demi meraih simpati undi cina...tak bangga ke dgn calon damak dr PKR yg bergelar DR?....org gelanggi

Anonymous said...

suka sangat ke dap tu, dah declare bebas pun peluk lagi dek org pas

bekas ahli pas said...

pas-parti amalkan seks

pas-pantat aku sedut(mat sabu)

pas-puki aku sondol(mustapa ali)

pas-punggung aku sontot

pas-pundek aku sental(kelab india sokong pas)

perlakuan seks jadi amalan pemimpin pas.islam konon.porahhh!!!

Anonymous said...

Moh undi PAS deme

Anonymous said...

kpd bkas ahli pas : insyaAllah, we will see who is win PRU? PR / BN. lawan tetapppp.

Anonymous said...

pangkah pas bermakna melanggar amanah allah dalam memilih pemimpin.pemimpin rosak akhlak haram dipilih.pemimpin yang tunduk kepada kafir harbi haram dipilih.pemimpin yang tunduk pada desakan kristian haram di pilih.semua ini ada dalam pas!

Anonymous said...

Mana padang dan dewan jerantut feri....

Cikgu Faudzi said...

Untuk makluman tuan, puan jalan tar dari Felda Sg Retang ke Kuala Tahan siap tahun 2000/2001, ingat masa tu DUN Tahan adalah di bawan PAS. Bila BN ambil alih, tengoklah jalan dari Kuala Tahan ke Kuala Sat... semuanya lesap.. apa BN mahu janji lagi... fikir2lah

Anonymous said...

Kehkehkeh

moh undi pas

jalan ke syurga

semudah ABCD

Anonymous said...

nak jawab anon 11,04, org pas mmg x ramat di jerantut ni,cawangan pas x sampai 30 cawangan pun,cawangan umno 105 cawangan, tapi perlu di ingat pru 12 Tengku Lan dulu cemas2 terjun sungai hahaha,ini kali kita bagi semua terjun gaung la,biar dia org jadi hantu gaung pulak,moh undi pas deme,,,

Anonymous said...

puak pas,

tunggulah azab yang maha pedih.itulah janji allah.

Anonymous said...

Jangan pangkah dacing deme

Anonymous said...

kerajaan BN bagi BR1M pun buakan sebab dia nak bagi, api sb pembangkang sgt kuat di parlimen n sekarang ni. dah 56 tahun weh, baru nak bagi. tak sedar lagi ke? try la bagi pebangkang pulak

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Moh undi PAS + Bunga Raya

Negara aman tanpa Dacing