Nuffnang Ads

Pages

Thursday, April 4, 2013

Kepimpinan DAP Macam Pemerintahan Dinasti Maharaja China!





Kepimpinan BN mengikut peredaran zaman dengan pemimpin yang sesuai mengikut keperluan masa dan tuntutan zaman.

Bila lama pemimpin itu berkuasa tiada visi, misi, kreativiti, inovasi, berfikir cara baru...

Apa yang sering dilaungkan adalah ideologi-ideologi lama yang diulang-ulang menghasut kebencian dan rasis.

Kenapa mahu terus berkuasa?

Kenapa mahu mengenepikan dan membunuh politik tokoh-tokoh DAP yang berjiwa negarawan?

Mahu mempertahan dan memastikan kesinambungan politik anak beranak...

Adakah majoriti 3.9 juta pengundi Cina mahu dengar cakap pemimpin 2 beranak ini???

16 comments:

Anonymous said...

3 yang pertama dari UMNO lama tu takleh kira..sebab di haramkan oleh mahkamah...mahathirpun presiden separuh haram...sampailah umno didaftar semula....

Anonymous said...

Aku nampak LKS sebagai seorang pemimpin yg cekal. Sudah tentu dia mendapat tentangan hebat dari pihak lawan. Bukan calang orang sanggup menempuh apa yg dia lalui. Aku yakin kalau BN tumbang PRU13 ni, ramai lah pemimpin BN meninggalkan parti.

Anonymous said...

dua ekor di atas tu memang penyokng tegar dap.ingatlah hanya melayu makan babi yang sokong dap dan mahu lihat melayu tumbang di bumi sendiri!!!

Anonymous said...

ABAI-ASAL BUKAN ANWAR IBRAHIM

CIBAI-CIUM ITU BUNTUT ANWAR IBRAHIM.

SEBAB ITU BODOH PIANG!!!

Anonymous said...

hahaaa....pencacai umno totok...

kalau yg melayu yg sokong DAP tu dikatakan makan babi....
tapi melayu yg sokong MCA makan apa pula?....
dan melayu yg sokong MIC makan apa?

ARE YOU READY FOR BN?????.....

harap2 Dato SAK (DAP) dapat menewaskan MCA di Parlimen Raub..
Ini baru hidup melayu....

Anonymous said...

DAP JELAS TENTANG ISLAM SAMPAI SURUH LANGKAH MAYAT.JELAS KAFIR HARBI.

MCA MIC HORMAT KAT UMNO KERANA KERUSI YANG MEREKA TANDINGI KEBANYAKANNYA KERUSI SELAMAT UMNO.SEBAB TU MEREKA LEBIH TOLERAN.KAFIR ZIMMI.

AWAK SAH LAH MAKAN BABI SBB SOKONG DAP ANAK BABI.ORANG ISLAM HARAM PANGKAH PARTI KAFIR HARBI.

DARAH KAFIR HARBI DAN PENYOKONG MACAM KAMU NI HALAL DARAHNYA UNTUK DITUMPAHKAN.

BILA PULAK PUAK CINA NAK UNDI CALON MELAYU WALAUPUN AHLI DAP.MAMPUS GITU AJE LAH MELAYU MURTAD SEKOR TU.

Anonymous said...

Anon 4:17
Melayu makan babi dan sokong Dap tak bagus la gitu?

Kadar penghujahan awak hanyalah ditahap makan atau tak makan babi bagi menentukan sesaorang itu baik atau sebaliknya. Kita dah di tahun 2013 setelah lebih 55 tahun merdeka, tapi awak masih ditakok lama.

Hei mamat, orang yahudi tak makan babi tahu tak? Kalau kamu ada akal, cuba teka apakah hujah yg boleh saya berikan kepada kamu berdasarkan statement makan babi kamu.

Anonymous said...

Kehkehkeh...

Jangan pangkah dacing deme....

Malaysia lebih gemilang tanpa dacing....

Anonymous said...

Madey pm msia. Bkn najib. Najib hanya isteri rosmah.

Anonymous said...

Tunggu najib bertanding di luar phg mcm anwar rakyat negeri lain nak endorse bkn pm utk phg je. Ada berani ka.




Pengundi baru.

Anonymous said...

Jam 8 jgn tengok tv. Takut tv sendiri kena penendang.

Anonymous said...

Tukar le pemimpin seratus kali pun, kalau perangai sama, dok kerja rembat harta rakyat je, tak guna juga. Umno jerantut tak payah le nak mendabik dada macam hebat sangat. Pejuangan melayu kunun... Bandar jerantut tu berapa peratus je tinggal hak orang melayu?

Anonymous said...

dengkilah tu!tapi memang betul sekarang ni dah ramai melayu makan babi kat kedai cina.mungkin yang nilah agaknya sokong DAP.

Anonymous said...

Kehkehkeh......

Nasib baik ameno bukan melayu......
Sebab tu tak makan babi dgn dap.....

Kahkahkah.......

Kalah jambu mcm ni....
Err......nak kicap?

Anonymous said...

mat sabu pernah berucap di pulau pinang dia rela makan babi daripada bersembahyang dibelakang imam umno.

betullah tu,nak dapatkan sokongan dap rela makan babi.kalau air b***t normah dia sanggup minum tak peliklah dia makan babi!!!

pas memang makan hasil jualan babi oleh dap.dana dap hasil jual babi.jadi betullah pas makan babi!

Anonymous said...

Mengucap anom..