Wednesday, September 15, 2010

"Final Solution" Hitler Untuk Peguam Pengganas DAP

Peguam Pengganas DAP yang membunuh arwah Dato' Sosilawati Jutawan Melayu, Lawyer Melayu, Banker Melayu dan Driver Melayu merupakan bekas Majlis Tertinggi Bar Council@ Majlis Peguam.

Peguam Pengganas DAP sedang test market. Diberitakan terdapat 20 kes pembunuhan dikaitkan dengan peguam pengganas DAP itu. Lepas ini mungkin Peguam Pengganas DAP akan cuba memperdaya dan membunuh pula Pemimpin politik Melayu, Menteri-menteri Melayu, Pegawai-pegawai Kerajaan Tinggi Melayu malah mungkin Raja-raja Melayu.

Ternyata peguam pengganas DAP merupakan ancaman kepada isu keselamatan negara. KDN perlu memantau kegiatan kumpulan pengganas-pengganas yang suka membunuh rakyat yang produktif tidak berdosa.

Wahai umat Melayu Malaysia berhati-hatilah. Biarkan PAS dan PKR suka kepada DAP ini. Mulai sekarang kita jagalah diri kita masing-masing.

Pemimpin UMNO terlalu baik, terlalu berlembut dan ikut buku dan peraturan bila "deal" dengan musuh walau musuh menggigit balik. Pemimpin muda UMNO perlu belajar cara, kaedah, method "Final Solution" Hitler dan Strategi Yahudi jika mahu memerintah Tanah Melayu dan Borneo ini.

"Final Solution" merujuk kepada kaedah Hitler menghapuskan kaum minoriti di Eropah. Dari tahun 1939-1945 terdapat lebih 15000 "concentration camp". Seramai 14 juta manusia telah terbunuh, separuh adalah dari bangsa Yahudi.

Strategi Yahudi ialah kaedah, cara, method bangsa Yahudi selepas "Final Solution" untuk menguasai US dan Dunia walaupun populasi Yahudi kecil di US tetapi mereka menguasai bidang-bidang strategik.

Pemimpin-pemimpin muda UMNO tidak lagi boleh mengambil pendekatan yang diguna pakai oleh Tunku Rahman, Tun Razak, Tun Hussein, Tun Mahathir, Tun Abdullah...kerana kaum minoriti di Malaysia sudah besar kepala, tersangat cerdik, pandai belit dan auta dan tidak mahu menghargai lagi sumbangan dan idea perancangan masyarakat Malaysia oleh pemimpin Agung Melayu.

Biarkan DS Najib dengan idea 1Malaysianya untuk "merawat" masyarakat Malaysia yang telah "dibomohkan" oleh PKR,DAP dan PAS. Kita pemimpin muda UMNO perlu ada alternatif plan untuk menyelamatkan legasi penguasaan politik Melayu di Tanah Melayu.

Kenapa bangsa Yahudi boleh menguasai US dan Dunia? Kenapa orang tidak boleh memperkotak-katik bangsa Yahudi dan kena disuruh minta maaf jika melukakan hati Yahudi.

Pemimpin muda UMNO perlu belajar cara Yahudi ini.

WZWH tidak menyarankan pemimpin muda UMNO jadi Hitler atau Yahudi. Jangan salah faham. Kita mahu belajar kaedah, cara, method menguasai dan mengawal masyarakat bagi kepentingan agama, bangsa dan negara.

Tidak perlu kita guna kaedah Hitler yang ekstrem, atau kaedah strategi Yahudi yang melampau tapi hanya "aplikasi yang mild" untuk kita mengekang musuh.

Berkenaan dengan PAS, kita perlu lihat bagaimana Imam Khomeni dan Abuya Assari mempengaruhi pengikut-pengikutnya. Juga bagaimana Ayah Pin mempengaruhi pengikutnya. Karl Max kata agama adalah candu masyarakat. Barulah kita faham bagaimana TG Nik Aziz boleh mempengaruhi pemimpin-pemimpin PAS dan pengikutnya walaupun beliau bukan Presiden PAS.

Walaupun pegawai-pegawai KDN tidak berminat dengan idea WZWH ini tapi WZWH harap Menteri KDN perlu memahami matlamat "good faith" perancangan pimpinan muda UMNO.

Belajarlah dari Sejarah Dunia. Apa guna jika ada rakyat yang berani mencabar integriti Polis, SPRM, Askar, Kakitangan Kerajaan, Hakim, Ulama Mufti, dan Raja. Dimana limitnya.

Kita pemimpin muda UMNO perlu "mengajar" mereka tentang sivik, kenegaraan, adat dan institusi negara perlu dihormati. Masa untuk merancang dan bertindak sudah bermula..."Final Solution".

10 comments:

chenerong ular said...

Salam,maaf cakaplah,pada pandangan saya,kita tak perlulah,orang umno mengikut cara hitler atau yahudi,mengunakn cara mereka ke,fahaman mereka ke,pas pulak tak perlu mungunakan cara imam khomeni,cara ayah pin ke dan lain2 cara,Apa yang WAJIB ORANG2 MELAYU LAKUKAN sekarang untuk mengekalkn kuasa melayu di bumi malayasia ini.kita wajib bersatu,senada,tak kira dari pati mana pun kita,janji MELAYU.lupakn cara yang saudara cadangkn,ikut PANDUAN YANG TeLAH DI TETAP KAN OLEH ISLAM DENGAN JUJUR DAN KERNA ALLAH,biarlah niat kita jika kerna ALLAH serupa dengan perbuatan kita.Tak payah kita mengunakn cara ekstrem mengikut cara mereka lakukn,kenapa perkara sperti ini berlaku sekarang,MELAYU DAH TAK BERSATU....
KENAPA MELAYU TAK BERSATU ?.kerna kuasa,kedudukan,pangkat,harta,kenapa sekarang baru berlaku?,KERNA MELAYU SEKARANG SUDAH LEMAH di semua sudut,politik,pentadbiran,kampung dan semuanya,kerna apa?,kerna mereka BANGSA ASING rasa mereka sudah gagah selepas 53 tahun merdeka dan mereka memiliki kebanyakan kekayaan di bumi ini,hanya yang mereka belum perolehi ialah KUASA.Saya ingin bertanya pada saudara,jawab dan huraikan secara ikhlas,KENAPA MEREKA BERANI MENCABAR INTEGRII SEMUANYA,termasuk raja2. Ok,cuba kita renugkn sejenak,tinggal idealoji mana pati atau kita penyokong siapa sekarang ini. Cuba kita lihat,di semua pejabat2 kerjaan,yang berpangkat besar hingga ke bawah,di putra jaya,di ibu2 negeri di daerah2,di parlimen di dun di istana2,siapa yang menghuni, MELAYU 90% mungkin lebih,melayu sebagai pembuat dasar,undang2 dan MELAYU jugalah pelaksana kesemua yang telah di tetapkn,tapi apa telah terjadi,diatas kertas memang cantik tapi apabila dilaksanakn TAK SEPERTI YANG TERKANDUNG DALAM PERATURAN DITETAPKAN.kerna apa ?,kebanyakan kita ini mempunyi nafsu yang besar,untuk memiliki kedudukan,harta,pangkat,apa pn kita lakukn walu pn memyalahi peraturan yang kita sendiri gubal,sekecil kecil jawatan yang kita pegang sehingga lah yang paling besar dan tinggi jawatan yang kita sandang jika di jiwa nya ada nafsu besar,kehendak besar keadaan sebegini lah yang terjadi,kita boleh di porkotakatik oleh mereka2,bangsa asing yang mempunyai kekayaan dan boleh membeli lagi banyak kekayaan daripada kita orang melayu yang mempunyai kuasa, nafsu tamak yang hanya memikirkn kedudukan,perut dan penyokong sendiri sahaja tanpa memikirkan pada KUASA MELAYU YANG AKAN HILANG DAN TERHAKIS SEDIKIT DEMI SEDIKIT SELEPAS 53 TAHUN MERDEKA. SAYA MERAYU,ubahlah lah cara kita sekarang,yang tak boleh tetap tak boleh,hak kita hak kita,hak diaoarang hak depa,jalan dan cara kerja kita kena lurus beb,ikut peraturan,walau pn berterbangan rm di lemparkn pada kita,jgn pandang,jadiknlah kita ini sebagai bangsa melayu yang BUKAN SENANG DI BELI.... ,talak susah ulusan dengan melayu,rm tebal semua boleh jadi..... kata mereka. tak semua,saya ulangi tak semua melayu boleh di beli,fikir2kn lah demi negara kita dan anak cucu kita akan datang.... wasallam

Anonymous said...

WZWH ni masa perwakilan dulu dapat RM5k, dia sedang tunggu bila lagi mesyuarat oerwakilan akan diadakan kerana setiak kali mesyuarat maka tiap kali itulah dia akan dapat RM...RM....RM...RM

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 9:15,
Jangan pandai fitnah, WZWH bersumpah dengan nama Allah, jika betul dakwaan Anon 9:15 maka WZWH dilaknati Allah TAPI jika Anon 9:15 berdusta fitnah maka Allah memberi balasan yang setimpal kepada Anon 9:15. WZWH ulangi mahukah Anon 9:15 terima cabaran WZWH ini. Kita bersumpah dengan nama Allah dan Rasul. Kalau terima, sila balas komen WZWH ini. WZWH minta Allah bayar "CASH" dalam dunia ini. OK.

Anonymous said...

JANGAN DILAYAN KOMEN ANON 9:15 TU WAN ZURIK..BUDAK TU BODO,NAK EJA PERWAKILAN PUN TAK PANDAI..

KAS CADANGKAN AWOK BLOK DULU KOMEN SEBELUM AWOK LEPASKAN,AWOK SIARKAN KOMEN YANG MEMBINA DAN YANG MENGKRITIK SECARA ILMIAH SAHAJA..

BUKAN APA SEDIH KAS TENGOK BLOG 44SIKULIPAT...NTAH KEBENDA2 JADINYA..

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 10:32,
Terima kasih atas nasihat. Blog WZWH terbuka kepada sebarang pandangan. WZWH tidak mahu menyekat. Anon-anon semua kena bertanggungjawab. WZWH terbuka kepada semua pandangan dan kritikan. Jika anon mahu perbincangan yang terbuka ini ialah blog yang anon mahu.

Anonymous said...

Bukan ke Peguam tu apply nak masuk MIC, ye ke dia DAP sebelum ni?

Anonymous said...

Ketua Polis Negara dan beberapa ahli menteri telah mengeluarkan kenyataan supaya orangramai tidak menyebarkan fitnah dan mengaitkan pembunuhan tersebut dengan isu perkauman, rupa2nya org2 seperti WZWH lah yg memulakannya dan secara terang2 menyebarkannya.Do not politicise this issue dan jgn semarakkan api perkauman. Berfikirlah secara terbuka dan secara rational,kerana pemikiran seperti WZWH inilah yg akan merosakkan bangsa sendiri dan juga negara kita. Sepatutnya WZWH sebagai penulis blog kenalah tulis secara berhemah dan telus, tidak terlalu berfikiran sempit dan emosional dan saya merayu kpd WZWH , ikutlah nasihat ketua2 anda, jgn memburukkan lg situasi ini.

Satu perkara lg, bukankah peguam tersebut ingin memasuki MIC? Please refer to this link:

http://www.hmetro.com.my/articles/KesbunuhSosilawati_MurugiahbuatlaporanSMSfitnah/Article/

"Sebelum ini, Murugiah ketika menziarahi keluarga Sosilawati mendedahkan pernah bertemu dengan suspek utama pembunuhan tersebut, iaitu peguam bergelar Datuk itu dalam satu majlis penyampaian sumbangan hari raya di Banting, Selangor, Rabu minggu lalu dan pada majlis itu suspek turut menyatakan hasratnya kepada Murugiah untuk menyertai MIC."

Please correct me if I m wrong, check your facts. Anyway this case has got nothing to do with politics. Irrelevantlah...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 9:33,
Kenapa masa kes Teoh Beng Hock dan Kugan, betapa banyak NGO bukan-Melayu, Pakatan Rakyat terdiri dari DAP,PKR dan PAS berdemonstrasi, termasuk Bar Council @ Majlis Peguam kritik PDRM, SPRM dan kerajaan. Mereka menjerit-jerit minta keadilan. Tetapi bila WZWH bangkitkan isu ini dengan sedikit "solution" kenapa Anon "MEMBELA" mereka? WZWH ada "RIGHT" untuk beritahu 69% Bumiputera di Malaysia ini bahawa golongan "minoriti" sudah "double standard" dalam isu ini. Apa-apa pun WZWH sangat KAGUM orang Melayu cukup tenang dan profesional menghadapi isu pembunuhan kejam 4 jutawan, profesional dan driver Melayu ini. Tapi WZWH ingat mengingatkan Anon "AIR YANG TENANG JANGAN DISANGKA TIADA BUAYA". DIAM DAN TENANG SERIBU BAHASA BUKAN BERERTI orang Melayu melupakan begitu sahaja.

Panglima Hitam said...

Salam Anon 9:33
Nota: Komen ini tidak sesekali bermaksud mencampuri urusan penyiasatan polis atas kes yang berkaitan, jauh lagi dari menghasut kebencian antara kaum

Satu ketika tidak beberapa lama dahulu apabila berlaku kematian seorang tahanan berbangsa India bernama A Kugan di dalam lokap polis, semua mata melihat betapa cepatnya pembangkang tiba mengiringi keluarga mangsa menyerbu bilik mayat tempat dimana mayat mangsa diletakkan untuk menunjukkan prihatin disamping mengambil kesempatan menuduh polis menghapuskan kaum india dengan cara yang bersistematik. Tanpa sempat dibedah siasat, mayat mangsa telah dicemarkan oleh tangan-tangan tidak bertanggungjawab yang diketahui boleh menjejaskan hasil siasatan oleh barisan peguam pembangkang yang menyertai serbuan itu. Selepas itu, ribuan ringgit dicurahkan (dipercayai menggunakan dana awam negeri dimana pembangkang memerintah) bagi membantu keluarga mangsa atas nama kemanusian. Tidak cukup dengan itu, peguam dari kalangan pembangkang dilantik di dalam urusan berkaitan tindakan undang-undang ke atas polis dan kerajaan.
Untuk menjadikannya lebih tragis, gambar mangsa diletakkan dibelakang dan ditepi kenderaan dan dijaja merata-rata bagi menghasut rakyat membenci polis dan kerajaan. Pertubuhan perkauman yang diharamkan ini tidak ketinggalan mengambil kesempatan atas kejadian ini dengan mengadakan demo atas alasan membela nasib kaum india.
Tetapi hari ini apabila seorang peguam yang dikatakan menjadi ahli seumur hidup salah sebuah komponen parti pembangkang disamping pernah menjadi peguam kepada sebuah pertubuhan perkauman yang diharamkan, ditangkap kerana disyaki terlibat di dalam kejadian pembunuhan jutawan kecantikan, Dato Sosilawati dan 3 orang yang lain (kesemuanya melayu), jangan katakan batang tubuh, bayang pemimpin pembangkang pun tidak kelihatan membantu keluarga yang terlibat, paling bangsat pun melantik diri sendiri sebagai peguam pemerhati. Tidak semua antara mangsa ini yang berkemampuan melantik peguam pemerhati dan disinilah sepatutnya pembangkang ‘membantu’ seperti yang mereka tunjukkan dalam kes Kugan
dan beberapa kes lain.
Apa yang kita cuba sampaikan disini ialah, motif pembangkang memang jelas, mereka hanya akan menunjukkan simpati jika sesuatu kes itu mempunyai keuntungan politik kepada mereka sahaja. Kes-kes dimana mereka boleh menghentam polis dan kerajaan, akan menjadi keutamaan mereka kerana ianya sebahagian daripada strategi tersusun pembangkang untuk memburukkan kerajaan dimata masyarakat bagi kepentingan politik mereka. Di dalam hal ini, profession guaman yang sepatutnya bebas daripada perkara-perkara lain selain mencari keadilan, telah digunakan sepenuhnya untuk menjayakan misi jahat ini.
Begitu lah maksud sebenar WZWH. Anon 9:33 sebenarnya perlu study kes ini dari pelbagai sudut dan belajar dari WZWH cara pengamatan beliau terhadap sesuatu situasi...

Anonymous said...

Assalamualaikum Panglima Hitam (PH) dan WZWH,

PH menulis bhw peguam tu dikatakan ahli seumur hidup DAP tapi mengapa dia berjumpa Menteri BN (yg lompat dari PPP ke MIC) di Banting.

Dan lagi, mengapa selama ini polis tidak menyiasat bersungguh2 laporan demi laporan berkaitan tertuduh walhal pejabat, rumah tertuduh dekat dgn balai Polis. Kalau dia ahli DAP dan dituduh berkaitan kes bunuh dan "missing person" (berbagai bangsa yg mati bukan Melayu shj) mesti dan dan tu jugak Polis akan siasat, ni tak, sampai 4 (Melayu) high profile kes baru nak siasat.

Saya rasa tujuan WZWH nak politicisedkan kes ni sebab dah tak ada modal.

Bro, kalau nak bandingkan kes Teoh Beng Hock dan Kugan dgn kes ini memang tak boleh banding sebab TBH mati dlm custody MACC manakala Kugan mati dlm tahanan polis. Kedua2 badan tersebut adalah badan rasmi Kerajaan (BN), mereka patut bertanggung-jawab terhadap tahanan mereka tapi mereka mati bawah tahanan, takkan tu pun tak nampak/figure-out.

Dato Sosilawati dan 3 org lagi tu mati bawah tahanan Gangster hamjadah tu bukan bawah tahanan DAP. Pihak DAP pun telah menyatakan bhw tertuduh bukan ahli mereka tapi atas tuduhan bekas ahli PKR yg masuk UMNO.

Korang ni tak reti ke menilai mana yg betul dan mana yg salah ke? WZWH ada MBA, degree dan Diploma dan mungkin PHD nanti, jadi gunakanlah akal fikiran dgn sebaik2nya to reflect the education that you achieved, WZWH kan seorg pemikirkan so berfikirlah dgn waras dan adil dlm
penulisan WZWH.

Memang betul org Melayu tenang dlm menghadapi kes ini sebab MAJORITI org Melayu tahu dan faham kes ini bukannya politikal (the facts are so clear). Kalau kes ini melibatkan penghinaan terhadap org Melayu/Islam seperti membakar Al-Quran maka Majoriti org Melayu akan memberontak termasuklah saya.

Tak payahlah WZWH nak gertak dgn ungkapan air tenang ke apa ke sebab in this case there is no political issue in the first place.

Saya rayu WZWH supaya lebih telus dan adil dlm penulisan saudara sebab saudara ada style tersendiri tapi gunakanlah ilmu yg di kurniakan Allah dgn sebaik-baiknya untuk menarik org ramai kpd kebenaran. Yg baik kita puji, yg mungkar kita caci. Jgn kerana kita UMNO semua yg pemimpin cakap kita ikut buta tuli, rasuah dan salah guna kuasa berleluasa, itu yg kena kita perangi..... barulah org dapat menerima semula UMNO...

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024