Nuffnang Ads

Pages

Monday, April 30, 2012

Bagaimana Al-Quran Mengupas Bersih 3.0 Buat Pedoman Orang Melayu Islam Malaysia


Ayuh Bangunlah Melayu Islam di Malaysia !


Wahai bangsa Melayu di Malaysia, bangun dan sedarlah. Melayu PKR dan Melayu PAS, janganlah dibangsatkan bangsa dengan menjadi alat perkakas bangsa Amerika dan Yahudi. Pakatan Rakyat sebenarnya telah menjadi kuasa politik boneka yang dikawal sepenuhnya oleh bangsa Yahudi Amerika Syarikat. Orang-orang Cina ekstremis DAP memang menunggu-nunggu saat untuk jatuhkan kerajaan Melayu/Islam di Malaysia. Dari mana datangnya kewangan untuk agenda Bersih yang diketuai oleh seorang wanita penyembah berhala ahlul Musyrikoon...Ambiga ?? Dana diperolehi daripada NED, NDI, George Soros dan US Foreign Relations yang sememangnya mahu menjatuhkan kerajaan Melayu Islam Malaysia supaya mereka dapat menguasai negara ini. Perkara ini telah diusahakan pada tahun 1998 tetapi gagal kerana tindakan cekap Tun Dr Mahathir. 

Tetapi Tun Abdullah Badawi telah terlena dan leka maka pada tahun 2008 mereka hampir berjaya. Maka kali ini mereka akan cuba sekali lagi dan akan berusaha menghuru harakan negara ini bagi menjatuhkan kerajaan yang tidak dapat mereka [Yahudi USA] gunakan bagi tujuan ekonomi dan penguasaan politik. Wahai orang-orang Melayu Islam PAS, sanggupkah saudara-saudara sekelian membiarkan negara kita dijajah oleh Yahudi laknatullah dan membenarkan orang-orang Cina Ekstremis DAP menguasai kamu ? 

Semua bukti ada di depan mata....Bangunlah...

Memang UMNO bukanlah sebuah parti yang mempunyai ahli-ahli dan kepimpinan yang 100% tidak melakukan kesilapan. Memang ada kepimpinan UMNO yang rasuah dan tidak amanah dalam menjaga kepentingan rakyat. Namun UMNO sajalah yang berani memperbetulkan apa yang tidak betul. Tetapi berlainan dari PAS, UMNO tidak pernah menjual agama dan bangsa kepada Cina DAP yang bermusuh dengan orang-orang Melayu Islam. UMNO tidak pernah menjual agama dan bangsa kepada Yahudi laknatullah sepertimana yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim laknatullah. UMNO pertahankan penggunaan kalimah Allah. UMNO sekat orang Melayu yang cuba dimurtadkan. UMNO lawan gerakan LGBT anutan Ambiga dan Anwar Ibrahim. UMNO tidak pernah menjual maruah bangsa dan agama. Sebenarnya pimpinan UMNOlah yang menyebabkan ramai orang-orang Melayu Islam menjadi kaya raya. UMNO memakmurkan Malaysia hingga nama Malaysia terkenal di seluruh dunia..

Bangunlah orang-orang Melayu dan umat Islam di Malaysia. Kamu akan dijajah oleh kuasa Yahudi Amerika Syarikat jika Pakatan Rakyat menang dalam PRU ke 13. Jangan musnahkan kerajaan Melayu/Islam di Malaysia. Ayuh orang-orang Melayu Islam Malaysia, lawan Cina DAP laknatullah. Lawan Ambiga Musyrikoon laknatullah. Lawan Anwar Ibrahim laknatullah.

Orang-orang Cina DAP sebenarnya sedang menyatukan seluruh bangsa Cina di Malaysia agar berusaha menjatuhkan kepimpinan Melayu Islam di Malaysia. Mereka inginkan agar negara ini memberi hak yang sama kepada semua kaum minoriti di Malaysia. Kerajaan Cina ekstremis di Singapura sudah bersiap sedia untuk membantu saudara-saudara mereka di Malaysia. Perempuan Musyrikoon Ambiga adalah dalang utama dalam sandiwara untuk menjatuhkan hak serta kepimpinan Melayu Islam di Malaysia. Ambiga dan Anwar Ibrahim laknatullah telah bersekongkol dengan NGO Yahudi Amerika Syarikat untuk menjatuhkan kerajaan Melayu Islam Malaysia.

Apa kata Allah dalam Al-Quran tentang Yahudi dan Nasrani yang memusuhi orang-orang Islam ?

Al Quran : (2) Al Baqarah : Ayat 120

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. (QS. 2:120)

Al Quran : (5) Al Maa’idah : Ayat 62

Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu. (QS. 5:62)

Al Quran : (5) Al Maa’idah : Ayat 51

Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim. (QS. 5:51)

Al Quran : (2) Al Baqarah : Ayat 145

Dan sesungguhnya jika kamu mendatangkan kepada orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang diberi Al Kitab (Taurat dan Injil), semua ayat (keterangan), mereka tidak akan mengikuti kiblatmu, dan kamupun tidak akan mengikuti kiblat mereka, dan sebahagian merekapun tidak akan mengikuti kiblat sebahagian yang lain. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti keinginan mereka setelah datang ilmu kepadamu, sesungguhnya kamu -kalau begitu- termasuk golongan orang-orang yang zalim. (QS. 2:145)

Sesungguhnya orang-orang Melayu PAS dan PKR telah bersekongkol dengan kaum ekstremis CINA DAP laknatullah dan Ambiga Musyrikoon yang telah mengambil Yahudi dan Nasrani Amerika Syarikat melalui Dajjal Al Masih Anwar Ibrahim laknatullah untuk menjatuhkan kerajaan Melayu/Islam Malaysia. Mereka ini telah menjadi golongan AHZAB dan di sisi Allah mereka adalah penjual agama dan maruah bangsa. Bangunlah wahai orang-orang Melayu Islam Malaysia. Jangan izinkan negara tercinta terjatuh ke tangan laknatullah ini sekelian yang tidak pernah menabur budi membangunkan negara ini. Demi masa depan Melayu dan Islam di Malaysia, bangunlah saudara-saudaraku sekelian dan hancurkanlah musuh-musuh Alah ini dengan apa cara sekalipun. Selamatkan BUMI Malaysia ini dari dijajah !

Al Quran : (5) Al Maa’idah : Ayat 41

Hari Rasul, janganlah hendaknya kamu disedihkan oleh orang-orang yang bersegera (memperlihatkan) kekafirannya, yaitu diantara orang-orang yang mengatakan dengan mulut mereka:”Kami telah beriman”, padahal hati mereka belum beriman; dan (juga) di antara orang-orang Yahudi. (Orang-orang Yahudi itu) amat suka mendengar (berita-berita) bohong dan amat suka mendengar perkataan-perkataan orang lain yang belum pernah datang kepadamu; mereka merobah] perkataan-perkataan (Taurat) dari tempat-tempatnya. Mereka mengatakan: “Jika diberikan ini (yang sudah di robah-robah oleh mereka) kepada kamu, maka terimalah, dan jika kamu diberi yang bukan ini maka hati-hatilah”. Barangsiapa yang Allah menghendaki kesesatannya, maka sekali-kali kamu tidak akan mampu menolak sesuatupun (yang datang) daripada Allah. Mereka itu adalah orang-orang yang Allah tidak hendak mensucikan hati mereka. Mereka beroleh kehinaan di dunia dan di akhirat mereka beroleh siksaan yang besar. (QS. 5:41)

Al Quran : (5) Al Maa’idah : Ayat 42

Mereka itu adalah orang-orang yang suka mendengar berita bohong, banyak memakan yang haram. Jika mereka (orang Yahudi) datang kepadamu (untuk meminta putusan), maka putuskanlah (perkara itu) diantara mereka, atau berpalinglah dari mereka; jika kamu berpaling dari mereka maka mereka tidak akan memberi mudharat kepadamu sedikitpun. Dan jika kamu memutuskan perkara mereka, maka putuskanlah (perkara itu) diantara mereka dengan adil, sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang adil. (QS. 5:42)


Dipetik dari blog http://peopleagainstopposition.blogspot.com.

18 comments:

Anonymous said...

Ni apa ni?. Hang meroyan ke merepek macam sakai kat Pahang tu?. Hang kata Melayu PKR, PAS diperalat oleh Yahudi. Hang tak nampak dan tak pernah fikir ke....kata nak jadi pemikir. PM Najib penakut bini. Islam tak suruh begitu kan?. PM Najib bergayut pada APCO untuk talian hayat nya. Kapal Israel dibenar berdagang di sini. PM Mahathir berkali kali tulis surat pada PM Israel. Hang tak pernah ke kritikal sikit pada pemimpin Melayu UMNO ni. Aku pun ahli UMNO malah J/K UMNO cawangan. Tapi berfikiran kritis. yang benar kata benar, yang salah tetap salah. Pemimpin Melayu yang jadi menteri skg ni siapa yang tak jadi millionaire?. Apa yang hang kata tak ramai pemimpin Melayu begitu. UMNO lah pewaris bangsa konon. Bukan Bang....perjuangan kemerdekaan bukan dimulakan oleh UMNO. Bacalah sejarah. Aku tak fikir pemimpin Melayu insaf tentang keadaan melayu. 50 tahun lebih memerintah, apa depa buat untuk Melayu selain menyesak kan nafas anak anak Melayu dgn cukai dan hutang. Aku nasihatkan hang mandi kat lubang najis moga moga kepala hang tidak selalu merepek dan meroyan.

Anonymous said...

Bila kena pasal yahudi ngan kapir mula ko meroyan ye anon..konon j/k cawangan umno..puiii..

Anonymous said...

Alahai... taktik lama, Anon 9:56.

inilah helah Anon2 macai pembangkang... kalau dah tak upaya mempertahankan perangai jahat, yang lagi hina, penyokong2 dan Dewa2 mereka... mereka keluarkan cerita2 rekaan yang dah basi untuk mengalihkan perhatian orang ramai dari isu yang sebenarnya.

lagi pun, arahan dari Dewa2 mereka belum sempat direka lagi... maklum aje lah, seperti kata pepatah orang asing, "kalau kamu tipu satu kali, kamu kena reka 10 tipu-helah lagi untuk menutup penipuan yang asal tu!"

jadi, kena ambil masa lah untuk Dewa2 mereka nak buat pembohongan2 tu.

lagi pun, Dewa2 mereka tu, bukan cerdik sangat... bahlol, sebenarnya... berlagak aje pandai.

Alahai, Melayu... dah kena dipermonyetkan oleh heroine Tamil.

Anonymous said...

Anon 9.56....andA iNsan yg Pling kpart..ikut bonTOT ambiga kPLa MURTAD negara..bodoh.....tggu lah silent mijoriti akn kburkn PAS Dan PKR smpai akhir ayat..jjgn mmpi wahai keparat

bat8 said...

WZWH,

Ayat-ayat yang hang sebut kat atas salah tuju. Anon kat atas dah jelaskan yang dok berbaik dgn yahudi adalah pemimpin-pemimpin hang. Yang tulis surat tu dia tulis direct kat yahudi yang duduk kat palestine tu.
Setakat ini bukti geng hangpa mengata Anwar jumpa yahudi yang duduk kat amerika. Anwar tak jumpa atau berhubung dengan yahudi totok yang dok jajah palestine macam pemimpin hangpa....idak ke hang ni kelakar.

Anonymous said...

Salam,
Anon 9.56 & bat8, segala komen negatif dlm blog ni akan dibantai oleh cybertroopers upahan UMNGOK. mamat wzwh AMP ni buat2 mcm toyer jer dgn hujah2 dangkalnya.

Zain Sanggang

Anonymous said...

Ko lg sorang bat8 bastard..ko paham maksud bastard?anwar bpuluh gambar dgn wolfowitz dgn salman rushdi dgn mcm2yahudi ko lagi deny?base kepala burit mak ko silap keluarkan ko ni..mak ko tu sial sbb lahirkan ko tahu tak..babi ko ni mengikut anwar buat demo ngn keling pompuan bunuh polis yg jaga keamanan.maaf la kpd anon anon lain yang bace tulisan kuan hajo ni tapi slps BODOH 3.0 klmarin mmg bukan zaman dah kita nak berbahasa lembut.sekarang zaman bubuh terus atas muka puak puak cilake ni.pthuiiiii..

Quiet Despair said...

A big thank you from all Malaysians to Bersih for the demise of Anwar's political future.
Achi, you are not that smart, after all. Your hero is now a zero.
But you managed to portray the police as brutal.
That's what you and Anwar are after. To destroy the Malay government, Malay institutions like police, EC, MACC and courts.
I am hot and bothered that you want to pit Malays against Malays.
For some few dollars more, the Malay boys became kurang ajar. They dont know what they are really revolting for.
If you consider Bersih is a success, I am sorry for the future of our beloved nation.
We, the mahority of decent Malaysians, believe in the ballot box to voice our choice.
On the way out, NUAR AND CO, start paying the bills for the vandalism, the littering, damage to the cops' cars, hospitalization of the injured and the loss of income due to business shut-down.
Good riddance, vermins.

bat8 said...

zain sanggang

Jika kita berhujah tak ada fakta atau menuduh tanpa bukti memang atau hujah kita bodoh, patut kita kena bantai atau kena maki hamun,padan muka kita.

Jika hujah kita ada asas dan ada fakta, tetapi kena juga itu bukan salah kita. Ini menunjukkan tahap pemikiran jumud mereka. Yang pasti yang bodoh sombong bukan kita.

Zaman telah berubah. Manusia sudah lama cerdik dan maju kehadapan termasuklah rakyat negara kita. Zaman yang gagah yang samseng yang gedebe dihormati telah lama berlalu. Golongan ini semakin menjadi golongan minoriti setiap hari baru. Zaman sekarang adalah zaman ilmu, zaman maklumat zaman orang berlumba-lumba hendak maju kedepan.
Jadi tidak salah kita berhujah disini. Disini tempat kaum.dan bangsa kita. Kita sama-sama menjadi titik-titik persamaan untuk maju kedepan yang lebih baik. Kita cari kesatuan untuk maju mengharung zaman agar bangsa kita boleh bersaing sama gagah dengan bangsa-bangsa lain didunia ini.

Apalah sangat maki hamun berdasarkan hayalan yang tidak berjijak dialam realiti hari ini. Small matter aah...

Anonymous said...

Salam,

Kan dah kata. Tengok ayat Anon 12.20. Fuh! sukusakat papagomo.

Saya Setuju bat8.

"Jangan malas berfikir macam pengikut UMNGOK".

Zain Sanggang

Anonymous said...

Ko stakat bepikir camna nak sontot cam anu gay, bini org ker, jubur org ke, cina doll ker, tahi puki ker suma dia sapu, untuk jika fuckatan perintah suma boleh dapat free. horey... Eeeeee Najis, kotor dan amat menjijikan termasuklah bangkai haiwan, babi dan anjing serta keturunannya, termasuk tahi di bontot. Adakah anu gay telah samak belalai totey bengkoknya!!!...

Anonymous said...

Asyik2 modal diorang Ambiga tu kapir kerana jadi peguam kes murtad Lina Joy. Dah dia kapir dan profesionnya peguam, memang la dia bawak kes tu. Apa nak heran? Bodoh betul la. Isu disitu ialah murtad. Adakah Ambiga yang menyebabkan dia murtad? Rasa aku tidak, Ambiga cuma bawa kes itu ke mahkamah utk pengistiharan secara rasmi shj utk client dia. Habis yang jadi peguambela utk Jamil Khir dalam kes Qazaf tu terang2 orang Islam, apa nak kata pulak? Dah terang2 ianya melanggar syariat Islam.

Dalam kes yahudi ni aku malas nak ulas la sb nya aku rasa semua negara sekarang mmg dia yang control. Najib pun sama je. Malah dia pergi ngadap Pope dulu apa citer? Utk apa keperluannya?

Anonymous said...

Puak wan Tembeling ni kalau tidak Ada politik putar belit, tak boleh makan, tak boleh hidup, tak boleh belajar.

Anonymous said...

Kih kih kih..bukankah Melayu UMNO BN yang menolak al quran dan hadis ?. Tak payahlah nak bermadah berhelah dan bermain dengan kata2.

Katakan ..buktikan..Apakah UMNO BN dan pemerintahan negara MAlaysia sekarang ini berjalan berlandaskan undang2 Al Quran dan Hadis ?. BUkankah UMNO BN yang berkuasa selama lebih 50 tahun. Apakah menganjurkan musabaqah membaca alquran itu sudah cukup untuk buktikan UMNO BN mengamalkan ajaran Islam dan al quran ?. Bagaimana dengan kes bunuh Altantuya, bagaimana dengan kes menetri BN raba wanita, bagaimana dengan kes kematian Muktazilah, bagaimana dengan pelbagai kes penyelewengan duit negara dan kebocoran puluhan billion tiap tahun ?. Ajaran Islam kah ini ????

Anonymous said...

Ada banyak cabang berlandaskan negera Islam, pemerintahan Islam, musabaqah itu salah satu cara meningjkatkan syiar Islam. Lain2 cara termasuklah untuk sumpah mengikut syariat Islam, macam Anu Gay menyontot bontot surauh bersumpah tapi tak maw....

Pendakwah bebas said...

kamisokong BERSIH.kami tak mahu negara ni Aman.kami benci keamanan,kami suka kalau negara ni kucar-kacir,kami dapat hidup bebas.tanpa ada gangguan.Bagilah anuar Ibrahim jadi PM dan S.ambiga jadi TPM.baru mereka boleh mencorakan negara ni kearah sosial.tak perlu lagi undang2.hidup S.ambiga....

Anonymous said...

Aku nak bangun untuk bersama dengan UMNO ni tapi tak de mod la.UMNO kotor dan mengotorkan. Kami anak muda bekas UMNO ni tak sabar nak gi BERSIH 4.0. Nak ajak sekali WZWH spy jadi pemikir yang bersih bukan pemikir otak kemet dan kemetot.

Anonymous said...

Otak orang PAS ini otak lembu dan dungu. Bodoh berfikir, apa saja pemimpin mereka kata semua benar walaupun banyak yg bohong. PAS ingat mereka boleh kuasai Pakatan Rakyat. . Jauh panggang dari apilah. DAP lah akan control Pakatan rakyat. Lingkuplah nasib orang melayu. PAS hanya menjadi alat memecahkan orang melayu demi cita-cita DAP hendak menjadikan negara ini negara kristian. Bila PR menang DAP
berpakat dengan singapura joint Malaysia. Ketika itu kerusi cina lebih banyak dari kerusi melayu dan ditambah lagi dengan kerusi bukkan islam. Akhirnya melayu masuk hutan jadi kera.