Nuffnang Ads

Pages

Thursday, October 17, 2013

Ahli Parlimen Bukan Mesti Ketua Bahagian

5 comments:

Anonymous said...

memanglah.. ahli parlimen bukan mesti ketua bahagian, tu macamana kalau mic atau mca jadi ahli parlimen? pikirlah sikit wahai pengikut hj lan yg tak berapa cerdik ni

Anonymous said...

Kome memang kuat fikir malah fikiran kome sama macam DS Najib fikir. Kalau ikut formula dema elok saja Presiden Umno diserah kpada Tun Mahathir manakala jawatan diberi kpd DS Najib
.
Apa macam?

dompok x pass spm ijazah beli said...

ini nak menegakan benang basah..dah tengku lan org x nak, x kan nak paksa org lain pilih si badigol tengku lan..apa ke jadahnya nak pilih kroni awak dompok..ni semua nak memudahkan dompok merampas tanah rakyat,menghabiskan balak dgn menghabiskan harta rakyat..tengku lan blh la dengar ckp awak sebab perangai busuk awak sama dgn tengku lan..hj lan x mcm tengku lan...kepada pemilih sila pilih org jerantut kita hj lan yang blh memenangi hati rakyat dan bukan nak mengejar ke pangkat tp duduk kat k.l aje mcm tengku lan..habis harta rakyat jerantut duduk joli kat k.l..

Anonymous said...

sudah jadi tradisi jerantut ap eloknya jadi kb,trasisi faham x banggang tradisiiiiiiiiiiiii u ada fahammmmmmm....

Anonymous said...

Napok sanget ong nak jadi KB.