Sayap UMNO Dan Pemimpin Muda Sokong Tengku Azlan

Kenyataan Dato' Wan Amizan Wan Razak ADUN Tahan dan sayap-sayap UMNO Bahagian Jerantut dan pemimpin muda menyokong kepimpinan YM Tan Sri Tengku Azlan ibni Almarhum Sultan Abu Bakar sebagai Ketua UMNO Bahagian Jerantut.


Comments

anak tembeling said…
saya percaya dan yakin pada Ku Lan pimpin umno jerantut
Anonymous said…
WZWH,

Kenapa Dompok yang buat kenyataan, kenapa tidak KP, KW dan KPuteri sendiri membuat kenyataan berakam seeperti Dompok tu. Kurang yakin akuq kenyatan Dompok ini, nampak benar Dompok nak mengongkong, Siapa Nazlan AP itu, apa perpaduan dalam parti yang sama. Jangan main politik lah.
Anon 12:31,
Video KP,KW dan KP3 akan menyusul kemudian...sabar tunggu.
Anonymous said…
Assalammualaikum
Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar laillahahillahuwaullahuakbar
Allahuakbar walillahilham
Selamat menyuambut Hari Raya Aidiladha maaf Zahir dan Batin,

Travis
Anonymous said…
siapa pulak yang kena korban pd 19 hb ni kita tungguuuuu....
Anonymous said…
Amboihhh yakin & angkuhnya penulis blog nih..
Anonymous said…
Kalau dah tersurat dgn izinNya rezeki Hj Lan, ianya takkan ke mana..
Anonymous said…
beres boooh...
usin gampang said…
mat lan lagi angkuh,ada ke patut dia boleh cakap,siapa mantan ahli parlimen yang boleh baca khutbah macam saya?tak angkuh ke itu?
Anonymous said…
gunalah bahasa molek sikit kalau nak berbahas. tak sekolah ke. terutama usin gampang
Anonymous said…
ada sedikit kekuathiran dibenak saya. adakah jerantut ini akan tergadai jika wan amizan dan nazri memerintah. rasanya baik undi hj lan. senang hati. s
ATAS. said…
hidup hj.lan.kami akan beri kepercayaan sepenuhnya.marilah org2 jerantut sama2 mendoakan kemenangan kepada hj lan.kami sayang kepada AP ni.biarilah jerantut berubah.beri peluang beliau membuktikan kewebawaanmya.
Anak jati Sg Tembeling said…
Saya sokong ATAS.aminmmm,hidupa hj lan.saya benci dgan WZWH yg bongkah lagi talam dua muka.saya tahu sangat WZWH sapa smjk dari kecik lgi.Insaflah jgn terlalu mengampu.
JIka Orang Membenci Kita Bermakna orang itu perihatin pada kita,
Jika Orang itu cemburu dengan kita bermakna orang itu bangga dengan pencapaian kita
Bila orang menagis kerna kita bermakna orang itu sayang pada kita
oleh itu bersangka baik lah kerana Allah SWT itu Maha mengetahui..
dompok x pass spm ijazah beli said…
x ada maknanya mangkuk zuri..org benci dompok sebab rampas tanah org,tebang balak sana sini..bersangka baik kepada org baik bkn yang mkn harta rakyat sesuka hti..wan zuri jagn jadi bangang sebab awak bangang..kenyataan atas hanya dari dompok sebab dia barua tengku lan dgn wan zuri yang dah kecut dah nak klh..kepada usin gampang awak tu hanya pencacai pengangkut najis dompok dgn tengu lan aja..x pun pencacai pengangkut najis wan zuri sebab tu terjerit2 mcm beruk dpt tahi..

Popular posts from this blog

Cerita "Orang Liar" Pahang

Badak Pahang Terakhir

Boleh Drive Hanya 35 Minit Dari Kg Mat Daling ke Terengganu Bila Siap Fasa 3