Nuffnang Ads

Pages

Friday, October 18, 2013

Ketua Wanita UMNO Jerantut Sokong Tengku Azlan Mempertahan Ketua Bahagian



Sebelum ini Encik Zamri Abdul Rahim, Ketua Pemuda UMNO Jerantut telah mengistihar bahawa kepimpinan Pemuda bersama jentera Pemuda menyokong Tengku Azlan mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Jerantut.

Kini tiba giliran Puan Siti Hajar Mubin, Ketua Wanita UMNO Jerantut mengistiharkan bahawa kepimpinan Wanita bersama jentera Wanita menyokong Tengku Azlan mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Jerantut.

Akan menyusul pula Cik Shafinaz Azman, Ketua Puteri UMNO Jerantut mengistiharkan bahawa kepimpinan Puteri bersama jentera Puteri menyokong Tengku Azlan mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Jerantut.

Maka lengkaplah Sayap-Sayap menyokong Tengku Azlan mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Jerantut.

Insyallah, Tengku Azlan akan dapat mempertahankan jawatan Ketua UMNO Bahagian Jerantut dengan sokongan para perwakilan 679 semua pada pemilihan 19 Oktober esok hari.

Photo

Siti Hajar Mubin, Ketua Wanita UMNO Jerantut yang baru dipilih sangat setia menyokong Tengku Azlan sejak dari mula. Pendirian menyokong Tengku Azlan secara berani dan terbuka itulah yang memenangkan beliau. Kini Siti Hajar Mubin mahu memastikan Tengku Azlan menang mempertahankan Ketua UMNO Bahagian Jerantut pada pemilihan esok hari, Insyallah.

8 comments:

Anonymous said...

Masa kempen dah habis wzwh.....

wan zuri cium bontot tengku lan said...

apa yang siti hajar ni ckp ha..aku rasa dia cakap blh jalan la tengku lan..

Anonymous said...

masa jadi ahli parlimen pun x bleh buat apa inikan tidak sudah la zuri mok aok pun puak ni kerjakan aok ni bebal betul insaf lah

Anonymous said...

Puteri xde pun bg kenyataan..pepandai sgt..yakin sgt..ape2pon Allah lg mengetahui..Hj Nazlan dh menang pon..

Anonymous said...

geng2 elit umno memang menolak haji lan,pemuda puteri wanita n ajk bahagian,RM habis bejuta2,haji lan lawan dengan tahlil dan sembahyang hajat je berundur dah tngku lan,kuasa allah tiada siapa yang boleh melawan,haji lan buat la keje dgn baik dan adil terhadap rakyat dan semua kaum di jrt ni syabas cikgu lan allah menghendak kan kamu mentadbir di jrt ni..

Anonymous said...

setahu kas punca kekalahan tg lan kerana sikap balaci dia terutamanya dolah kicap zahar gemuk tokpat man dan budak tukang bukak pintu kereta tg lan setahu aku namanya tg jgk

Anonymous said...

ni kw pengkhianat ku lan... anak dia yg ada anak haram tu mcamana? bodohlah wanita pilih ketua yg tak tau jaga anak sendiri smpai ada cucu haram plak.

Anonymous said...

kw ada anak cucu haram, nkw pn ada cucu haram jugak... moleh sungguh lah kalau begitu nya