Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, October 16, 2013

Pemuda UMNO Jerantut Sokong Tengku Azlan Ketua Bahagian



Saudara Zamri Abdul Rahim, Ketua Pergerakan UMNO Bahagian Jerantut menyatakan sokongannya kepada YM TS Tengku Azlan bagi mempertahankan jawatan Ketua Bahagian UMNO Jerantut.

14 comments:

Anonymous said...

ya Allah tunjukkanlah aku sapa aku patut undi nanti. rasanye hj lan lagi baik. alang alang ahli parlimen baik jd ketua bahagian...

Anonymous said...

Ye btul tu

Anonymous said...

Ishh... bodohnya... apa dia boleh buat? ketua penerangan pn dia tk dpt buat apa2 selama ni

Anonymous said...

daripada hj lan biar tentu dolah kicap sbb kalau undi hj lan yg berkuasa nanti tentu sarip kasut juga... langau oh langau... kenala engaku kurus macam mana aku tak kurus ikan tak mau timbul..

Anonymous said...

Kas orang PAS memang suka Ku Lan menang lagi agar mudah sikit org PAS berlawan dgn dia...nak berhawan dgn orang yg baik macam Hj Mat Lan mamang payah. Selepas PRU baru2 ni kas tengok Hj Mat Lan akrab dgn semua orang sesuai dgn peranan beliau sebagai MP utk semua rakyat Jerantut.

Anonymous said...

asalamualikum,,,,semua .kepada pengundi Jerantut marilah kita pakat2 sama2 mengundi dan memberi sokongan kepada Cikgu Nazlan bin Ideris.Saya x suka kepada kuncu2 WZWH
yg terlalu hipokrit dan kuat mengampu.Beritahu saudara mara kawan2 adik2 abg2 kak2 pak cik2 yg di hulu dan yg di hilir sama2 beri sokongan kepada Cikgu Nadzlan.

Anonymous said...

Assalamualaikum,tengku lan kn anan raje,dye boleh nak memerintah kat mane2 dalam ngri pahang ni,ske atau tidak kite kene trime,jgn jdi rkyat derhake,seorang rakyat marhaen nk melawan anak raje,rasional la cket,hidup tengku lan..

Anonymous said...

Assalamualaikum,tengku lan kn anan raje,dye boleh nak memerintah kat mane2 dalam ngri pahang ni,ske atau tidak kite kene trime,jgn jdi rkyat derhake,seorang rakyat marhaen nk melawan anak raje,rasional la cket,hidup tengku lan..

berani berubah damak said...

kepada perwakilan undilah hj lan bagi mampus pengampu mcm wzwh yg suka pusing fakta klu org pas pn kagum dgn hj lan kta org umno xsedar lagi ke

Anonymous said...

kta sama sama kuburkan team tg lan wan mizan hj nazri serta kuncu kuncunya pd pemilihan nanti

Anonymous said...

Aokme penakut,mengkaraklah hj lan.

Anonymous said...

Aokme penakut,mengkaraklah hj lan.

Anonymous said...

mendala nak sokong ku lan lagi.zaman dia dah berakhir,bagila mat lan jd ketua bahagian plk

wan zuri cium bontot tengku lan said...

wan zuri dah mkn tahi tengku lan..kalu dia tak mkn derhaka pulak..bangang bin badigol = biol..