Nuffnang Ads

Pages

Friday, October 18, 2013

Kenapa Hj Kamaruzaman Baria Sokong Tengku Azlan Part 2

16 comments:

Anonymous said...

Duluku UMNO
Disebabkan tengku Lan
Ku keluar UMNO
Kini ku kembali
Untuk umno yg sejati
AP sbg KB

Zulkiflee Abdullah said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Duk diam2 kat tmpt jin bertendang tu WZWH..Hj Nazlan dh menang..

Anonymous said...

Kahkahkah..wan zuri lepas ni boleh la try2 pi kipas hj lan plak..mane tau bleh dpt projek dgn hj lan plak..tp klau dia baca blog ni..aku rasa kena halau je nti..kahkahkah

Anonymous said...

Tahniah ahmad nazlan..org2 umno pn dah cerdik memilih.yg nk kena blk 2,boleh la kemas pkaian.pegi la duduk kt tmpat jin bertendang 2..anda sudah tidak diperlukan lg..hahaha TERBAIK HJ LAN

Anonymous said...

Alhamdulillah.. kan dah kata, dengan izinNya menang hj lan! Tahniah!

Anonymous said...

Weii....ckp baik2...mana tempat jin btendang...??meh sini kpala ko aku tendang....politik politiklaa....

Anonymous said...

anak didik konon. baso mulot busuk jubor berulet puak amano nih. pastu die meneng ape aok nok kate. nak kate dia jahet. awok yang jahet...

Anonymous said...

mana husin gampang wei?aku dah kata mjnggu lepas siapa ahli parlimen dia lah seelok2nya ketua bahagian,kan dah kena tepat,dalam sejarah jerantut ketua bahagian tidak pernah menang apabila bertanding dengan ahli parlimen semasa dari era datok wan bakar lagi.sekarang bila makan nasi dengan gulai tempoyak ikan patin berasa la garam sikit baru la dapat mancahnye zurik ooi..hahahah

Anonymous said...

zuri awak buat vedio klip haji kama komen tentang kemenangan haji lan pulak,ape komen dia...hahaha

Anonymous said...

AKU SOKONG HJ LAN SAMPAI TOEK LA,SELAGI DIA TIDAK MENINDAS RAKYAT MARHAIN D BAWAH BUAT KEJE MOLEK2 CIKGU,PAGAR2 JGN ADA ORG AKAN SUKA PADA CIKGU...

usin gampang said...

mende lah kau orang ni.pilih orang pernah gila jadi KB.islam melarang memilih orang gila jadi pemimpin!

menang kau orang angkuh dan sombong.kau orang menang hanya dengan ku lan sbb memperbesarkan isu orang luar.

dengan wan amizan sebenarnya kau orang kalah.undi popular wan amizan 381.jadi geng mat lan hanya tinggal 259.bernasib baik sungguh kau orang sebab lawan dengan ku lan.kalau lawan wan amizan terjun jambatan feri lah awak lan set,si mulut lancang!kualiti ajk bahagian mat lan sangat rendah.langsung tak boleh bantu umno sbb peti undi kalah,termasuklah peti undi mat lan.ajk yang umpama bunga plastik.tak ada bau harum,tak ada oksijen.hanya boleh buat hiasan di atas meja dapur aje.

ajk wan amizan jauh lebih berkualiti.boleh di harapkan membantu umno!kalau semua ajk mat lan buat sabotaj,tak heran langsung sebab tak ada orang nak ikut.semua dah sokong pembangkang di peti undi masing2!muka puak tak tahu malu!

hanya mahu jadi bunga plastik penghias di kamar tandas!kah kah kah kah!!!orang yang tak ada kualiti nak memerintah orang yang standard tinggi!letk jawatan aje!penumpang aje awak me!!!tak boleh beri sumbangan pun!

usin malaun said...

sekarang ni usin gamang dah gila hahaha

kepala otak husin said...

cuba aok fikir dgn kepala otak sikit la husin gampang wan mizan bagi perwakilan peluru itupun baru dapat 380 undi hj lan hanya solat hajat lepas tu turunlah ke kampung tanyalah sendiri siapa dia org nak jangan buat andaian sendiri kat tg lan org kmpung dah x nak cubalah terima keputusan dgn hati yg terbuka hidup hj lan

Anonymous said...

husin ku lan dah kalah,bila pulak dompok nak letak jawatan pungko nye?...

Anonymous said...

balak dgn bijh x habis lg mana nak letak jawatan..sape la yg pilih org pungkor mcm nie...