Nuffnang Ads

Pages

Monday, October 28, 2013

Ucapan MB Pahang Di Kg Pagi Ulu Tembeling



Foto-Foto Lawatan MB Pahang ke Kg Pagi Ulu Tembeling.



















AJK Pemuda UMNO Jerantut bersama MB Pahang.

AJK Puteri UMNO Jerantut bersama MB Pahang.

AJK Wanita UMNO Jerantut bersama MB Pahang.



5 comments:

Anonymous said...

tak sudi ke nak straw air teh susu yang mengalir di sungai pangau tu. mudah amat nak air teh susu di kg pagi. koi dulu nak minum air teh ke berakit dulu ke kuala tembeling. dia dah tahu sape punya angkara.

usin malaun said...

sg pengau blh diminum lg tp dh kurang pior sebab dah termasuk kotoran air keruh pembalakan..nak yg pior minum air sg pahang dah tentu tersangat pior dengan kekeruhan air disebabkan membijih dgn pembalakan berleluasa..rakyat menerima azab yang untung dompok rakus menghabis hasil bumi pahang..

Anonymous said...

koi stuju amet weh dgn ong sebut tu.

Anonymous said...

masa pilihanrya dulu dah patut dompok tu kita bagi naik rakit,tp org dun tahan ni terlampau cerdik,tanggung la azab lagi 5 tahun,dia putar habis,sampai ku lan pun habis nye labuh ke sungai....ini kan pulak org dun tahan,selagi orang kenal RM selagi tu lah dia berkuasa...

Anonymous said...

Kerayan gun neh....bodo lah kalau bri pas menang, bukan buleh byat pe juga....putar2 dompokpn jalan dah tak lama siap !....putar2 yg komen tu, abukpn tadok....