Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, October 8, 2013

Minggu Ini Selesaikan Sayap...Minggu Depan Selesaikan Bahagian...Seterusnya Agenda Menyatupadukan UMNO Jerantut Persediaan PRU 14!



















WZWH merasakan pemilihan UMNO ini melibatkan Bahagian dan Sayap Wanita, Pemuda Dan Puteri terlalu lama. PRU 13 tidaklah lama macam ini.

Hujung minggu ini pada 12 Oktober akan selesailah pemilihan Sayap Wanita , Pemuda dan Puteri. Perwakilan sayap-sayap akan memilih pemimpin yang mereka mahu. Maka akan selesailah sudah satu bab.

Minggu depan pemilihan Bahagian. Secara profesional dan gerakerja di lapangan WZWH tidak nampak ada masalah untuk kepimpinan lama menerajui semula kepimpinan.

Tengku Azlan, Dato' Wan Amizan dan Dato' Nazri Ngah dijangka menang jawatan masing-masing. Ini bab di mana Tengku Azlan dan Wan Amizan kena seterusnya agenda menyatupadukan UMNO Jerantut persediaan untuk PRU 14.

UMNO Jerantut lagi sekali perlu diperbetulkan, diperapatkan dan diberi semangat serta hala tuju yang baharu.

Ini memerlukan persediaan 3 tahun kalau mahu menang lagi pasti PRU 14. Segala program perlu rancang dan disusun. Begitu juga dengan pemimpin-pemimpin pelapis dilatih, disusun dan buat kerja. Siapa yang kuat kerja dapat nama bukan yang tidak bekerja dapat nama.

DUN Damak kita pasti kalah...

DUN Tahan kita mahu pertahan...

DUN Pulau Tawar kita juga mahu pertahan...

Parlimen Jerantut kita hanya mahu menang...

22 comments:

usin gampang said...

kalah lg bagus..org umngok hanya pentingkan balak, tanah dgn projek2 untuk kekayaan sendiri..rakyat biar miskin dan yang kaya terus kaya..harga barang keperluan, perumahan mahal mengalahkan bandaraya..

usin gampang said...

BENGONG DI ATAS NI BANGSAT MANA PULAK GUNA NAMA AKU NI.INI MESTI JENIS OTAK LEMBAB YANG KURANG UPAYA UNTUK MELONTARKAN IDEA YANG BERNAS.

SEBAB ITU DIA HANYA PANDAI MENGUMPAT DAN MENGATA KERANA DIA NI MEMANG KETURUNAN GILA.

KEPADA PEMBACA BLOG INI KALAU ADA YANG GUNA NAMA AKU NI TENGOK TULISAN DIA.KALAU NEGATIF TU BUKAN AKU SEBAB AKU ADALAH PENCINTA FAKTA.UMPAT MENGUMPAT BUKAN KERJA AKU.ITU KERJA ORANG BODOH DAN GILA!

Anonymous said...

bgkus la dompok pemilihan ni...jrntut nk prubhan.org muda benci umno krnan wujud pmimpin yg korup dan politik atas dsr kpntngn.umno jrntut prlu brubah. org jrntut xnk org bangswan jdi pmimpin. inikalilah tukarrrrr................

Anonymous said...

cross line, double line,
usin gampang said...
KEPADA PEMBACA BLOG INI KALAU ADA YANG GUNA NAMA AKU NI TENGOK TULISAN DIA.KALAU NEGATIF TU BUKAN AKU SEBAB AKU ADALAH PENCINTA FAKTA.UMPAT MENGUMPAT BUKAN KERJA AKU.ITU KERJA ORANG BODOH DAN GILA!
- sangat bengong

Anonymous said...

Semoga geng jahanam harta rakyat yg akan diketuai oleh golongan bangsawan ni menang di jerantut, senang kami nak kempen untuk UMNO Jerantut tutup kedai pada pilihanraya 14 dan tengok WZ masuk PAS...maklumlah YDP PAS tu sukut sakat dia

Anonymous said...

doakan pru 14 umno akan tumbang forever,bia pas memerintah,dalam umno semua nak pancas memancas demi periuk nasi sendiri,rakyat dibodohkan,semua barang nak naik.bila menang pru 13 kerajaan menipu dengan naik semua hrga barang,napa rakyat jerantut masih nak kan lg parti tolak agama ni

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam Anon 11:38,

Keluarga WZWH adalah pengasas dan pengembang UMNO di Jerantut dan Lembah Tembeling. Darah UMNO dalam tubuh WZWH terlalu pekat. Insyallah, WZWH akan kuatkan UMNO Jerantut. UMNO dulu, kini dan selamanya...UMNO lahir di Istana tidak akan mati dan merempat di tepi jalan.

Anonymous said...

inilah anak baka pemimpin umno yg genuine..hdup umno...hdup melayu...hdup jerantet.

usin malaun said...

betul la tu wan zuri.biar rakyat yang merana dan merempat tp jalan tp pemimpin joli sana sini termasuk awak.cuba awak wan zuri toreh lengan awak keluar darah merah atau keluar umno.sama aje keluar darah merahkan takkan biru pun.jangan kita mementingkan diri dan mengejar kekayaan dunia tp rakyat hidup merana dgn segala barang keperluan harga naik dan taraf hidup yang amat tinggi.sekarang ni banyak rompakan sana sini dan keselesaan hidup terancam salah satu sebab taraf hidup tinggi dan barang keperluan naik.cuba awak wan zuri fikir sikit jangan duk mengampu aje.golongan wan memang kuat mengampu pun.walaupun berasal dari istana yang pasti akan ketanah juga satu hari nanti..

Anonymous said...

WAN ZURIK ANAK WAN HASENAN CUCU WAN HASHIM SEBELAH EMAKNYA DAN ANAK SEDARA WAN MIDON,

ELOK SANGAT LAH UMNO BAHAGIAN JERANTUT DI PMPIN OLEH T. AZLAN ( ANAK RAJA BERJIWA RAKYAT), DOMPOK ( BIJAKSINI DALAM ILMU AL PUNGKAR) SI KENCING MANIS ( KETURUNAN KELANTAN - JENIS MAKAN TUAN), MEREKA INI AMAT PANDAI DAN BIJAK MEMIMPIN, BANYAKPEMBANGUNAN TELAH ADA DI JERANTUT, UMPAMANYA UNVERSITI DI K.TAHAN, INLAND PORT, LANDASAN TERBANG SAWIT, LOJI NUKLEAR, LOJI BIOGAS DARIPADA JENIS TAHI-TAHI, TERNAK IKAN KAVIAR DAN LEBUHRAYA JERANTUT - BT. MAT DARLING SEMUA ADALAH BUAH FIKIRAN DAN USAHA MEREKA, BAWA PEMBANGUNAN BERJOTA-JOTA.

BERBANDING DENGAN DR SAKERI, MAT NAZLAN , MAT JAAFAR, MUSTAFA MAAROF MEREKA INI SEMUA KURANG PANDAI , TIADA SATU PEMBANGUAN YANG MEREKA USAHA KAN, TAK PANDAI MEMIMPIN, TIADA IDEA- JADI MACAM MANA NAK MEMIMPIN. SELAMA INI MEREKA DI BERI IDEA BIJAK LAGI BERNAS ADALAH BERSANDARKAN T. AZLAN, DOMPOK DAN SI KENCING MANIS TU LAH. TAK KAN ORANG NAK DI PIMPIN OLEH ORANG KURANG CERDIK..TAK GITU.

AKU LAH LEBIH BAIK PILIH ORANG KURANG CERDIK UNTUK DI JADIKAN PEMIMPIN TAPI ILMU DALAMAN NYA TINGGI DAN INTERGIRIT MELEBAR.

INI PANDANGAN IKHLAS UNTUK PUAK UMNO JERANTUT... JANGAN PAKAI SANGAT APA BUDOK ZURI ITU KATA.....ADA MAKNA DIA INI.


ORANG ASLI DAMAK.

Anonymous said...

Thesis Phd, seseorang yang tersimpan di Perpustakaan Phoenix University di New Zealand ada mengariskan asal usul Wan Tembeling ni, ia berbeza dengan Wan dari negeri lain. Menurut thesis tersebut, Golongan Istana suka ke Hulu Tembeling kerana orang Hulu, maklumlah orang Hulu kurang cerdik dan percaya yang golongan istana ni adalah jelmaan tuhan, maka diserahkan anak dara mereka jadi penyedap golongan istana...bila beranak tak boleh letak gelaran istana...maka di letak gelaran Wan...asalnya peraWAN penyedap golongan istana. Saya tunjuk tesis ni pada Dato' Wan Amizan semasa kami ke USA mengikuti rombongan Datuk Najib, dan Datuk Wan Amizan rtelah menghadiahkan perahu ulu tembeling pada presiden Obama. Pada sebelah malam semasa makan malam dengan Hillary Clinton. (Datok Wan Amizan dok sebelah Hillary Clinton) dia juga menceritakan pada Hillary Clinton asal usul Wan ini....seperti keluarga diraja British yang banyak gundik dan perempuan simpanan...sama juga dengan golongan bangsawan di bawah angin ni...tak caya tanya Datuk Wan Amizan...hebat Bahasa Inggeris dia...ala-ala amerika semasa berbual dengan Hillary Clinton

Anonymous said...

Haji lan pasti menang. Ameen.

Anonymous said...

hj lan pasti menang?PASTI? macam lah dia tu Tuhan boleh menentukan itu ini... bodoh punya orang

Kutukan Dewata said...

anon 3.42,

kalau ye pun awok nak sokong hj nazlan tak perlulah sampai menghina keluarga aku.

kalau buta sejarah tak perlulah tunjuk pandai sambil temberang kat sini.orang macam awak nilah yang buat orang semakin menyampah kat mat lan selepas facebooker mat lan lancar kempen memburukkan group ku lan.

keluarga wan telah wujud lama dah.bermula dari tun perpattih pemuka berjajar bendahara singapura semasa pemerintahan tri seri buana.melaka belum wujud lagi masa tu.

aku bukanlah nak membesar diri atau angkuh.aku nak beri tahu kau sejarahnya yang bukan keluarga aku buat tapi anugerah dan ketentuan allah.

menghina keluarga aku memberi perawan kepada golongan istana adalah satu tindakan biadap dan menyakiti keluarga aku.

wan tembeling adalah keturunan tun pedah yusuf @ alias tun da.datang ke lembah tembeling bersama ribuan pengikutnya.siap dengan anak bini.

tak mainlah perempuan lacur.aku dan keluarga aku tak kan maafkan kau.bermula dari pekan,chenur,kuala sentul,jerantut,lipis,keluarga aku tak maafkan kau atas penghinaan ini.kalau kau buta sangat tentang sejarah datang jumpa maku.aku boleh kupas satu persatu pada kau agar kau celik sedikit ttg sejarah.

cakap boleh sebarang cakap,tapi hati yang tersentuh akan terluka lama.jangan campur adukkan politik dengan kekeluargaan orang.

ingatan untuk kau,mat lan adalah berdarah keturunan pejuang melayu menentang inggeris iaitu wan ali bin wan ibrahim bapa saudara dua pupu ayah aku.

kalau gentleman aku cabar kau bersemuka dengan aku.jangan berani dalam blog aje!

usin malaun said...

apa aku peduli dgn keturunan wan..ingat keturunan wan bagus sangat..bkn golongan wan aje yg mempertahakan negeri pahang..apa tok gajah, mat kilau, tok bahaman dan org2 kampung seluruh negeri pahang tu ada wan ke..wan dompok, wan heru, wan sapri, wan zuri dan wan2 yang lain pungkor dgn menipu aje yang lebih..piraaaah dgn wan..aku tak takut pun hari2 aku duk kat jerantut..

Anonymous said...

bangga ke ketrunan wt pe,bukan blh guna wan pun kat padang masyar nanti,mati dimamah juga dlm lahad,amalan dgn allah juga kita bwk nanti,manusia ni sama je

Anonymous said...

Kami wakil cawangan telah bersedia untuk pemerintahan bahagian yang baru.
Meremajakan umno kata PM kita.
Ayuh ubah puak w** .
Jerantut hak kita bukan hak w**.

Anonymous said...

Kikiki bangga dgn keturunan ....wan gundik je... bukan Dari istana pun....

Anonymous said...

kau orang ni serupa aje dengan boss kau orang nat lan.manusia yang tak tahu mengenang budi.anjing!anjing tersepit!

kau orang ingat memang tak tahu sejarah!kau orang ingat keluarga kau orang mulia sangat ke sampai menghina keluarga wan yang banyak jasanya di pahang ni.

untuk pengetahuan kau orang yang buta sejarah,orang di sekitar daerah jerantut ni dahulunya adalah manusia animisme(penyembah pokok,batu dn lain2).

makanan dia orang dahulunya habat sangat.biawak lah makanan kegemaran.

maka ketika itulah almarhum imam perang engku khatib @ engku wan endut dengan bantuan imam daud pulau tawar berjaya mengislamkan melayu2 yang ada di kawasan jerantut yang luas ini.

tapi kalau dah dasar manusia yang tak tahu mengenang budi memang tak mengenang budi tu lah.

inilah akibatnya keturunan pemakan biawak seperti anon2 penderhaka yang di ketuai mat lan hipokrit.

cakap besar berdegar2.lan set,basri kerbau balau,mat pian,dan sewaktu dengannya sudah berangan2 nampaknya!

usin gampang said...

usin malaun memulakan kempen biadap menyokong mat lan.nampak sangat dah terdesak berkempen secara sihat beralih berkempen menghina orang lain.

maka terpaksalah orang yang di hina mempertahankan diri.

aku lihat dan teliti secara mendalam kebanyakan yang komen menghina orang ni adalah orang jantut hilir,yang akan hilir semuanya pada 19 hb. nanti.

bayangkan ketamakan orang jerantut hilir.kerana tamak haloba inilah mereka sanggup kempen menghina dan memburukkan orang lain.

orang lai pun pandai juga bukak buruk kau orang yang sangat ramai orang tahu di jerantut ini.

tamak tapi bodoh.peti undi kalah boleh jadi yb.

sukri peti undi kalah.mat lan peti undi kalah teruk.

peti undi jerantut hilir kalah hampif semua tapi tak sedar diri kebulur semua jawatan.

KB-mat lan
tkb-sukri munafik
nkb- mat jaafar

ketua wanita- wok kelabu vs wok kelabu taik anjing siti hajar.

ketua puteri-syafinas vs jamilah jaafar.

ajk 3 sayap 65% calon jerantut hilir.

begitu juga ajk bahagian,calon jerantut hilir yang sangat lemah bersepah2 bertanding.

ugut nak tutup umno kalau puak ku lan menang sangat menggelikan hati..siapa yang bantu yb jerantut menang kalau bukan orang tembeling,felda dan damak cheka.

jadi nak heran apa?kalau mat lan menang pun puak ni tak boleh membantu umno pun!mat lan terpaksa menyembah orang tembeling dan orang felda serta orang damak cheka bagi membantu dia menang pru akan datang!ugutan taik babi namanya.memang sah dia undi pembangkang tapim umno tetap bertahan keran majoriti ahlinya adalah pejuang umno tulen bukan macam puak jerantut hilir yang hanya nak jawatan kerana kepentingan diri saja.

barisan ku lan merangkumi dun2 yang ada di jerantut.mengagih2kan secara adil.macam mana anon2 bodoh ni mengira rating undi mat lan menang kalau hanya bergantung harap kepada pengundi jerantut hilir yang hanya 49 orang!bayangkan undi hanya ada 49 orang nak menguasai bahagian.tak reti matematik rupanya mat pian,lan set,dan halim masan ni. 19 hb nanti baru lah dia orang ni berkejar ke kelas matematik.

Anonymous said...

mmmmmmmmammmmammmammmam

llllaky HNZkzZ hZ mAZZGZ qazbkzZn

kkklllxxxxxxxkkakmamoa,a,,a
,,,,a,,,,a,kanabavam,aloola

HZYZQabzuzHDUU HIDXLCSYB ZGCFZNA XNX

pELIR BUTOH KONEK , ALL THE SAMA INSPIRATIN AND GOAL... WHAT?

Anonymous said...

ape yang kau cakap tu bahalol.mungkin pelir x besunat agaknye hahahahh.....hidup hj lan..