Aku Suka...Ku Lan Aku Suka...Wan Amizan...Aku Suka Nazri Ngah



Aku Suka Ku Lan

Aku Suka Wan Amizan

Aku Suka Nazri Ngah

Aku Suka....

Ayuh penyokong-penyokong semua kita santai dengar lagu Aku Suka...Dewi Persik

Comments

kg serama said…
ini semua dunia UMNGOK bkn nak memikirkan masalah rakyat yang hidup berkeluarga masih duduk rumah mak ayah..taraf hidup semakin tinggi dan barang keperluaan semakin mahal..ni semua keja org umngok nak berhibur aje...
Anonymous said…
Relax lah bro Kg Serama...sekali sekala santai...
kg serama said…
bkn apa itulah kehidupan sebenar dia orang hiburan jd makanan..masalah rakyat wajib dibela..
Anonymous said…
Aku suka hj lan!
Anonymous said…
aku suka juga la,bukan awak aje hihihi...
malaun said…
sibahlol usin gampang dgn wan zuri aje yang suka tengku lan dgn dompok..dah jilat bontot dompok mana nak lepas hahaha...
Anonymous said…
mati hidup balik aku tak sokong

Popular posts from this blog

Cerita "Orang Liar" Pahang

Ahli Parlimen Raub Hina Orang Pekan Berpolitik Macam Orang Asli. Kenapa Tidak Kata Orang Raub Pun Sama?!!!

Badak Pahang Terakhir