Nuffnang Ads

Pages

Tuesday, October 15, 2013

Program Korban Perdana DUN Tahan di Kg Labu

Program Korban Perdana DUN Tahan di Kg Labu. 10 ekor lembu tumbang. Terima kasih Dato' Wan Amizan Wan Razak ADUN Tahan.

6 comments:

Anonymous said...

umno jrntut dh rosak teruk.aku pun dh jelak dngn umno ni.. dah la peringkat pemuda rmai kaki mnum, syabu. bodo xde wawasan..cmne la nk jd pmimpin..Ya Allah ko slmtkn lah UMNO jrntut dr dikausai oleh org2 berkepentingn spti dompok dan hj nazri.

Anonymous said...

ye ke ramai pemuda begitu? tak baik main tuduh tanpa bukti. Ya Allah, berilah petunjuk dan hidayah kepada kaki2 fitnah ini.. amenn

Anonymous said...

fitnah menda ke?dah jelas kawan pemuda yang cerita,taik judi taik syabu,taik arak dari ketua pemuda sampai ke ajk,ada 2 org je yang x terlibat dengan menda haram tu,yang lain sapu bersih semua terlibat,menda nye kepala yang bersara itu lah kerjanye,sampai ke anak buah turut mengikut sampai hari ni,tak payah nak tonjolkan bukti,satu jerantut dah tau cuma kecuali tengku lan....

usin gampang said...

kau dah kalah diam aje,jangan meroyanlah bodoh!kaki fitnah macam kau lagi teruk pekertinya.orang yang berakhlak baik tak buat kerja macam kau ni!

Anonymous said...

tak salah kita "korbankan" KuLan kali ni...
saya suka
AP sbg KB
domponk sbg TKB

: t4 tak dilantik lg

usin gampang korek jubor tengku lan said...

korbankan dua2 sekali...dompok dengan tengku lan mereka nie memimpin utk kekayaan sendiri aje bkn nak memikirkan masalah rakyat pon..dulu masa diberi peluang duduk KL joli sana sini..dompok merampas tanah rakyat sana sini mcm mana nak jd pemimpin..aku rasa kalau tengku lan dgn dompok kalah dah tentu usin gampang meroyan dan sasau lepas tu blh bekawan dgn rambo seluar koyak..aku kenal usin gampang ni dia pensyarah uitm tp sijil beli mcm dompok..