Nuffnang Ads

Pages

Wednesday, June 1, 2011

WZWH Akan Bersihkan UMNO Bahagian Jerantut Sesuci Kain Putih!


Ahli-ahli UMNO Bahagian Jerantut sering merungut. Di kedai kopi riuh orang UMNO bercakap. Bloggers tersohor Jerantut terutama Suara Prihatin UMNO Jerantut (SPU) dan Urag Drrulug (UD) juga Braveheart secara terus terang telah mengkritik UMNO Jerantut.

Bila WZWH dan SPU serta UD juga Braveheart senada bahasa politiknya, sama bahasa, sama maksud, sama matlamat maka jangan ambil mudah mesej bloggers Jerantut-UMNO Bahagian Jerantut akan dibersihkan sesuci kain putih.

Kalau mahu tahu isu-isu UMNO Jerantut yang disentuh baca SPU dan baca juga Urag Drrulug serta baca Braveheart.

WZWH sudah nampak formulanya...isu-isu UMNO Jerantut yang disentuh oleh SPU, Urag Drrulug dan Braveheart  boleh diselesaikan sebelum PRU 13.

Persefahaman sudah dicapai. Tapi WZWH tidak boleh nyatakan sekarang. WZWH berjanji UMNO Bahagian Jerantut akan bersih sesuci kain putih sebelum menjelang PRU 13.

Kepada "orang keliling di lubuk UMNO" masa anda semua bebas melakukan apa saja sudah tamat. Anda semua akan dibersihkan bila pengurusan UMNO baru mengambilalih.

Tanda cakap WZWH ini. Kita akan bawa budaya baru pengurusan UMNO ke arah UMNO Jerantut yang cemerlang.

15 comments:

Anonymous said...

Haa..haaa..haaa besor nyer cita-cita ong yekkkk...diri sendiri x terurus nikan pulok nak bersihkan BAHAGIAN......sedor laaa diri.....hebat sangat kerr awk nieee.....tuihhhhhhhh

Anak Kuala said...

setidak-tidaknya wzwh ada keinginan untuk membersihkannya sedangkan orang lai hanya ada keinginan untuk memusnahkannya....mana lebih baik antara dua ini?

Anonymous said...

Ternyata Anon June 2, 2011 9:23 AM adalah dari golongan pemusnah itu..

Anonymous said...

org yg syok sendiri jer rasa layak membersihkan org lain, anwar dulu ckp mcm tu, nk berskh umno dari dlm,smrg apa jdi

Anonymous said...

jangan undi cikgu pian. dia banyak main kolam. hj nazri jalan. dr shukri jalan. pastikan undi g7 jgn bagi cikgu pian. dia sebenar dalang dlm umno. berpura2 jaga UMNO. tapi hampas. lebih kurang siti hajar. 2x5 melet.undi cikgu pian serupa mengundi dompok juga, perompak.

Anonymous said...

atoiiiii anom 4:27pm

cuber auk bagi nama2 yg layak utk G7 utk thun nie kalau auk handal sangat,,,.........rsenyer cgu pian xder masalah..yg lain yg auk sebut tu kaweh setuju..xpayah bagi undi...bgi peluang kerr org muda pulop lohhhhh.....

Anonymous said...

ABANG BU ABU SATU BATU? KAPEL KAK KEY TULAH! HEHEHE

Anonymous said...

sudah lah cikgu pian, awk yg bagi komen tu. 5.35pm. aqu taw sgt. jgn harap lh nak menang. pukimak cikgu pian. jga umno konon. dengki dgn org kuat. kerja je di ppd tu. jgn makan duit pulok kat ppd tu.

Anonymous said...

cikgu pian baca tu..tu suara akar umbi tu..
HIDUP UMNO!!

Anonymous said...

lu sapa nk kutuk cikgu pian....kalau berani tanding g7..kalau menang

Anonymous said...

butuh lah cikgu pian,main banyak kolam. jgn harap aku nak bagi undi. penjilat jubo dompok. lebih kurang wan zuriq juga.kita tgk 5hb ni menang ke dak? aku nak bagi undi aku ke wok keling.hehehe.....

Anonymous said...

anon 12:30am, lu sapa maa, sekolah entah sampai derjah enam jer berlagak kata perwakilan, peggi dah pooaraaahhhhhhhh, ornan nak berpolitik awak berpolitik, orang tak sumbat buntut tu dengan rm marah, susah berkira dengan orang bodor terlampau ne...

Anonymous said...

CIKGU PIAN MARAH TU.
wooooowwwwwww

Anonymous said...

cikgu pian menang undi tertinggi bro...lu apa celite..lain kali kalau nak pancas,pancas la betul2 ini tidak terdengkor2 kat sini je mcm puki!! baik jilat jubur lembu la

Anonymous said...

SUBHANALLAH!!! macam ni ke ayat org tua n ayat org UMNO???sume mencarut, sume nak jatuhkan same sendiri...UMNO kalah bukan sebb PEMBANGKANG kuat tp sebb UMNO yg lemah...org UMNO yg bukak pekong UMNO sendiri...