Saturday, June 25, 2011

BERSIH 3.0 : Rakyat Perlu Desak Anwar Letak Jawatan! Ambiga Bersihkan Anwar Dulu!

Gambar ihsan  AIDC.

Jika Ambiga Sreenevasan Pengerusi BERSIH 2.0 mahu politik Malaysia betul-betul bersih maka satu lagi perhimpunan BERSIH 3.0 perlu diadakan mendesak Anwar Ibrahim meletakkan segala jawatannya selepas dua pakar dari Amerika Syarikat mengesahkan lelaki dalam klip video seks yang ditayangkan oleh trio Datuk T menyerupai Ketua Pembangkang itu.

Pakar itu mengesahkan rakaman video seks adalah tulin dan tidak ada "tampering" atau "superimpose". Video seks itu membuktikan pelakon itu adalah 99.99% adalah Anwar Ibrahim! Kamera CCTV hotel turut membuktikan Anwar dan Datuk Eskay berada di lobi hotel ketika tarikh rakaman.

Anwar wajib letak semua jawatan tanpa dolak-dalih, tiada putar belit, dan tiada bohong lagi atau orang Jerantut kata "pungkar". Maka Anwar perlu secara bermaruah demi Pakatan Rakyat meletak jawatan berikut:
  • Ahli Parlimen Permatang Pauh
  • Ketua Pembangkang
  • Ketua Umum Penasihat PKR
  • Penasihat Ekonomi Selangor
Anwar harus hentikan sandiwara dan lakonan jijik serta kotor ini. Hentikan mengheret dan memperkudakan para ulama PAS dan dunia. "Anwar Ibrahim harus bertaubat" meminjam kata Karpal Singh. Cucilah diri, bersihlah diri seperti kata Ambiga Sreenevasan Pengerusi BERSIH 2.0!

Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin. Apatah lagi menjadi Perdana Menteri Malaysia sebuah negara Islam. Contohilah ahli politik di AS, Turki, United Kingdom, Indonesia bila ramai golongan pemimpin dan ahli politik meletak jawatan ekoran terlibat dengan skandal sex.

Pembuktian saintifik DNA, klip video dan sumpah laknat cara Islam tidak membolehkan Anwar meletak jawatan bahkan menyalahkan kerajaan dan semua orang. Orang kafir di luar negara pun lebih tinggi maruah dan nilai diri serta prinsip mereka.

Ada sebab mengapa Allah SWT tidak menunaikan dan memakbulkan hajat Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia walaupun satu langkah lagi (ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri) kerana rakyat Malaysia kini dapat mengetahui hikmah-hikmahNya.

2 comments:

Anonymous said...

zurik,

Apa kurang nya..........orang itu...apa tak di buat nya....tapi tetap ikut.......kerana apa.
Ingat Kiyosaki kata duit adalah syaitan .... akuntan tak praktis tahu ke...

Anonymous said...

Jgn jadi bodoh...ya. hanya polis Umno dan TPR Umno sahaja yg dakwa org dlm video tu Anwar.

Kalau betul Anwar...kau suruh Gani Patail dakwa Anwar dibawah sek.377 Kanun Keseksaan kerana kesalahan melakukan oral sek. Dan suruh juga dakwa Anwar dibawah sek, 192 KK kerana buat lapuran palsu. Bolih orang America tu datang dan beri keterangan. Tengok expert tak expert.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024