Wednesday, June 29, 2011

Kerajaan Dan Rakyat Malaysia Perlu Saman Ambiga!


Ambiga Sreenevasan adalah dajal baru politik Malaysia yang dicipta oleh kuasa besar untuk membantu pemimpin peliwat memporakperanda politik, ekonomi dan sosial Malaysia.

Ambiga merasakan beliau secara tiba-tiba adalah tokoh demokrasi negara. Segala yang dibuat oleh bapa-bapa negara dan Perdana Menteri-Perdana Menteri Malaysia adalah sia-sia dan tidak baik selama 54 tahun memimpin negara.

Hanya Bersih 2.0 kononnya Malaysia disahkan negara demokrasi dengan PRU yang bersih! Ambiga..."you really insult rakyat Malaysia intelligent! Bersih menggunakan demokrasi untuk membunuh demokrasi.

Bersih adalah kumpulan minoriti cuba melancarkan satu "mob" bila demokrasi gagal maka revolusi dan demo jalanan adalah penyelesaiannya.

Tidak cukup dengan itu imej negara mahu dicalar dengan menggambar kepada seluruh dunia bila serentak demo Bersih diadakan di ibukota seluruh dunia.

Bersih mahu dunia menyoal kecermelangan kestabilan politik Malaysia yang diurus dengan baik. Bersih mahu Malaysia diketawakan. Bersih mahu dunia memperlekehkan Perdana Menteri Malaysia dan YDP Agong.

Bersih juga mensabotaj ekonomi Malaysia. Pelancung luar negara bimbang mahu datang Malaysia. Betapa rugi persatuan pemandu pelancung dan hotel-hotel dan servis berkaitan.

Bersih juga akan merugikan ekonomi pemandu-pemandu teksi, penjaja-penjaja kecil, pekedai-pekedai, pengusaha restauran, dan ekonomi ibukota.

Bersih akan menyebabkan ketidakselesaan trafik bila jalanraya penuh sesak dan halangan sekatan polis untuk menghalang perhimpunan haram.

Ada kemungkinan kelab-kelab bolasepak EPL England seperti Arsenal, Chelsea, dan Liverpool akan membatalkan perlawanan persahabatan dengan pasukan bolasepak Malaysia pada bulan Julai ini jika sekiranya mereka merasakan Kuala Lumpur tidak selamat kepada pemain-pemain mereka yang bernilai beratus juta pound Sterling.

Bersih telah mengakibatkan lebih 2000 laporan polis telah dibuat oleh berbagai individu, pertubuhan, persatuan dan NGO Malaysia. Tidak pernah berlaku dalam sejarah Malaysia bila banyak laporan polis menentang satu perhimpunan.

Ambiga secara sedar atau tidak telah membiarkan Bersih 2.0 digunakan oleh Pakatan Rakyat untuk mengekalkan momentum rakyat menyokong pembangkang. Bersih digunakan untuk menghasut rakyat supaya membenci kerajaan BN.

Pemimpin Pakatan Rakyat adalah "pondan-pondan politik" bila bersembunyi di belakang Ambiga!

Yang sangat WZWH risau bila perhimpunan haram Bersih 2.0 ini sekiranya berjaya diadakan jika tidak terkawal akan ada unsur-unsur khianat, sabotaj, provokasi melampau melibatkan beberapa parti yang boleh menyebabkan pertempuran, pertumpahan darah, kematian kepada peserta dan antara kaum-kaum serta kerosakan harta benda.

Jika Kuala Lumpur dan bandar-bandar besar seluruh negara bermandi darah dengan rusuhan parti politik dan perkauman maka negara akan jadi kacau bilau memudahkan pengaruh asing datang campur tangan. Kita telah melihat campur tangan asing berlaku kepada banyak negara kini.

Maka dengan itu jika KDN tidak sanggup mengISAkan Ambiga, WZWH mahu Kerajaan dan Rakyat Malaysia perlu menyaman Ambiga penganjur rally haram BERSIH 2.0 kerana hanya peguam yang faham bahasa dan mesej undang-undang kononnya!

Kerajaan BN dan rakyat serta komuniti korporat Malaysia yang patriotik perlu jangan berurusan apa-apa baik politik, ekonomi, dan sosial dengan Ambiga Sreenevasan. Ambiga dan kelompoknya perlu disisihkan dari masyarakat. Tarik balik bintang darjah kebesaran kepada Ambiga. Kerajaan jangan teragak-agak untuk menarik taraf kerakyatan Ambiga.

Seorang rakyat Malaysia yang khianat perlu dinyahkan untuk menyelamat berjuta-juta rakyat Malaysia yang lain.

6 comments:

Anonymous said...

takkan nak buta perhimpunan pun kena label macam macam. Fitnah, tanpa bukti walau sebesar atom. janganlah cuba bikin GEMPAQ untuk menakutnakutkan rakyat. Di Amerika, Eropah, orang berarak setiap hari, tak ada problem. Yg dikhuatiri ialah special branch dan puak pengacau yg masuk menyamar sebagai peserta perarakan, tetapi menimbulkan huru hara. Senang cakap, mereka ini bak musang berbulu ayam.

sri hartamas

anak melayu melaya said...

owh! kalau gitu anon diatas dicadangkan berpindah ke eropah atau amerika dan bawak anak bini serta kucing anjing sekali, berambus lagi bagus, mampos pun lagi bagus

Anonymous said...

sri hartamas,
puki mak lu la

Anonymous said...

sri hartamas,
puki mak lu la

Anonymous said...

zurik, muka ambiga mcm muka mak mentua ong la!

Anonymous said...

Salam tuan WZWH & Sema2...,

Kerajaan Dan Rakyat Malaysia Perlu Saman Ambiga!

Sri hartamas tak perlulah gunakan nama tsbt. Jika disaman susah nanti. Guna jenama ternama tsbt hanya akan merosakkan imej sri hartamas. Tutup perniagaan. Kacau bilau nanti. Apa yg ko merepek sampai ko sebut special branch sebagai pengacau. Ko perlu tutup mulut ko. Ko pernah ke kena ISA. Ko nak boleh cuba. Aku tabek special branch sebagai benteng terakhir penyelamat negara... Ambiga tak kena saman ko pula yang ...

Pang5 Banir, ingatkan jangan guna nama2 tersebut sebarangan.

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024