Nuffnang Ads

Pages

Saturday, June 15, 2013

Dangdut Kempen Politik Calon Jakarta...

8 comments:

mulut jahat said...

umno ni dah gilaa dibuat di wzwh...sumbat dalam reban kambing karang baru tau.

lbk.k.tahan said...

jom sokong pas,tgk aku sokong pas makin bayak kerja majlis daerah aku dapat sbb aku x sokong umno...ada apa pada yb2 umno..no power.
sokong umno ni bodoh aje.
bawak DO main puki janda dapat la kije.

Anonymous said...

Sapa kah pemilik blog lbk ini ...

Donclub Jerantut said...

Www.donclubjerantut.blogspot.com/donclub

Anonymous said...

jgn menuduh anon di atas........lbk raakan niaga DO,takkan statement mcm itu dia nak tuis,cukup lah rakan rakan lepak serumah je yang tau perangai - perangai sumbang tu

78 said...

sokong

Anonymous said...

INI AAA WA LASA KALAU BUKAN ITU BUDAK GEMUK GEMUK ITAM CELITA MESETI ITU BUDAK ISAP SABU CELITE SAMA OLANG ITU DO PUNYA PELANGAI

Anonymous said...

karaoke dengan kedai urut dah jadi tempat riadah untuk diaorg ni,mcmana orang jerantut nak hormat,plz la jgn berselinung dgn jubah tiap malam,cemon la cemon la wei...hormat sikit orang jerantut ni

anti hipokrik