Friday, February 10, 2012

DUN Damak : The Only One And Only YB Dato' Lau Lee


Baik di sabak kenduri bersama kaum ibu hingga ke kubur itulah YB Dato' Lau Lee ADUN pemimpin rakyat sejati DUN Damak.


DUN Damak itu BN beri MCA bertanding. YB Dato' Lau Lee ADUN Damak sejak PRU 1995. Sudah 4 penggal.

WZWH masih ingat lagi pada kempen PRU 1995 sewaktu kempen begitu hebat di Jerantut. 6 helikopter turun padang silih berganti di padang, ketika itu Anwar Ibrahim TPM masih dalam UMNO memperkenalkan calon yang kecil rendah iaitu Lau Lee kepada orangramai sambil bercakap Mandarin.

Seorang guru sebelum aktif politik, Lau Lee adalah wakil rakyat yang paling kuat kerja di Jerantut. Banyak program dibuat oleh beliau. Lau Lee disenangi oleh pengundi-pengundi di DUN Damak.

Mudah kalau nak jemput Lau Lee datang ke majlis, janji beri mesej kepada beliau. Lau Lee tidak pernah menghampakan majlis yang dibuat oleh orang DUN Damak.

Kepada 9000 pengundi Cina Jerantut, Lau Lee adalah aset orang Cina Jerantut. Lau Lee juga disayangi oleh masyarakat Melayu DUN Damak.

WZWH percaya jika Lau Lee bertanding dan 9000 pengundi Cina solid menyokong Lau Lee, WZWH pasti jawatan EXCO Pahang perlu diberi kepada Lau Lee sebagai penghormatan dan pengiktirafan kepada beliau.

WZWH sanggup lobi Lau Lee jadi EXCO Pahang. 9000 pengundi Cina bukan sahaja perlu menyokong Lau Lee dalam PRU 13 nanti tapi perlu juga menyokong calon BN parlimen Jerantut.

Sekarang PM kita adalah Ah Jib Goh seorang PM yang memahami kehendak rakyat berbilang bangsa apalagi rakyat Pahang.

Untuk itu WZWH harap kerjasama Dewan Perniagaan Cina, NGO-NGO Cina dan pemimpin-pemimpin korporat Cina Jerantut yang dipimpin oleh beberapa orang itu sekali ini tunjuklah satu hati dan muafakat untuk PM Ah Jib Goh kita.

Anda semua punya pengaruh yang kuat dalam masyarakat Cina Jerantut. WZWH akan jumpa anda semua nanti....


Pemimpin 1Malaysia Jerantut.

15 comments:

Anonymous said...

Cina habis lari ke DAP. semua mahu cikgu koh. PRU lepas pun lau lee bertahan kerana undi melayu.

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Itu zaman Paklah
Sekarang zaman Najib @ Ah Jib Goh
Lau lee ada pengikut
Lim Ah Chap ada pengikut
Gor Sing Kar ada pengikut
Kenali NGO-NGO Cina
Kena jumpa taiko-taiko kongsi
Ada kuncinya mahu tarik undi Cina.
Ada rahsianya....

Anonymous said...

Bodoh betul WZWH ne, Letakan Nama PM, Nama Cina, PUKIMAK PUNYA WAN ZAMZURI BIN WAN HASENAN. MAMPOS LAH PUAK AWAK....

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Anon 8:38,
DS Najib ada facebook untuk pembaca Cina bernama Ah Jib Goh bermaksud Abang Najib. Orang Cina tahu facebook ini. Anon kena ada pengetahuan am sikitlah ekekekekekekke....

Anonymous said...

Taniahhh kepada YB Lau Leee kerana rajin bekerja ini boleh di lihat menerusi FB beliau....FB Wan Mizan ader laa cikit2 byok nk nujuk die byak RM bersama keluarga..lah..kete idaman lohh...sdah laaaa jgan nak nujuk aok kaya..mati xbawokk semuaa tuuu....yg awk mukor tuuu yg bwok spai ke matiiii.....tuiiiii...FB Dr sukri pun seruperr....tuuu lohh YB Melayuuuu....masa pemilihan dan mengundi merayu2.....bodoh dan xsedar diri punya Melayu...anda adalah pengikanat kepada bangsa dan negaraaa yg sebenar nyerrrrr........

Anonymous said...

anak melayu kg baru dapat GPA 4.0 didalam peperiksaan UPSI di peringkat masters

isteri beliau mendapat GPA 3.83 di peperiksaan yang sama

tahniah kepada kedua2 mereka

ajk pemuda umno said...

wzwh ni.. die ni nak jadi calon sebenarnya..org memang tak suka ke wzwh dan wan Amizan ni dah.. diorg suka buat cerita sekarang.. Wan Amizan tak berubah perangai cakap dia berbincang dengan najib pasal bajet pilihan raya. bodoh betul la. tak payah layan sangat budak 2 ekor ni. diorang nak habiskan harta rakyat je!

Anonymous said...

WZWH nak tanding parlimen ke dun?

Anonymous said...

Jgn citer pasal zaman purba ker batu ker moden. Zaman pra sejarah telah berlalu, sekarang kena kaji sejarah dan buat sejarah baru. Supaya anak2 bangsa sekarang tahu apakah sejarah itu sebenarnya. Jangan diputar belitkan. Setakat buat cerita, itu adalah dongeng adalah fahaman sendiri jer. Banyak sejarah dan kesah benar mengenai pembangunan Jerantut, biar rakyat tahu, tapi mesti berlandaskan fakta. Jngn buat cerita rekaan yang hanya bagi sedang orang dengar....

Anonymous said...

ekekekekekek... apa wzwh, itu dia dalam wall lain, bukan dalam wall awak yang Bodoh ne, kerja awak bukan nak menaikan UMNO, awak nak mampos ke UMNO, bodoh2... ekekekekekek

Anonymous said...

Ong punya blog ne, berapa puntung sangat mengikutnya....WZWH, baik ong tutup aje blog ong ne... malu kah, dgn penduduk jtut.Perosok UMNO...

Anonymous said...

Elok lah Lau Lee dipilih terus jadi wakil rakyat. Org Melayu ni matanya banyak rabun terutama org UMNO. Kan tanah dah banyak dihabiskan Lau Lee.
Lepas puak2 UMNO termasuk yg dikatakan cerdik ni, tak habis2 nak mancing undi dengan katanya "LAU LEE akan jadi EXCO dan KU LAN Akan jadi MENTERI PENUH" Kalau nak tipu pun carila idea lain pulak. Ini idea 2 kali PRU dah.

AKU YANG HEPPI said...

ZURI,SERONOK BETUL BACA BLOG AWAK.DARI SINI SAYA TAHU SETAKAT MANA PEMIKIRAN PEMBACA BLOG DI JERANTUT.BANYAK YANG HAMPEH DARI YANG BIJAK.KESIAN MAK BAPAK DIA ORANG DAPAT ANAK CETEK AKAL!!

wan deraman said...

Kesian zurik.. puas reka cerita tapi takde org nak percaye..hahahaha bodo.. belajartinggi2 tapi kena bodo dek wan mizan je.. kesian2..

Anonymous said...

Kesian punaisiat Jantet nih, kafir tu ziarah tanah kubur, kuluk talak putung mandi wajib belum lagi tapi sutah sampai atas kubur urang Asalam ka. Haiyyah. Matlama telah menghalalkan cara...

EKSPEDISI MAHKOTA Mudik Sungai Pahang 2024