Nuffnang Ads

Pages

Thursday, February 9, 2012

Yohanis Ahmad Calon Anak Peneroka PAS Hebat DUN Pulau Tawar PRU 13 Masyaallah!

WZWH mahu beri peringatan kepada AJK UMNO Bahagian Jerantut dan AJK Wanita UMNO Jerantut yang berminat bertanding di DUN Pulau Tawar  seramai 10 calon itu supaya bersedia dan buat kerja turun padang. Jika terpilih nanti mudah buat kerja.

Lawan UMNO ialah Yohanis Ahmad calon anak peneroka PAS hebat masyaallah! Bagus gerak kerjanya. 

Yohanis bin Ahmad adalah Ketua Pemuda PAS Jerantut, berumur 30an. Yohanis ini anak jati Pulau Tawar, Kampung Kedondong kelulusan Universiti Azhar, Mesir dan berkerja di firma guaman. Ayah beliau peneroka Felda Kota Gelanggi 1 bererti Yohanis adalah anak peneroka. Yohanis juga Pengerusi ANAK Peneroka Pahang.

Saksikan gerakerja politik dan sosial Yohanis Ahmad...


WZWH harap bakal calon-calon potensi UMNO ambil iktibar dan pengajaran dari Yohanis Ahmad calon muda PAS DUN Pulau Tawar PRU 13 ini. Jangan ambil mudah lawan sudah lama buat kerja.

Di DUN Pulau Tawar penambahan pengundi muda semakin bertambah dan akan mencorakkan pola undi. Pengundi muda dan tua boleh tertawan dengan personaliti bakal calon PAS ini.

Kalau Yohanis Ahmad bertanding parlimen Jerantut pun boleh buat ramai pengundi muda terpikat.

21 comments:

Anonymous said...

Baguslah begiktu weh. Aok kenek kejek kuat2 lagik ah!!!. Kas ngan kengkawan tetap meenyukong oghang yang benar nak meenolong ke komeh hok nak kan petulongan dengan hok oghang yang ader kuasak. Bukan seghopa belah demek tuh nok nyer ngambuik abish2 hok patutnyerk komeh dapat....

Anonymous said...

Najib bagi RM500.00, Yohanis up skit RM501.00. Habisla BN...

Anonymous said...

FROM KUALA GUSAI....

JAGAAAA.... dema urag UMNO dan urag BN. JANGAN TIDORRR AJE..... Tu DUN Pulau Tawar, Dun Tahan Sape pulok calon dari PAS?.Rata-rata urag Pas Dun Tahan dah tau dah calonnya. Calon ni dah bergerak dari masjid ke sebuah masjid pada setiap ari Jumaat.Sembahyang Jumat dengan ahli khariah setiap masjid di Dun Tahan.Gun Urang UMNO/BN buat apa?
Untuk makluman urang UMNO/BN,calon PAS urag Feri.Ayahnya urang Kg.Mogol Ulu Tembeling.Katanya anak sedara Dato Sharif.

WZWH (Wan Zamzuri bin Wan Hasenan AMP) said...

Terima kasih maklumat yang baik dari anon-anon semua.

Anonymous said...

Pas mnE Ada duet nk Bg rm501...haha jnji dulu pn xtrtunai.....haha

Anonymous said...

Sape 10calon yg wan ZURIK mksudkn nk btnding tiket umno itu??mnarik gak mklumat ini....

Anonymous said...

Sape 10calon yg wan ZURIK mksudkn nk btnding tiket umno itu??mnarik gak mklumat ini....

Anonymous said...

PAS mana ada duit nak bagi kat org...
PAS minta duit adalah... sedekah/derma masa ceramah.. tak mcm umno... hadir dengar ceramah dapat duit...

Tapi apa yg nyata...bila pakatan dapat kuasa nanti... hasil dari pembasmian ketirisan wang rakyat akibat rasuah, kroni dan songlap... rakyat pahang akan mendapat faedah yg sama seperti rakyat selangor,Penang,kedah dan kelantan dapat.. insyaAllah..

Anonymous said...

Yohanis hanya menumpukan kempen di kawasan Felda yang sangat familiar bagi beliau dan wujud pakatan beliau dengan Mohamad Wahid (bekas calon PAS DUN Pulau Tawar) yang juga bapa saudara beliau yang menjaga peti2 undi kampung tradisional dalam DUN Pulau Tawar.

Anonymous said...

WZ patut jadi calon dun tahan.

Jiwa Islam said...

Yohanis memang berbakat...Pernah jadi schoolmate Kat Kuliah Sultan Abu Bakar dulu....

Anonymous said...

Baguslah kalau macam tu..ni nak beritahu orang UMNO...Pas dah lama buat kerja amal..Pada bulan Disember dulu ..pas cawangan Kg. Lada dan Pulau Mansok buat program beri beg sekolah setiap rumah anak yang ada bersekolah. Anak dapat 3A ke atas UPSR siap dapat duit lagi.Anak kas pun dapat..bila kas pergi ke markas Pas Pulau Mansok hari tu ramai juga yang datang...

Anonymous said...

KEBODOHAN UMNO MEYAKINKAN PR MENANG MUDAH DI JERANTUT


Melihat pergolakan yang terjadi di antara pemimpin-pemimpin umno di Jerantut Jpost tersenyum melihat akan kebodohan yang menimpa umno di Jerantut ini.
Jpost sekali lagi ingin memberi jawapan yang sangat mudah kepada rakyat di Jerantut.
Siapa yang perlu dipilih sebagai pemimpin kita?

secara ringkas mudah dan tepat:
1) Pemimpin yang bersih.

2) Pemimpin Yang Adil

3) Pemimpin yang Amanah.

cukup 3 kriteria setakat ini sahaja yang sudah dapat kita simpulkan bahawa tiada seorang pun dikalangan mereka yang mempunyai sifat yang telah Jpost nyatakan di atas.

3 Kriteria pemimpin yang perlu ditolak oleh rakyat Jerantut.

1) Mengaut kentungan berjuta-juta ringgit keatas hasil bumi rakyat untuk kepentingan sendiri. Dalam erti kata lain "Tidak Amanah".

2) Menjaga kepentingan golongan tertentu sahaja dengan menafikan hak rakyat. Dalam bahasa muda "Tidak Adil"

3) Terlibat dengan skandal rasuah dan penyalahgunaan kuasa atau maksud lain "Pemimpin Yang Tidak Bersih"

Hujahnya: Kenapa Jpost hanya senaraikan 3 kateria sahaja? sah-sah kalau nak senaraikan 10 Kriteria Pemimpin yang baik, satu pun tidak lekat kepada pemimpin umno Jerantut.

Persoalannya mengapa? Jawapan mudah ini boleh didapati di kedai-kedai kopi, di mesyuarat-mesyuarat kampung2 dan di pasar-pasar malam pun ada. Pergilah tanya sendiri dengan rakyat.

Cukuplah rakyat diperbodohkan selama ini oleh pemimpin yang korupsi ini. Janganlah kita sekali lagi diperdaya oleh kerakusan mereka yang hanya pandai mengukir kata manis namun sebaliknya pahit untuk kita telannya.

Mereka hanya pandai berbicara dipentas-pentas majlis dengan melemparkan janji-janji kosong yang menghayalkan anak-anak semut dan kalkatu-kalkatu yang berterbangan.

Kepada puak2 umno tunggu jpost akan mendedahkan secara lebih terperinci lagi di post yang berikutnya..
-perangai buruk pemimpin umno & Barisan Nasional
-penipuan dan janji kosong
- Ota @ belit yang berleluasa
-Kroninisme yang semakin parah
dan banyak lagi..

Allahu Akbar!!!
Dicatat oleh PR JERANTUT di 2:23 PTG

Anonymous said...

KEBODOHAN UMNO MEYAKINKAN PR MENANG MUDAH DI JERANTUT


Melihat pergolakan yang terjadi di antara pemimpin-pemimpin umno di Jerantut Jpost tersenyum melihat akan kebodohan yang menimpa umno di Jerantut ini.
Jpost sekali lagi ingin memberi jawapan yang sangat mudah kepada rakyat di Jerantut.
Siapa yang perlu dipilih sebagai pemimpin kita?

secara ringkas mudah dan tepat:
1) Pemimpin yang bersih.

2) Pemimpin Yang Adil

3) Pemimpin yang Amanah.

cukup 3 kriteria setakat ini sahaja yang sudah dapat kita simpulkan bahawa tiada seorang pun dikalangan mereka yang mempunyai sifat yang telah Jpost nyatakan di atas.

3 Kriteria pemimpin yang perlu ditolak oleh rakyat Jerantut.

1) Mengaut kentungan berjuta-juta ringgit keatas hasil bumi rakyat untuk kepentingan sendiri. Dalam erti kata lain "Tidak Amanah".

2) Menjaga kepentingan golongan tertentu sahaja dengan menafikan hak rakyat. Dalam bahasa muda "Tidak Adil"

3) Terlibat dengan skandal rasuah dan penyalahgunaan kuasa atau maksud lain "Pemimpin Yang Tidak Bersih"

Hujahnya: Kenapa Jpost hanya senaraikan 3 kateria sahaja? sah-sah kalau nak senaraikan 10 Kriteria Pemimpin yang baik, satu pun tidak lekat kepada pemimpin umno Jerantut.

Persoalannya mengapa? Jawapan mudah ini boleh didapati di kedai-kedai kopi, di mesyuarat-mesyuarat kampung2 dan di pasar-pasar malam pun ada. Pergilah tanya sendiri dengan rakyat.

Cukuplah rakyat diperbodohkan selama ini oleh pemimpin yang korupsi ini. Janganlah kita sekali lagi diperdaya oleh kerakusan mereka yang hanya pandai mengukir kata manis namun sebaliknya pahit untuk kita telannya.

Mereka hanya pandai berbicara dipentas-pentas majlis dengan melemparkan janji-janji kosong yang menghayalkan anak-anak semut dan kalkatu-kalkatu yang berterbangan.

Kepada puak2 umno tunggu jpost akan mendedahkan secara lebih terperinci lagi di post yang berikutnya..
-perangai buruk pemimpin umno & Barisan Nasional
-penipuan dan janji kosong
- Ota @ belit yang berleluasa
-Kroninisme yang semakin parah
dan banyak lagi..

Allahu Akbar!!!
Dicatat oleh PR JERANTUT di 2:23 PTG

Anonymous said...

KEBODOHAN UMNO MEYAKINKAN PR MENANG MUDAH DI JERANTUT


Melihat pergolakan yang terjadi di antara pemimpin-pemimpin umno di Jerantut Jpost tersenyum melihat akan kebodohan yang menimpa umno di Jerantut ini.
Jpost sekali lagi ingin memberi jawapan yang sangat mudah kepada rakyat di Jerantut.
Siapa yang perlu dipilih sebagai pemimpin kita?

secara ringkas mudah dan tepat:
1) Pemimpin yang bersih.

2) Pemimpin Yang Adil

3) Pemimpin yang Amanah.

cukup 3 kriteria setakat ini sahaja yang sudah dapat kita simpulkan bahawa tiada seorang pun dikalangan mereka yang mempunyai sifat yang telah Jpost nyatakan di atas.

3 Kriteria pemimpin yang perlu ditolak oleh rakyat Jerantut.

1) Mengaut kentungan berjuta-juta ringgit keatas hasil bumi rakyat untuk kepentingan sendiri. Dalam erti kata lain "Tidak Amanah".

2) Menjaga kepentingan golongan tertentu sahaja dengan menafikan hak rakyat. Dalam bahasa muda "Tidak Adil"

3) Terlibat dengan skandal rasuah dan penyalahgunaan kuasa atau maksud lain "Pemimpin Yang Tidak Bersih"

Hujahnya: Kenapa Jpost hanya senaraikan 3 kateria sahaja? sah-sah kalau nak senaraikan 10 Kriteria Pemimpin yang baik, satu pun tidak lekat kepada pemimpin umno Jerantut.

Persoalannya mengapa? Jawapan mudah ini boleh didapati di kedai-kedai kopi, di mesyuarat-mesyuarat kampung2 dan di pasar-pasar malam pun ada. Pergilah tanya sendiri dengan rakyat.

Cukuplah rakyat diperbodohkan selama ini oleh pemimpin yang korupsi ini. Janganlah kita sekali lagi diperdaya oleh kerakusan mereka yang hanya pandai mengukir kata manis namun sebaliknya pahit untuk kita telannya.

Mereka hanya pandai berbicara dipentas-pentas majlis dengan melemparkan janji-janji kosong yang menghayalkan anak-anak semut dan kalkatu-kalkatu yang berterbangan.

Kepada puak2 umno tunggu jpost akan mendedahkan secara lebih terperinci lagi di post yang berikutnya..
-perangai buruk pemimpin umno & Barisan Nasional
-penipuan dan janji kosong
- Ota @ belit yang berleluasa
-Kroninisme yang semakin parah
dan banyak lagi..

Allahu Akbar!!!
Dicatat oleh PR JERANTUT di 2:23 PTG

Anonymous said...

KEBODOHAN UMNO MEYAKINKAN PR MENANG MUDAH DI JERANTUT


Melihat pergolakan yang terjadi di antara pemimpin-pemimpin umno di Jerantut Jpost tersenyum melihat akan kebodohan yang menimpa umno di Jerantut ini.
Jpost sekali lagi ingin memberi jawapan yang sangat mudah kepada rakyat di Jerantut.
Siapa yang perlu dipilih sebagai pemimpin kita?

secara ringkas mudah dan tepat:
1) Pemimpin yang bersih.

2) Pemimpin Yang Adil

3) Pemimpin yang Amanah.

cukup 3 kriteria setakat ini sahaja yang sudah dapat kita simpulkan bahawa tiada seorang pun dikalangan mereka yang mempunyai sifat yang telah Jpost nyatakan di atas.

3 Kriteria pemimpin yang perlu ditolak oleh rakyat Jerantut.

1) Mengaut kentungan berjuta-juta ringgit keatas hasil bumi rakyat untuk kepentingan sendiri. Dalam erti kata lain "Tidak Amanah".

2) Menjaga kepentingan golongan tertentu sahaja dengan menafikan hak rakyat. Dalam bahasa muda "Tidak Adil"

3) Terlibat dengan skandal rasuah dan penyalahgunaan kuasa atau maksud lain "Pemimpin Yang Tidak Bersih"

Hujahnya: Kenapa Jpost hanya senaraikan 3 kateria sahaja? sah-sah kalau nak senaraikan 10 Kriteria Pemimpin yang baik, satu pun tidak lekat kepada pemimpin umno Jerantut.

Persoalannya mengapa? Jawapan mudah ini boleh didapati di kedai-kedai kopi, di mesyuarat-mesyuarat kampung2 dan di pasar-pasar malam pun ada. Pergilah tanya sendiri dengan rakyat.

Cukuplah rakyat diperbodohkan selama ini oleh pemimpin yang korupsi ini. Janganlah kita sekali lagi diperdaya oleh kerakusan mereka yang hanya pandai mengukir kata manis namun sebaliknya pahit untuk kita telannya.

Mereka hanya pandai berbicara dipentas-pentas majlis dengan melemparkan janji-janji kosong yang menghayalkan anak-anak semut dan kalkatu-kalkatu yang berterbangan.

Kepada puak2 umno tunggu jpost akan mendedahkan secara lebih terperinci lagi di post yang berikutnya..
-perangai buruk pemimpin umno & Barisan Nasional
-penipuan dan janji kosong
- Ota @ belit yang berleluasa
-Kroninisme yang semakin parah
dan banyak lagi..

Allahu Akbar!!!
Dicatat oleh PR JERANTUT di 2:23 PTG

SaRd 7227 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya kena betul saudara yohanis ni, pernah belajar sama kat Pulau Tawr. memang seorang yang punyai karisma !!!

Anonymous said...

Yohanis calon harapan pemuda2 Jerantut untuk membawa perubahan

Anonymous said...

hebat ke? gah la sgt... hebat tang mana

pt said...

Pas mnE Ada duet nk Bg rm501...haha jnji dulu pn xtrtunai.....haha....


wahai anonymous yang post ni..
bn ada duit ke??...ada sangat...duit rakyat..duit rakyat yg dipergunakan mcm duit mak bapak korang..pastu bila bg sikit coet kat rakyat..mengungkit...bravo dengan kemewahan bn