Nuffnang Ads

Pages

Thursday, February 2, 2012

Harakah Jawap Isu Yang Dibangkitkan Oleh Blogger Suara Api

Blogger Suara Api minta WZWH jawab isu yang dibangkitkan dalam posting sila klik sini.

Suara Api secara peribadi tidak bersetuju dengan cara penulisan Blog WZWH yang menurut Suara Api terlalu terbuka yang akan mengundang padah kepada landskap politik Jerantut.

Apa yang WZWH perlu jawab bila blogger Suara Api mahu WZWH sila jawab?

Elok blogger Suara Api jumpa sendiri WZWH secara peribadi untuk mendapat penerangan.

Isu ini sebenarnya mendapat perhatian Akhbar PAS-Harakah keluaran 9-12 Januari 2012 seperti keratan dibawah:

8 comments:

Anonymous said...

sombongnye wzwh ni..

Anonymous said...

Itu je komennyer..?????
Dsar busukhati...

Anonymous said...

Amanu jantet bukan saja bergolak, malah dah terlibih dari itu sudah hampir tergadai keseluruhannya. Apa tidaknya, ada kawasan balak di "a" "li" "ba" "ba" "khan", ada permohonan tanah di "bo" "lot" khan, sehinggakan rakyat menjadi keliru. Ada pemimpin terus membodohkan rakyat, pemimpin begini akan disoal di mak kak mah agong kelak

Anonymous said...

buat malu orang Jerantut je awak ni wzwh. Pakai teori sana sini macam la awk tu pandai sangat. Betul ke awak ni orang politik? macam tak pandai je. Saye yg tak tau apa2 ni pun rasanya tau juga mana betul mana salahnya.

Anonymous said...

rakyat dah tau siapa betul siapa salah. kalau baca blog umnogok ni memangla berat sebelah. cuba baca blog pr nampak sangat temberang blog umno

Anonymous said...

Allah selamatkanlah kampung kami jerantut dari ancaman jahat umno ni!

Anonymous said...

WZWH ni penasihat 25% kut...
heheeeee.....

Itula UMNO....tak perlu org lain nak dedahkan segala kepincangan dalaman parti...bolot tanah/balak dsbnya...jual tanah melayu ke cina...kalau ada peruntukan untuk rakyat...ADUN dan kroni makan komisyen atas angin...dan bermacam2 lagi la...

Bila berhadapan dengan rakyat...untuk dapatkan undi mereka..fitnahla pakatan tu anti melayu..racist...tergadai bangsa melayu..agama islam lupus...cina berkuasa...sokong israel dsbnya...

Nik Aziz, Azizan, Khalid Ibrahim dan Lim Guan Eng memerintah...tak de pun bertukar negeri tersebut jadi republik...itu semua tuduhan liar umno je...semangat perkauman yg menebal...menggunakan samseng2...polis..penguatkuasa dsbnya...untuk terus berkuasa....Allah MAha Besar...

pakya said...

amno dh jadi harubiru....